Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Te koop : 20" ZERO-G wheels and Michelin Summer Tires Package.

Set nieuwe/ongebruikte velgen + Michelin Pilot 4 S 235/35ZR20 92Y banden inclusief tire pressure sensors.
Nieuw prijs : 5.300,-.

Prijs : 4.000,-


20220728_105633-jpg.833724
20220728_112531-jpg.833725
tesla-zero-g-wheel-1024x997-png.833728
 
  • Like
Reactions: FAarts and job-lek
Onze Model Y performance is geleverd met zwart interieur. De auto is nu 8 maanden oud en in smetteloze staat. We zouden de switch willen maken naar een white interieur omdat dit in de MX zeer goed bevalt.
Wellicht iemand hier met een Model Y Performance met White interieur die toch liever zwart heeft achteraf? Ik sta open voor een ruil waarbij de ombouwkosten voor mijn rekening zijn. Iemand?
 
  • Funny
Reactions: job-lek
Vanwege overstap naar Model S verkoop ik mijn accessoires van mijn Model 3 (2019). Ik vermeld steeds de aankoopprijs. Voel je dus vrij een fair bod te doen.

Alles is op te halen regio Gent.

Tray bakje voor los geld / zonnebril, aangekocht in aliexpres. First come first serve, moet ik niets meer voor hebben:
View attachment 975173

Jeda wireless charger (99$):

View attachment 975174

Jeda USB hub (met "hidden" compartiment voor ssd / usb). Er zit ook nog een kort kabeltje bij om je ssd mee aan te sluiten, maar staat niet op foto. (79$)

View attachment 975175

Winterbandenset (Michelin 235/45R18 98V XL M+S P.ALPIN5) Heb deze maar 1 seizoen gebruikt, om dan over te stappen op de andere set op veld die hieronder te koop staat (gezien Tesla deze dan simpelweg bij ons thuis kwam vervangen ipv naar een bandencentrale te moeten). (€675,80):

View attachment 975176View attachment 975177View attachment 975178

Winterbandenset op velg (officiële set gekocht bij Tesla: 18" PINWHEELS and Pirelli SZ3 Winter Tires Package (1478922- 00-D)). 1 velg heeft grote stoeprandschade, een 2e heeft een klein beetje schade (zie foto's). De 2 andere velgen zijn in perfecte staat (€1.322,18):

View attachment 975179View attachment 975180View attachment 975181View attachment 975182

Sneeuwkettingen (bij Tesla aangekocht) (€140,00)
Beste Wout,

Is de winterbandenset op velg nog beschikbaar en zo ja, hoe veel wil je er voor hebben?

Mvg,
Bas
 
Tesla model 3 2019 spullen aangeboden
Zoals elders aangekondigd heb ik mijn 50ShadesOfRed (model Y) binnen en wil ik dingen die niet passen aanbieden.
Voor alles geldt: doe gewoon een reëel bod en vermoedelijk zeg ik meteen "Ja". Bieden kan via PM (en als je nog niet kan PM-en, vraag dan of ik jou even kan benaderen. Foto's onder de lijst
- 4 Winterbanden op iets beschadigde* Aerovelgen met 4/5,5 mm profiel. Uiteraard met (werkende!) RF TPMS en (dus alleen voor Model 3 met chromen lijsten)
- 4 Aero wielkappen met zeer lichte krasjes (alleen per 4!)
- Allweather mat Frunk zonder scheuren of gaten
- Allweather mat Trunk zonder scheuren of gaten
- dikke duurste kwaliteit achtermat van Justcarpets met rode Bies zonder slijtage
- dikke duurste kwaliteit voormatten rode bies (als achtermat) met (lang niet doorgesleten) slijtage op de plek waar de hak rust (met borduursel RedE.T. :oops:)



*
Schade betreft uiteraard alleen wat curbrash, geen deuken/barsten/verbuigingen. Wielen zijn 100% goed roadforce gebalanceerd, trillen absoluut niet.
Als je ze wilt hebben maar pas bij het begin van het seizoen mag dat na aanbetaling en dan zet ik ze er, desgewenst, zonder meerprijs gratis op.View attachment 974273
View attachment 974274
View attachment 974278View attachment 974279
View attachment 974280
View attachment 974281
View attachment 974282
View attachment 974283
View attachment 974284
View attachment 974285
Beste Eddy,

Kun je me de prijs voor de 4 Winterbanden op Aerovelgen laten weten? Ik kan nog geen DM versturen kennelijk, dus kun je me svp even berichten. Ik heb, afhankelijk van de prijs, ook interesse in de kappen.

Mvg,
Bas
 
Zojuist is nog opgedoken mijn origineel van Tesla gekochte meerlaagse model 3 cover in bijbehorende weekendtas.
de cover dekt de hele auto af. Is 3 x gebruikt en telkens met compressor schoongeblazen, dus vrij van zand e.d..
50%van de nieuwprijs dus 145 euro.
 
  • Like
Reactions: Nick-m
Wegens omstandigheden te koop aangeboden: Tesla model S - Refresh 2022, zo goed als nieuw!

--> Forum prijs is een stuk lager dan aangeboden op de website, neem even contact op via PM voor details.

Kenmerken:
  • Model S 2022 REFRESH- Long range
  • Kleur: Multicoat red
  • Interieur: Zwart
  • 19 inch velgen
  • Standard autopilot
  • Normaal stuurwiel (geen yoke)
  • Geventileerde en verwarmbare voorstoelen, achterin verwarmbaar
  • Scherm voor mensen op de achterbank
  • KM stand < 5.000
Zie voor foto's en meer de volgende link:
 
Last edited: