Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
  • Like
Reactions: job-lek
Ik heb een set van 4 originele Tesla model S deur speakers.

Mogen gratis worden opgehaald. PM bij interesse



IMG_5422.jpeg
IMG_5421.jpeg
 
Ik overweeg om mijn Tesla Model X te ruilen en ben op zoek naar iemand die geïnteresseerd zou zijn in een ruil voor een Tesla Model S.

Hieronder vind je de details van mijn Model X:
  • Model: Tesla Model X 100D
  • Bouwjaar: Maart 2018
  • Kilometerstand: 118.500
  • Kleur: Midnight Silver
  • Interieur: Carbon Black decor
  • Velgen:
    • Zomerset: T-Sportline TSS 20"
    • Winterset: Tesla Slipstream 20"
  • Upgrades en opties:
    • MCU2 upgrade
    • CCS compatibel
    • Full Self-Driving (FSD) pakket
    • Hardware 3 (HW3)
    • Chrome Delete
    • Rode remklauwen
  • Onderhoud: Uitstekend onderhouden

De reden voor mijn voorstel is simpel: de extra ruimte en de trekhaak van de Model X zijn voor mij niet langer noodzakelijk, en een Model S zou perfect voldoen aan mijn huidige behoeften. Mijn voorkeur gaat uit naar een Model S facelift, dus modellen vanaf het bouwjaar 2016.

Ben je eigenaar van een Model S en overweeg je een upgrade naar een Model X, voel je dan vrij om mij een privébericht te sturen, dan kunnen we wellicht een gunstige deal bespreken. Extra foto's van de auto kan ik tevens aanleveren.
 
Last edited:
Mijn ouders zoeken een Model Y, is er toevallig iemand die een MY RWD wil verkopen?
Liefst een Nederlandse omdat invoeren iets te veel werk voor ze wordt en een andere kleur dan zwart.

BVD.

Mijn ouders zoeken een Model Y, is er toevallig iemand die een MY RWD wil verkopen?
Liefst een Nederlandse omdat invoeren iets te veel werk voor ze wordt en een andere kleur dan zwart.

BVD.
Hoi,

Ik heb een MY AWD te koop vanaf woensdag omdat ik dan een nieuwe Model S in ontvangst neem. Stuur even een PM met je e-mail dan zal ik de specs en foto’s sturen. Gr Edwin
 
Ik overweeg om mijn Tesla Model X te ruilen en ben op zoek naar iemand die geïnteresseerd zou zijn in een ruil voor een Tesla Model S.

Hieronder vind je de details van mijn Model X:
  • Model: Tesla Model X 100D
  • Bouwjaar: Maart 2018
  • Kilometerstand: 118.500
  • Kleur: Midnight Silver
  • Interieur: Carbon Black decor
  • Velgen:
    • Zomerset: T-Sportline TSS 20"
    • Winterset: Tesla Slipstream 20"
  • Upgrades en opties:
    • MCU2 upgrade
    • CCS compatibel
    • Full Self-Driving (FSD) pakket
    • Hardware 3 (HW3)
    • Chrome Delete
    • Rode remklauwen
  • Onderhoud: Uitstekend onderhouden

De reden voor mijn voorstel is simpel: de extra ruimte en de trekhaak van de Model X zijn voor mij niet langer noodzakelijk, en een Model S zou perfect voldoen aan mijn huidige behoeften. Mijn voorkeur gaat uit naar een Model S facelift, dus modellen vanaf het bouwjaar 2016.

Ben je eigenaar van een Model S en overweeg je een upgrade naar een Model X, voel je dan vrij om mij een privébericht te sturen, dan kunnen we wellicht een gunstige deal bespreken. Extra foto's van de auto kan ik tevens aanleveren.
misschien goed om te vermelden wat je interieur specificaties zijn (aantal zits, welke kleur, etc)
 
Te koop set (4) winterbanden + velgen + sensors voor Tesla Model S

3000km gereden

Banden - Dunlop - 245/45-19 XL Winter Sport 5 TL 102V Dunlop (EU=CC2-72-C1)
Velgen - 8x19 5x120 ET40 CTR64.1 Alu Mak Voltage Gloss Gun Metallic (DED:Tesla )
Sensor type CUB Silver

Volledig schadevrij! - Verkoop wegens omschakeling naar Model Y

20231026_172208.jpg
 

Attachments

  • 20231026_172247.jpg
    20231026_172247.jpg
    566.8 KB · Views: 10
met spoed gezocht: 1 stuks Uberturbine wheel hub cap wieldop, graag origineel! Voor tesla model 3 of model Y, maakt niet uit (maat is hetzelfde).
Mijn Uberturbine velgen worden opnieuw gespoten, ik ben echter één cap kwijt. Deze moet mee gespoten worden voor exact matchende kleur. Van wie kan ik deze overnemen?
Bestellen bij Tesla duurt te lang :confused: as. vrijdag wil de spuiter deze hebben, alvast dank voor het meedenken! Ps. het gaat om 1 enkel stuk, graag een PM! dank en eeuwige roem!

shopping.jpeg
 
met spoed gezocht: 1 stuks Uberturbine wheel hub cap wieldop, graag origineel! Voor tesla model 3 of model Y, maakt niet uit (maat is hetzelfde).
Mijn Uberturbine velgen worden opnieuw gespoten, ik ben echter één cap kwijt. Deze moet mee gespoten worden voor exact matchende kleur. Van wie kan ik deze overnemen?
Bestellen bij Tesla duurt te lang :confused: as. vrijdag wil de spuiter deze hebben, alvast dank voor het meedenken! Ps. het gaat om 1 enkel stuk, graag een PM! dank en eeuwige roem!

View attachment 986550
wil er prima nieuwprijs voor betalen, if it helps :)
 
Te koop aangeboden deze Aroham 18" Whirlwind kappen.

Nouja ik zeg wel te koop, maar eigenlijk mogen deze gewoon weg voor de verzendkosten en een klein beetje moeite of je komt ze ophalen. (Zierikzee)

Ik heb ze ooit een keer gekocht, en nooit gebruikt. (er ligt alleen wat stof op) En nu de Model 3 eruit gaat voor een Model 3 heb ik ze al helemaal niet meer nodig.


IMG_3325.JPEG
 
  • Helpful
Reactions: DuurzameHenk
Te koop aangeboden deze Aroham 18" Whirlwind kappen.

Nouja ik zeg wel te koop, maar eigenlijk mogen deze gewoon weg voor de verzendkosten en een klein beetje moeite of je komt ze ophalen. (Zierikzee)

Ik heb ze ooit een keer gekocht, en nooit gebruikt. (er ligt alleen wat stof op) En nu de Model 3 eruit gaat voor een Model 3 heb ik ze al helemaal niet meer nodig.


View attachment 986656
En ze zijn weg.
 
Ik heb een set originele 19" velgen voor de Tesla Model 3 inclusief TPMS sensoren met zomerbanden te koop. Komen van onder een Model 3 uit 2019 vandaan. De wielen zijn schadevrij, de banden zijn aan vervanging toe (zie foto's). Mag tegen een leuke prijs weg voor mensen op dit forum.

Op te halen in Rijswijk ZH