Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vendor Heeft er al iemand Basic AutoPilot geactiveerd gehad?

Heb je op dit moment basic AP op je Model 3?


  • Total voters
    170
This site may earn commission on affiliate links.
Ik ben benieuwd of er al iemand is waarbij na levering basic AP geactiveerd is. Tesla verteld me steeds dat het over een week komt, of dat het in batches geactiveerd wordt, en nu zou het deze week komen, maar zeker weten ze het niet.

Ik heb op 8 maart mijn Model 3 geleverd gehad, zonder iets van Autopilot. Er is mij toegezegd dat ik hem krijg. Was dat niet zo dan had ik de 3200 korting genomen door m'n bestelling te annuleren.

Vandaar deze poll. Ik vraag me af of er überhaupt al activaties zijn geweest. Dit gaat even niet over het oude EAP or FSD, maar over de nieuwe basic AP variant.
 
Toevallig vandaag erover gemaild met service center Den Haag en die lieten weten dat de gratis AP in de derde week van april geactiveerd zou worden. Het lukte ze nu dus nog niet om mijn bijgekochte FSD te activeren.
 
Vanmorgen heb ik het volgende antwoord gekregen op mijn vraag dat ik al twee updates heb ontvangen en dat de gratis AP nog steeds niet zichtbaar is:

Antwoord Tesla: "Dat klopt, ik heb vernomen dat update spoedig wordt uitgerold per regio. Wanneer dit precies plaats gaat vinden kan ik u helaas niet vertellen."
 
  • Informative
Reactions: SeBsZ
Mail van Tesla delivery:


Beste meneer Xxxxxx,


Het klopt dat er geen kabels voorradig zijn.

Wij wachten nog op een datum van de leverancier wanneer deze weer geleverd kunnen worden.

U kunt het beste een service center bij u in de buurt bellen om te vragen of zij u kunnen bellen als er een kabel aanwezig is.


Verder geldt hetzelfde voor de upgrade naar auto-pilot. Deze heeft niemand nog ontvangen en zal ook automatisch naar uw auto verzonden worden als het beschikbaar is.

Ook hiervoor is nog geen datum bekend.


Wij hopen binnenkort meer te weten.
 
Ook ik zou de standaard AP krijgen. Was beloofd ivm de prijswijziging op 28 februari. Toen werd de auto, die ik nog moest krijgen 3200,- minder waard. Op 2 maart de auto opgehaald.
Via de mail is gratis standaard AP toegezegd.
Ik wacht nog steeds.
 
Toevallig vandaag erover gemaild met service center Den Haag en die lieten weten dat de gratis AP in de derde week van april geactiveerd zou worden. Het lukte ze nu dus nog niet om mijn bijgekochte FSD te activeren.
@Merijn welk email adres heb je gebruikt? Ik wil ze ook een vraag stellen over een afspraak die ik heb staan. Er moet nog het één en ander aan mijn M3 'gefixt' worden.