Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vendor Heeft er al iemand Basic AutoPilot geactiveerd gehad?

Heb je op dit moment basic AP op je Model 3?


  • Total voters
    170
This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb op mijn beide nederlandse en engelse blogs over de Model 3 een post geschreven over de actie van vandaag:
Actie om Tesla te bewegen afspraken na te komen
Action to push Tesla to honor agreements

Tevens heb ik, zoals aangegeven aan het einde van onze actie ook een tweet naar Elon Musk gestuurd. Zie schermafdruk hieronder.

Nu hopen dat Tesla zijn toezeggingen na gaat komen de komende week, en dat Elon Musk de tweet leest en er het zijne aan doet om alles recht te trekken.
 
Last edited:
Ik heb op mijn beide nederlandse en engelse blogs over de Model 3 een post geschreven over de actie van vandaag:
Actie om Tesla te bewegen afspraken na te komen
Action to push Tesla to honor agreements

Tevens heb ik, zoals aangegeven aan het einde van onze actie ook een tweet naar Elon Musk gestuurd. Zie schermafdruk hieronder.

Nu hopen dat Tesla zijn toezeggingen na gaat komen de komende week, en dat Elon Musk de tweet leest en er het zijne aan doet om alles recht te trekken.

Denk niet dat hij opvalt tussen de 1000den tweets die hij krijgt.
Een paar klagers in een klein landje in het voor hem minder belangrijke Europa....

Maar, niet geschoten is altijd mis. ;)
 
  • Like
Reactions: ThijsM3
Goede en oprechte actie! Misschien valt een tweet niet meteen op, maar als dit bericht wordt opgepakt door de media en de internationale/US online community dan kan het hard gaan... Wat een gemiste kans van Tesla om op deze manier om te gaan met de grootste ambassadeurs die ze hadden: de eigenaren van het eerste uur. Op deze manier omgaan met afspraken en beloftes zorgt er wel voor dat het gauw gebeurd is met enthousiaste gratis reclame. Daar is nu een hoop scepsis en teleurstelling voor in de plaats gekomen. Onnodig en een gemiste kans voor Tesla
 
  • Like
Reactions: ThijsM3
In de Tesla Model 3 BE/NL eigenaren had iemand gepost dat plotseling bij hem de optie Stuurautomaat zichtbaar was, dus Autopilot geactiveerd was. Ik ben daarop bij mijn Model 3 gaan kijken, en ook bij mij is het eindelijk geactiveerd (zie foto hieronder).
Dus eindelijk stap 1, Autopilot gratis, uitgevoerd door Tesla. Nu nog de FSD aanbieding, maar ik ben al superrijken hiermee.
Bewijst maar weer: samen staan we sterker. Thnx aan iedereen die meegeholpen hebben en we gaan door totdat alle beloftes ingelost zijn.

4C70FCD2-A31F-46AD-9694-738D387715CC.jpeg


Mijn vote heb ik ge-update.
 
In de Tesla Model 3 BE/NL eigenaren had iemand gepost dat plotseling bij hem de optie Stuurautomaat zichtbaar was, dus Autopilot geactiveerd was. Ik ben daarop bij mijn Model 3 gaan kijken, en ook bij mij is het eindelijk geactiveerd (zie foto hieronder).
Dus eindelijk stap 1, Autopilot gratis, uitgevoerd door Tesla. Nu nog de FSD aanbieding, maar ik ben al superrijken hiermee.
Bewijst maar weer: samen staan we sterker. Thnx aan iedereen die meegeholpen hebben en we gaan door totdat alle beloftes ingelost zijn.

View attachment 417616

Mijn vote heb ik ge-update.
Dat was ik inderdaad. Je bent me voor op het forum. Wellicht een nieuwe vote-optie: Eindelijk geactiveerd. :rolleyes:
 
In de Tesla Model 3 BE/NL eigenaren had iemand gepost dat plotseling bij hem de optie Stuurautomaat zichtbaar was, dus Autopilot geactiveerd was. Ik ben daarop bij mijn Model 3 gaan kijken, en ook bij mij is het eindelijk geactiveerd (zie foto hieronder).
Dus eindelijk stap 1, Autopilot gratis, uitgevoerd door Tesla. Nu nog de FSD aanbieding, maar ik ben al superrijken hiermee.
Bewijst maar weer: samen staan we sterker. Thnx aan iedereen die meegeholpen hebben en we gaan door totdat alle beloftes ingelost zijn.

View attachment 417616

Mijn vote heb ik ge-update.
Helaas hier nog steeds niet, geleverd na 1 maart en besteld in 2018. :-(

Inmiddels al iets van 10 keer gebeld.
 
Bij mij is het sinds vandaag ook geactiveerd! 26-2 de model 3 besteld (lease) en 19-4 geleverd (na mislukte poging op 29-3). Besteld zonder EAP en per sms/mail ‘gratis’ autopilot toezegging ontvangen.

Ik heb sinds vandaag ook plots AP, vanavond maar eens testen.

Wel grappig hoe vergelijkbaar de datums zijn:
29 januari besteld, 30-03 bijna geleverd maar toen was er plots geen auto en toen 18-04 geleverd.

Ik zal mijn antwoord in de poll aanpassen.