Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Omdat er inmiddels veel vraag en aanbod is naar Tesla gerelateerde items maar een apart draadje aangemaakt.;

EDIT:

Er blijkt wat onduidelijkheid te zijn over wat wel en niet is toegestaan. Dus hier wat richtlijnen:

- GEEN reclame door bedrijven
- GEEN reclame voor bedrijven of producten (tenzij het in een topic is waar wordt gevraagd naar persoonlijke ervaringen met bijvoorbeeld laadpalen, banden, wraps).

- WEL verkoop van eigen spullen (auto, banden, frunkkoffer, enz.). Maar uitsluitend in dit vraag en aanbod-topic. Niet in een ander topic of eigen topic (dus geen nieuw topic openen om je auto te verkopen). Ook niet linken naar een commerciële site zoals Marktplaats waar je eigen auto of spulletjes te koop staan. Anders staat straks het hele Marktplaats-aanbod hier.

Mod
 
20190521_114226.jpg
20190521_114253.jpg
20190521_114355.jpg
Te koop,

E-Driver stekkerset voor in het buitenland.
Handig voor op campings e.d.
Forumprijs €200,-

Zelf ooit aangeschaft voor buitenland reis, 1x gebruikt.
20190521_114527.jpg
 
Last edited:
  • Like
Reactions: DamascuS75D
Hi, Ben op zoek naar een TWC met BTW bon, ivm zakelijk aanschaf van de paal , installatie, zonnepanelen.
Iemand? Weet iemand of ik ook de aftrek kan krijgen op installatie, als ik de paal zozo via iemand van jullie overkoop (zoals LaS85)?
Heb geen zin om dit nu aan de accountant te vragen, want die houdt niet van zonder bonnetjes gebeuren...
 
Hi, Ben op zoek naar een TWC met BTW bon, ivm zakelijk aanschaf van de paal , installatie, zonnepanelen.
Iemand? Weet iemand of ik ook de aftrek kan krijgen op installatie, als ik de paal zozo via iemand van jullie overkoop (zoals LaS85)?
Heb geen zin om dit nu aan de accountant te vragen, want die houdt niet van zonder bonnetjes gebeuren...
Gewoon in je administratie opnemen, geen enkel probleem. Je kunt alleen geen btw terugvragen.