Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Het delen van locaties waar de auto op standje "High" moet worden gezet.

This site may earn commission on affiliate links.
En zet Q-park Beursplein Rotterdam er ook maar bij.

Ik zie ineens een hele nieuw leven ontstaan voor de topic: Het delen van parkeerlocaties waar je NIET naar binnen moet met een Tesla. Dit zouden we kunnen gebruiken als basis voor een 'relevant lijstje'.

De V&D garage in de Westewagenstraat is dan een beter alternatief.
De WTC garage daar tegenover is binnen ruim maar lastig in en uit te rijden
 
De garage onder de Praxis aan de Verheeskade in Den Haag. Als je daar weer uit wilt moet je EN op high EN heeeeel nauwkeurig tussen twee vangrails door met een bocht erin en een hele scherpe rand. Dat ik daar nog geen krassen in de deur heb opgelopen....
 
En zet Q-park Beursplein Rotterdam er ook maar bij.

Ik zie ineens een hele nieuw leven ontstaan voor de topic: Het delen van parkeerlocaties waar je NIET naar binnen moet met een Tesla. Dit zouden we kunnen gebruiken als basis voor een 'relevant lijstje'.

Ja, daar zie ik ook iets in. het mooiste is als het dan niet alleen een "negatief advies" betreft maar dat we een alternatief kunnen noemen. Ik vind parkeren een (en misschien wel het enige) minpunt van de auto, maar nu zeg ik waarschijnlijk wel weer iets te veel.
 
Ja, daar zie ik ook iets in. het mooiste is als het dan niet alleen een "negatief advies" betreft maar dat we een alternatief kunnen noemen. Ik vind parkeren een (en misschien wel het enige) minpunt van de auto, maar nu zeg ik waarschijnlijk wel weer iets te veel.

Nee hoor Hans, ik heb hetzelfde. Altijd tijdrovende bezigheid, zoek een goede parkeerplaats.... Op de zaak heb ik de nieuwe parkeerplaatsen allemaal naar 2.75 meter breed en 6 meter diep laten zetten. Stonden in het plan op 2.50 bij 5 meter. Ben nu 1 parkeerplek kwijt van de 10 maar is echt veel beter. Mindervalide + laad/los plaats op 3.50 breed. Hopelijk eind van de maand gaan ze aanvangen. Want dan heb ik ook gelijk 10 oplaadpunten, nu even tijdelijk maar 1x 11kW voor 5 auto's... dat is soms vervelend.
 
En zet Q-park Beursplein Rotterdam er ook maar bij.

Ik zie ineens een hele nieuw leven ontstaan voor de topic: Het delen van parkeerlocaties waar je NIET naar binnen moet met een Tesla. Dit zouden we kunnen gebruiken als basis voor een 'relevant lijstje'.

Goed plan Rene. Ik heb de titel van het draadje aangepast. Ik ben niet zo handig (zeg maar gerust niet) in het maken van een map dus dat laat ik graag aan anderen over.
 
+1 en zet dan Malieveld Den Haag er maar als eerste in! :mad:
Ah, daar reed ik m'n 1e velg aan bonken:cursing:. Was echt stik chagerijnig tijdens het diner dat ik had. Wel tijdens dat diner weten te regelen dat 3 dagen later m'n velg gerepareerd zou worden. Rijdt ik 2 dagen later de Phoenix garage in Delft in, raak ik weer een stoeprand:cursing::cursing::cursing:. Gelukkig dezelfde velg:smile:. Sindsdien parkeer ik gelukkig schadevrij. Een mogelijke bekeuring is meestal goedkoper:wink:.
Een goed alternatief is de Zuidwal garage in Delft.

- - - Updated - - -

Ja, daar zie ik ook iets in. het mooiste is als het dan niet alleen een "negatief advies" betreft maar dat we een alternatief kunnen noemen. Ik vind parkeren een (en misschien wel het enige) minpunt van de auto, maar nu zeg ik waarschijnlijk wel weer iets te veel.
Deze auto schreeuwt gewoon om een topview systeem. Als dit ooit beschikbaar komt sta ik vooraan in de rij.
 
Met het oog op de nieuwe functionaliteit (location based smart air suspension) heb ik de verlagingsset er weer op gezet. Had deze er begin vh jaar al even op gehad maar vond het irritant om telkens de auto extra hoog te moeten zetten (oa aantal drempels in onze straat).

Voor en na:
ImageUploadedByTapatalk1410607683.601706.jpg
ImageUploadedByTapatalk1410607698.802281.jpg

(Beide zijn in Low genomen)

En tijdens: ;)
ImageUploadedByTapatalk1410607729.550881.jpg