Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Kan je niet terugsturen?
Men kan enkel hierin geïnteresseerd zijn als de achterliggende onderdelen al geïnstalleerd zijn (inclusief extra elektronica). Maar dan heb je de trekhaak ook.
Of indien iemand de trekhaak zou verloren zijn.
Helaas is terugsturen geen optie. Kan me idd indenken dat iemand een gebruikte Model Y met trekhaak koopt maar dat de haak zelf ontbreekt of inderdaad kwijt is.
 
Te koop: HUD, nieuw voor Model Y. Mooi ding, simpele installatie. Mijn vrouw vindt het geweldig de snelheid zo voor je neus zien, voor mij voegt het niets toe. Dus voor de liefhebber. Volstrekt nieuw, draden zijn niet eens onder het tapijt door geweest. Die draad op de foto kan je natuurlijk makkelijk en netjes wegwerken. Vraagprijs €47,50.

installatie video met ook alles dat wordt meegeleverd


View attachment 996788
 
  • Love
Reactions: SpaceWagon
He, dan koop je die toch lekker als je denkt dat er geen verschil zit in die dingen. Die ik te koop aanbiedt is exact de gelijke van deze . Ik wens je veel succes als jij wel troep in je Tesla plugt.

Dus omdat het door tesland aangeboden wordt is het geen "troep"?

Tesland is eigenlijk een dropshipper dus ze kopen het ook in uit China en verkopen het met flinke marge door :)
Dus het blijft hoe dan ook "troep" maar als je bij tesland koopt heb je als consument iets meer rechten.
 
Dus omdat het door tesland aangeboden wordt is het geen "troep"?

Tesland is eigenlijk een dropshipper dus ze kopen het ook in uit China en verkopen het met flinke marge door :)
Dus het blijft hoe dan ook "troep" maar als je bij tesland koopt heb je als consument iets meer rechten.
nou jongens, aantrekkelijk om hier dingen aan te bieden met allemaal van die wijsneuzen. Als je geen interesse hebt dan reageer je toch gewoon lekker niet. Man man....
 
Te koop: HUD, nieuw voor Model Y. Mooi ding, simpele installatie. Mijn vrouw vindt het geweldig de snelheid zo voor je neus zien, voor mij voegt het niets toe. Dus voor de liefhebber. Volstrekt nieuw, draden zijn niet eens onder het tapijt door geweest. Die draad op de foto kan je natuurlijk makkelijk en netjes wegwerken. Vraagprijs €47,50.

installatie video met ook alles dat wordt meegeleverd


View attachment 996788
Voor wie nog twijfelt over de HUD en de prijs: ook te koop inclusief Tesla Model Y, pearl white, gemini 19" velgen (incl nieuwe set winterbanden op gemini velgen), dakdragers, all-weather binnen matten. Nieuw gekocht 15/11/2023 van Tesla, BTW-auto. Smetteloos, € 52250. Vaste prijs. Km-stand nu: 1583km.

Kan wel foto's plaatsen maar een net nieuwe witte Model Y met zwart interieur ziet er overal hetzelfde uit. Reden voor verkoop: gewijzigde plannen ten aanzien van privé en zakelijke auto's hier.
 
Last edited:
  • Funny
Reactions: Furb
nou jongens, aantrekkelijk om hier dingen aan te bieden met allemaal van die wijsneuzen. Als je geen interesse hebt dan reageer je toch gewoon lekker niet. Man man....

Mij zul je niet zien reageren als ik geen interesse heb. En ik ben het met jou daarin volledig eens maar ik kan er niet tegen als mensen beweren dat iets troep is terwijl het nota bene uit hetzelfde land/fabriek komt.

Als ik je een tip mag geven; niets van aantrekken en doen wat je lekker zelf wilt maar ga niet de wijsneus (ja je krijgt het terug) uit te hangen door iets als troep te bestempelen terwijl je zelf hetzelfde "troep" aanbied.

PS: foto's doen wonderen, ik zou als ik jou was toch foto's plaatsen van die MY :)
 
Last edited:
Te koop
Hansshow Android 10.25 inch instrument cluster/display voor de tesla Model 3 en Y (AMD Ryzen variant)

Gloednieuw in doos en nooit gemonteerd geweest. Doos is alleen open geweest voor de foto's. Mag weg vanwege andere plannen.

WhatsApp Image 2023-12-07 at 16.32.15_e875fda1.jpg
WhatsApp Image 2023-12-07 at 16.32.16_ca69e19b.jpg
WhatsApp Image 2023-12-07 at 16.32.17_51ecddb0.jpg
 
He, dan koop je die toch lekker als je denkt dat er geen verschil zit in die dingen. Die ik te koop aanbiedt is exact de gelijke van deze . Ik wens je veel succes als jij wel troep in je Tesla plugt.
ik heb deze "troep" gekocht gehad (voor 18,5 euro trouwens) en werkt perfect. Het blokkeren van de airflow heeft mij naar iets anders doen zoeken. Ik wou absoluut je verkoop niet verpesten. Helaas is zowat alles aftermarket voor Tesla's indezelfde Chinese fabrieken gemaakt en betaal je alleen een dikke surplus voor een niet Chinese website die dezelfde "troep" verkoopt. Succes nog met je verkoop, volgende keer even rondkijken en niet teveel betalen.
 
ik heb deze "troep" gekocht gehad (voor 18,5 euro trouwens) en werkt perfect. Het blokkeren van de airflow heeft mij naar iets anders doen zoeken. Ik wou absoluut je verkoop niet verpesten. Helaas is zowat alles aftermarket voor Tesla's indezelfde Chinese fabrieken gemaakt en betaal je alleen een dikke surplus voor een niet Chinese website die dezelfde "troep" verkoopt. Succes nog met je verkoop, volgende keer even rondkijken en niet teveel betalen.
Er komt heel veel goed spul uit China en heel veel slecht spul wat lijkt op iets dat kwalitatief wel ok is maar het niet is. En daar is dan de prijs ook na. Denken dat het allemaal hetzelfde is en uit dezelfde fabriek als het op elkaar lijkt alleen tegen andere prijzen is prima maar wel een beetje simpel. Jouw 18,5 euro HUD is ook een andere dan die ik aanbiedt of die van de winkel in Almere. Die ik bied heeft wél een nachtmodus en staat dus niet in de avond als een blauwe pit in je snufferd te schijnen. En lees ik ook niet bij de comments en zie ik op de foto's dat in de P-stand er zo maar wat willekeurige cijfers op het display staan op de door jouw bejubelde HUD? En is dat niet de echte reden waarom je wat anders zoekt? Blokkeren van de airflow hen ik niets van gemerkt, is ook geen baksteen die je achter je stuur legt. Al met al, ook uit China is goedkoop niet zelden duurkoop. Ik kijk juist goed rond en ben niet iemand die denkt: ow € 18,5 euro, goeie deal want het lijkt net op iets anders dus zal wel hetzelfde zijn. Ik denk dat de marge die is gemaakt op jouw HUD wel eens groter kan zijn dan op die van mij. Maar laten we er maar over ophouden want we zien het anders.

Blijft staan, mocht iemand een kwalitatief goede HUD zoeken, met nachtmodus, doe een bod op de mijne. Wil je een HUD zonder nachtmodus, met een geheugen kaartje en usb stick waar niemand van weet wat je daar mee moet, maar één die vanwege het tonen van willekeurige getallen wel kan fungeren als tombola bij de bingo in de bejaardensoos, koop die van Chris7ophe.
 
Last edited:
Ik moet onverwacht even naar Oostenrijk maandag. Met de X.
Op de originele 22” liggen wel de juiste banden.. en ze geven die dagen weinig sneeuw af gelukkig.. maar ben nu op zoek naar Sneeuwkettingen voor de Model X in 22”

Dacht probeer het hier ook maar even. Iemand een idee waar kettingen te krijgen zijn zo snel.?


(Zeeland, Brabant, maar ben morgen ook in het midden van het land.)