Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Heeft iemand misschien een laadkabel te leen?

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag kan ik mijn M3 RWD ophalen in Groningen. Natuurlijk onwijs veel zin in. Ik zit wel met een probleem dat de laadkabel niet geleverd kan worden. Ik ben namelijk afhankelijk van openbare laadpalen.

Misschien een beetje een vreemde vraag, maar is er wellicht iemand die een laadkabel te leen heeft? Het liefst in het noorden of midden van het land ☺️
 
Moet eerlijk bekennen dat ik nog niet zo thuis ben in de terminologie... Maar als ik daarmee kan laden bij de openbare laadpalen, zou het wel top zijn
Niet doen.... sta je aan 1x16amp te laden. Als je dan bijna leeg zou zijn, sta je 20 uur te laden om vol te geraken. Jij moet een 3x16amp of hoger hebben, als je in ieder geval maar 3 fase neemt. Als je echt zo afhankelijk bent zou ik gewoon even een kabeltje kopen, kost ook niet de wereld. Een 2de kabel is nooit weg, zeker niet als je verschillende lengtes hebt. Hoe korter hoe efficiënter, lang gebruiken als het nodig is...
 
Last edited:
  • Like
Reactions: DeHakkelaar
Wil iemand misschien een Tesla Mennekes kabel ruilen? IK heb een origineel exemplaar van 4 meter. Wil graag een exemplaar van 7,5 meter (of 7 meter is ook OK). Wie ow Wie. Indien nodig kan ik een klein bedrag bijbetalen voor de ruil.... Hoor graag jullie reacties.