Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Wie maakt me los ?

Te koop voor Model S tegen elk aannemelijk bod :

4 stuks Tesla 19 inch velgen waarvan 2 met Good Year Eagle all-seasons banden 245/45 R19 RS A2 met DOT no's 3213 en 3514 en 4,5+4mm. profiel. Ook twee velgen met winterbanden Pirelli Sottozero 3 245/45 R19 met DOT no's 3611 en 3511 en 6+3.5mm. profiel.
Velgen inclusief sensoren en trillingsvrij.

Bel 0174-281275
He een mede Westlander!
 
Ben je er zeker van dat je dit wil? Echt mooie (langdurige) resultaten heb ik nog niet gezien. Ik heb ooit mijn velgen gedipt. Het ging gemakkelijk en had een mooi resultaat. Maar achteraf had ik er wel spijt van. Moeilijk te onderhouden, stukken kwamen los en zeer lastig om het er weer af te halen.
Het feit dat er geen professionele dippers te vinden zijn, zegt al genoeg.
Van wat ik op Youtube zag is het heel makkelijk eraf te trekken, en ziet het er ook best strak uit (mits goed professioneel gespoten). Wrappen is ook leuk maar een stanleymes vlak bij me lak vind ik niet fijn, en ook het feit dat dit minder lang mee zou moeten gaan en dan nog het prijs die vaak minimaal het dubbele is.

Maar goed, de kleur net kosteloos kunnen aanpassen naar parelmoerwit, we gaan nu dus alleen voor een coating. Velgen zal ik nog wel ter bescherming laten dippen. Had je jouw velgen zelf gedipt? Op welke manier was het onderhoud moeilijker, lijkt me juist ideaal dat de diplaag wordt aangepast en niet de velg zelf.
 
Daar sluit ik me bij aan. de plasti-dip is moeilijk egaal, dus zonder zichtbare ‘vleugen’ te spuiten, moeilijk te onderhouden doordat er stukken loslaten en er dan hoogteverschil ontstaat en ik heb ervaren hoe moeilijk het er weer vanaf wil. Om gek van te worden. In weerwil van de prachtige filmpjes op het web.

(Ik had de velgen, de uitgebouwde wielkasten en de bumpers van mijn F-150 Raptor er mee gedipt. En heb uiteindelijk een professionele spuiter de residuen laten wegschuren en alles opnieuw laten spuiten.)
Dat klinkt niet tof, had je zelf gedipt of laten dippen? Hoe dikker de laag hoe makkelijker het eraf zou moeten gaan, bij een dunne laag zouden er problemen kunnen ontstaan idd.
 
Dat klinkt niet tof, had je zelf gedipt of laten dippen? Hoe dikker de laag hoe makkelijker het eraf zou moeten gaan, bij een dunne laag zouden er problemen kunnen ontstaan idd.

Zelf gedaan en wel 8 dunne lagen. Volgens de gebruiksaanwijzing. Je ziet er van af, maar voor anderen: laat de Plastidip transparante lak als extra bescherming ook links liggen.
 
  • Informative
Reactions: M.W.
Te koop aangeboden: Set nieuwe velgen én banden voor model S: Model S 21" Twin Turbine Wheel and Tire Package (check US shop voor specs). De set wordt direct (via mij) vanuit Tesla geleverd. Je dient zelf te zorgen dat ze onder je auto worden gemonteerd.

Ik heb van Tesla credits ontvangen om velgen te kopen. Ik heb een model S echter geen velgen of accessoires nodig, daarnaast rijd ik nog minimaal 3 jaar mijn model S. Indien je interesse heb, bestel ik voor jou de velgen bij Tesla en zorg voor de levering.

Bij interesse graag een PM.
 
Ik heb een setje glow in the dark stikkers voor het ontgrendelen van de deuren over.
Voor 5 euro incl. verzendingskosten mogen ze weg.
Foto ter illustratie, mijn setje bestaat uit 4 kleine symbolen voor wie het wat subtieler wil en 4 grote.
Glow.jpg
 
P-rubber
https://www.amazon.de/dp/B0773MQT8M/ref=pe_3044161_185740101_TE_item

(Ik had de dubbele hoeveelheid gekocht van wat ik nodig blijk te hebben, dus 1 set over voor voor- en achterportieren van een Model 3,)\

Dan heb je alleen nog een Z-rubber nodig, deze:
51RCjR2joGL._SCLZZZZZZZ__SY115_SX115_.jpg



EUR 7,99)
Instructies exact gevolgd als in..
helft van de nieuwprijs (dan wel ophalen (evt SuC)Apeldoorn, Utrecht, Doetinchem, Varsseveld)
Het gaat me niet om het geld maar ik ben tegen onnodig weggooien.
 
  • Informative
Reactions: shthpnz
P-rubber
https://www.amazon.de/dp/B0773MQT8M/ref=pe_3044161_185740101_TE_item

(Ik had de dubbele hoeveelheid gekocht van wat ik nodig blijk te hebben, dus 1 set over voor voor- en achterportieren van een Model 3,)\

Dan heb je alleen nog een Z-rubber nodig, deze:
51RCjR2joGL._SCLZZZZZZZ__SY115_SX115_.jpg



EUR 7,99)
Instructies exact gevolgd als in..
helft van de nieuwprijs (dan wel ophalen (evt SuC)Apeldoorn, Utrecht, Doetinchem, Varsseveld)
Het gaat me niet om het geld maar ik ben tegen onnodig weggooien.
Is weg!
 
repost 2:

Ik heb een set (2 stuks) gloednieuwe (alle stickers zijn nog bevestigd) michelin pilot super sports te koop voor de mensen met een staggered opstelling. Afmetingen 265/35/21, volgens mij zijn het de acoustics want ze zijn geleverd door Tesla zelf en worden aangeboden voor 315 euro per stuk via de voordeligste webshop.

Ze mogen weg voor 250 euro per stuk (ik doe ook aan ruilhandel, iemand een hoog rendement radiator over dan kunnen we wellicht ruilen, heb er één nodig voor in mijn garage).

Vragen of verzoek naar fotos als bewijs via een PB.
 
Ik heb mijn 21 inch turbine velgen grijs te koop staan, stuur even een PB als je interesse hebt! Ze zijn net terug van Wheelcare waar ze zijn gericht en opnieuw gecoat, dus 100% schade vrij. Optioneel ook met band leverbaar.
20190721_171204.jpg