Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Bij de Model 3 zit geen 3 fase UMC, daar wil ik hem voor gebruiken.
De link naar ebay geeft alleen maar die 1 fase kabel die Tesla sinds kort alleen nog maar meelevert.

Hmm, ik ben er steeds vanuit gegaan dat de M3 dezelfde kabel had als de S en X. Ik heb een 3 fase stopcontact aangelegd omdat ik nog niet weet welke lengte (vaste) kabel ik straks wil gaan gebruiken. Dus ook ben op zoek naar een 3 fase kabel! Nog iemand?

edit: link en thread met plaatjes al gevonden
 
Last edited:
Hmm, ik ben er steeds vanuit gegaan dat de M3 dezelfde kabel had als de S en X. Ik heb een 3 fase stopcontact aangelegd omdat ik nog niet weet welke lengte (vaste) kabel ik straks wil gaan gebruiken. Dus ook ben op zoek naar een 3 fase kabel! Nog iemand?

edit: link en thread met plaatjes al gevonden

1 fase kabel.png
 
Wanneer je blijkbaar een Tesla Wall Connector zelfs zonder Tesla VIN kunt kopen bij elk Service Center, dan moet zo'n Universal Mobile Connector toch ook kunnen? Of anders lees je even een VIN af van een voor het Service Center geparkeerde Model S of X ?
 
Nu de lente begonnen is, goed moment mijn zomerbanden model X in de verkoop te zetten.
Zijn nagenoeg nieuw. Van Tilburg naar huis, naar de bandenboer mee gereden, daar winterbanden laten plaatsen.
2x 255/45 r20
2x 275/45 r20
Michelin Latitude Sport 3, met acoustic foam.
 

Attachments

  • 1.jpg
    1.jpg
    581.8 KB · Views: 61
  • 2.jpg
    2.jpg
    786.9 KB · Views: 57
  • 3.jpg
    3.jpg
    442.1 KB · Views: 49
  • 4.jpg
    4.jpg
    430 KB · Views: 52
  • 5.jpg
    5.jpg
    587.2 KB · Views: 54
  • 6.jpg
    6.jpg
    490.7 KB · Views: 53
Nu ik mijn S ga inruilen heb ik een setje Tesla panoramic roof sunshades (voor en achter) in de aanbieding.
Handig tegen vliegen/muggen als je het dak open laat staan en de hemelbekleding is zo ook netter afgewerkt.
Je clickt ze er eenvoudig in en zijn er ook weer eenvoudig uit te halen.
Voor 50 euro gaan ze weg.

1041683-00-B_0.jpg
 
  • Like
Reactions: PaulusdB
Een vriend heeft een model S met de donkere Turbines 21 inch en wil nu toch liever de zilveren versie. Misschien dat er iemand is die nu net grijze heeft en donkere wil? Stuur mij dan even een bericht en dan breng ik je in contact.

Daarnaast zoek ik voor mijzelf nog Arachnids...op marktplaats staan enkele sets, maar die vindt ik nu te duur. Straks komen er waarschijnlijk veel meer los met het stoppen van het referral programma. Als je een set hebt voor een mooie prijs dan kan je mij altijd een PM sturen. Prijs die ik ervoor over heb is 3.000 euro.
 
Een vriend heeft een model S met de donkere Turbines 21 inch en wil nu toch liever de zilveren versie. Misschien dat er iemand is die nu net grijze heeft en donkere wil? Stuur mij dan even een bericht en dan breng ik je in contact.

Daarnaast zoek ik voor mijzelf nog Arachnids...op marktplaats staan enkele sets, maar die vindt ik nu te duur. Straks komen er waarschijnlijk veel meer los met het stoppen van het referral programma. Als je een set hebt voor een mooie prijs dan kan je mij altijd een PM sturen. Prijs die ik ervoor over heb is 3.000 euro.

Je hebt PM.