Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Te koop: nieuwe Tesla Wall Connector Limited Edition met handtekening Elon Musk.
Vraagprijs € 385

IMG_4047.jpg IMG_4049.jpg
 
Oeps, met verkeerde account gepost. Kennelijk heb ik een tweede account.... kon bericht ook niet verwijderen.

Als je interesse hebt dan graag op dvotion account reageren anders mis ik wellicht je bericht :)

Te koop: nieuwe Tesla Wall Connector Limited Edition met handtekening Elon Musk.
Vraagprijs € 385

IMG_4049.jpg
IMG_4047.jpg
 
Oeps, met verkeerde account gepost. Kennelijk heb ik een tweede account.... kon bericht ook niet verwijderen.

Als je interesse hebt dan graag op dvotion account reageren anders mis ik wellicht je bericht :)

Te koop: nieuwe Tesla Wall Connector Limited Edition met handtekening Elon Musk.
Vraagprijs € 385

View attachment 326477 View attachment 326476

Mocht deze al verkocht zijn, nog ergens anders te koop?
 
Ik heb op kantoor een hoop gek*t met EV-Boxen icm een Maxem zit al 2 maanden met storingen. Heb dus interesse in TWC's om die dingen eventueel te vervangen.
Dat is ook precies mijn idee, ik heb op ons hoofdkantoor 5 dubbele laadpalen van laadpaal24, functioneren goed, zien er alleen niet uit, dus heb ik me als doel gesteld om deze te vervangen voor 10 TWC's. Ik heb er afgelopen week al 4 gekocht, 2 via dit forum en twee via marktplaats. Ook heb ik nog een aanvraag voor Destination Charger lopen, voor twee palen. (kun je gratis parkeren EN laden tijdens een thuiswedstrijd van Fortuna Sittard)
 
  • Like
Reactions: MarcelS
Dat is ook precies mijn idee, ik heb op ons hoofdkantoor 5 dubbele laadpalen van laadpaal24, functioneren goed, zien er alleen niet uit, dus heb ik me als doel gesteld om deze te vervangen voor 10 TWC's. Ik heb er afgelopen week al 4 gekocht, 2 via dit forum en twee via marktplaats. Ook heb ik nog een aanvraag voor Destination Charger lopen, voor twee palen. (kun je gratis parkeren EN laden tijdens een thuiswedstrijd van Fortuna Sittard)
Goed plan! Ik ga vanavond ook kijken in Sittard (ben wel PSV fan :p)... alleen nog met de ICE die kant op, mag volgende week pas mijn model S ophalen!
Maar dan weet ik dit voor een toekomstige wedstrijd :D
 
  • Like
Reactions: Sjon