Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Mischien handig om merk en type te vermelden
Sorry, ik dacht dat vermelding standaard wel voldoende was. Gaat om Michelin Pilot Sports.
65CCC89B-1838-4C37-815A-F7C09FA8B152.jpeg
 
Ik ben op zoek naar dakdragers/roof rack voor mijn Model 3 voor de periode van 2 tm 25 augustus. Kan ik deze misschien van iemand lenen/huren? Ik ga met mijn Model 3 naar Italië en heb toch wat meer ruimte nodig ben ik bang ;-).
 
Vanwege de overstap naar Arachnids heb ik hier nog een set licht gebruikte standaard banden voor de model S (19 inch). Deze winter met winterbanden gereden en ik denk dat ik met deze max. 7.000 km heb gereden. Dat is al behoudend ingeschat. Op de standaard velgen liggen nu de winterbanden wat deze overbodig maakt.

Doe een bod per PM bij interesse.
De banden zijn niet meer beschikbaar.
 
Te Koop, Model S 75
Kleur: donker grijs
Interieur: zwart half stof met Alcantara hemel.
Dak: vast volglas
Velgen: 19" slipstream (twee met lichte stoprandberoering (bijgewerkt)).
Supercharging: ja for life (dus ook als deze wer doorverkocht wordt)
Enhanced Autopilot: ja (HW: AP2)
Full self driving capability: ja, optie gekozen en betaald (wat ik van Tesla begriip is dat deze auto nog Auto pilot 3 HW krijgt)
Verdere opties: geen
Geleverd: April 2017 (momenteel dus 4%)
Km.stand: 225.500 km
90% laden: 305km (was iets van 345km bij nieuw)

Het gaat hier om een directe overname / verkoop vanuit onze lease partner (einde contract) BTW is verrekenbaar.
Garantie: 6 maanden vanuit de lease partner.
Prijs: nog geen 49k€ inclusief BTW en 6 maanden garantie.
Tesla garantie op batterij en motor: nog bijna 6 jaar en onbeperkt aantal km.
Schade: buiten wat kleine tekenen van gebruik geheel schadevrij (ook nooit schade gehad).
Onderhoud: vaker dan nodig geacht en met als laatste beurt April 2019.
Zomerbanden: De achterbanden hebben zo'n 17.000km gereden en kunnen dus nog ruim mee , voorbanden zijn de originele en zijn over zo'n 15.000 km wel aan de beurt.

Winterbanden: Je krijgt er gratis ook nog winterbanden bij (zonder velgen) hiervan moet je dan wel de opslag kosten betalen aan de bandenkoning, de winterbanden achter moeten vervangen worden. Voor kunnen ze nog een winter mee.

Uitdagingen voor Tesla: Op dit moment heeft de auto last van een bekend Tesla probleem: het grote scherm heeft een bruine rand (lijkt een soort delaminatie) welke (zodra er een oplossing is) kostenloos door Tesla vervangen zal worden.

Uitdagingen die onder garantie moeten worden opgelost:
1) één zekering en daarmee één fase van de AC lader ligt er momenteel uit. Daarmee kun je nu 35km per uur laden ipv de normale 50km per uur. Superchargen gaat gewoon op vol vermogen.

Tesla kan/wil de zekering niet vervangen, maar swapt enkel de hele unit (2600€).

2) na het onlangs vervangen van de voorruit (steentje), lijkt het of de camera's niet helemaal goed staan (resultaat Autopilot komt soms in een soort resonantie (steeds heftiger wordende slingering) als je gewoon rechtdoor rijdt. Tesla heeft dit in onderzoek, maar nog geen terugkoppeling. Met de laatste software van gisteren lijkt het probleem nagenoeg helemaal weg. Verder lijkt het er gewoon op dat de glasboer toch wat minder verstand had van het instellen van de camera's.

Uitdaging uit het verleden:1x de motor vervangen daar de pakking van de hoogspanningskabel niet correct was geïnstalleerd (er kwam vocht in de motor) . De nieuwe pakking is correct geïnstalleerd en gaat nooit meer lekken (en je hebt nog zes jaar garantie...

Bij interesse: PM
 

Attachments

  • 15624210141532771390677890486782.jpg
    15624210141532771390677890486782.jpg
    742.8 KB · Views: 56
Ik ben op zoek naar oude defecte type 2 stekkers.
Indien iemand er heeft liggen en er voor niets van af wil dan houd ik me aanbevolen.
Heb nog 2 oude laadkabels liggen type2 3x32A. Een 4 en een 10 meter.
Gebruik ze al 3 jaar niet meer.
De stekkers aan de autozijde zien er ondertussen nogal aangetast uit.
Als je hier wat aan hebt (of iemand anders), gratis af te halen.

(Heb ook nog een 2 meter type1 1x16A kabeltje voor de weggeef; uiteraard ongeschikt voor een Tesla)

766281D3-8DBC-4AAD-9371-A89411B74287.jpeg
 
Set van 4 originele Arachnid Tesla velgen 21" inclusief banden, bandendruksensoren en naafkapjes. De set is gebalanceerd en kan direct gemonteerd worden op iedere uitvoering van de Tesla Model S.

Voor
Michelin Pilot Super Sport TO 245/35/21

Achter
Michelin Pilot Super Sport TO 265/35/21

Nog in de originele verpakking. Interesse stuur een PB