Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb eindelijk na 10 jaar tesla rijden twee Tesla’s voor de deur. Van de week een tweede hands Model 3 performance gehaald voor mijn dame thuis.
Alleen heb geen winterbanden erbij
Heeft iemand voor M3 banden of complete set bij voorkeur 20inch waar die van af wilt??
 
  • Like
Reactions: PaulW5
Is dat wel zuivere koffie joh? Een particulier die tientallen laadkabels met ‘open eindje’ aanbied in zijn andere advertenties?

6 jaar op Marktplaats en 26 prima reviews die laten zien dat hij regelmatig auto-onderdelen / elektronica verkoopt.
Denk gewoon 'n particulier die handelt in 'n specifiek segment spullen. Niet per se iets mis mee.
 
  • Like
Reactions: PatrickL
Gratis af te halen in Hilversum: mijn setje "Training Wheels" voor de 19" MY, met extragratis Curb Rash en diverse andere beschadigingen:

20231209_124321.jpeg


Op de foto lijkt het mee te vallen, maar dat komt vast door het slechte weer.

De reden van verkoop is dat ik inmiddels wel ongeveer weet waar mijn wielen zitten en het tijd vond worden voor andere wieldoppen, waar je wél met je vingers bij de ventieldoppen kan. Dat is ook gelijk de reden waarom ik niemand deze wieldoppen zou aanraden: je kan er echt niet bij tenzij je hele dunne vingers hebt. En iedere keer maar die doppen er af trekken om een paar tienden bar erbij te pompen wordt ook vervelend.

Maar goed, als je toch nog deze doppen wil hebben, stuur me dan een DM. Scheelt me weer een ritje naar de stort.
 
Ik weet niet hoe je DM stuurt, maar als je hem nog hebt wil ik ze wel hebben
Gratis af te halen in Hilversum: mijn setje "Training Wheels" voor de 19" MY, met extragratis Curb Rash en diverse andere beschadigingen:

View attachment 998108

Op de foto lijkt het mee te vallen, maar dat komt vast door het slechte weer.

De reden van verkoop is dat ik inmiddels wel ongeveer weet waar mijn wielen zitten en het tijd vond worden voor andere wieldoppen, waar je wél met je vingers bij de ventieldoppen kan. Dat is ook gelijk de reden waarom ik niemand deze wieldoppen zou aanraden: je kan er echt niet bij tenzij je hele dunne vingers hebt. En iedere keer maar die doppen er af trekken om een paar tienden bar erbij te pompen wordt ook vervelend.

Maar goed, als je toch nog deze doppen wil hebben, stuur me dan een DM. Scheelt me weer een ritje naar de stort.
 
  • Like
Reactions: PriOkkie
Heb ik liggen, setje onbeschadigde slipstream velgen met nokian wr a4 winterbanden. Banden komen uit 2020 en hebben zeker nog rond de 7 mm profiel, bij interesse kan ik ze voor je nameten.
Hoi, ja graag nameten. Ik heb nl. Een model S 100D uit 2018 op het oog, maar die staat op zomerbanden. Vandaar dat ik dus kijk naar winterset, incl velgen. 2020, dat zou betekenen dat ze ca 3 seizoenen meegaan als ik het goed heb. Zitten de originele sensoren er ook bij?
 
Er komt heel veel goed spul uit China en heel veel slecht spul wat lijkt op iets dat kwalitatief wel ok is maar het niet is. En daar is dan de prijs ook na. Denken dat het allemaal hetzelfde is en uit dezelfde fabriek als het op elkaar lijkt alleen tegen andere prijzen is prima maar wel een beetje simpel. Jouw 18,5 euro HUD is ook een andere dan die ik aanbiedt of die van de winkel in Almere. Die ik bied heeft wél een nachtmodus en staat dus niet in de avond als een blauwe pit in je snufferd te schijnen. En lees ik ook niet bij de comments en zie ik op de foto's dat in de P-stand er zo maar wat willekeurige cijfers op het display staan op de door jouw bejubelde HUD? En is dat niet de echte reden waarom je wat anders zoekt? Blokkeren van de airflow hen ik niets van gemerkt, is ook geen baksteen die je achter je stuur legt. Al met al, ook uit China is goedkoop niet zelden duurkoop. Ik kijk juist goed rond en ben niet iemand die denkt: ow € 18,5 euro, goeie deal want het lijkt net op iets anders dus zal wel hetzelfde zijn. Ik denk dat de marge die is gemaakt op jouw HUD wel eens groter kan zijn dan op die van mij. Maar laten we er maar over ophouden want we zien het anders.

Blijft staan, mocht iemand een kwalitatief goede HUD zoeken, met nachtmodus, doe een bod op de mijne. Wil je een HUD zonder nachtmodus, met een geheugen kaartje en usb stick waar niemand van weet wat je daar mee moet, maar één die vanwege het tonen van willekeurige getallen wel kan fungeren als tombola bij de bingo in de bejaardensoos, koop die van Chris7ophe.
Jobster, ik ga nog 1x antwoorden en dan houd ik ermee op. Die willekeurige cijfers geven de afstand weer die je nog kan rijden als je in Park staat. Het scherm geeft absoluut niet teveel licht weer en de cijfers veranderen in rode cijfers als je de snelheidslimiet overschrijft. Correct je krijgt er een usb stick en een sd kaartje bij waar niemand weet wat je ermee moet doen. Nu omdat je iemand bent die graag de puntjes op de i zet: HUD -(Head Up Display) Een Head Up Display projecteert informatie op de voorruit, zodat u uw ogen op de weg kunt houden en toch relevante informatie krijgt. Bij mijn weten is jouw super DUPER veel beter dan de rest evengoed een spotgoedkoop prul display die van nog slechtere kwaliteit is dan de gemiddelde wekker naast je bed. Excuseer dat je van een dropshipper hebt gekocht en je u ambetant voelt maar dat is echt jouw probleem. Betaal jij maar lekker extra veel dat gaat mij echt niet tegenhouden om de werkelijke prijs te melden aan de rest van de leden hier.
 
Jobster, ik ga nog 1x antwoorden en dan houd ik ermee op. Die willekeurige cijfers geven de afstand weer die je nog kan rijden als je in Park staat. Het scherm geeft absoluut niet teveel licht weer en de cijfers veranderen in rode cijfers als je de snelheidslimiet overschrijft. Correct je krijgt er een usb stick en een sd kaartje bij waar niemand weet wat je ermee moet doen. Nu omdat je iemand bent die graag de puntjes op de i zet: HUD -(Head Up Display) Een Head Up Display projecteert informatie op de voorruit, zodat u uw ogen op de weg kunt houden en toch relevante informatie krijgt. Bij mijn weten is jouw super DUPER veel beter dan de rest evengoed een spotgoedkoop prul display die van nog slechtere kwaliteit is dan de gemiddelde wekker naast je bed. Excuseer dat je van een dropshipper hebt gekocht en je u ambetant voelt maar dat is echt jouw probleem. Betaal jij maar lekker extra veel dat gaat mij echt niet tegenhouden om de werkelijke prijs te melden aan de rest van de leden hier.
Het beste nieuws van de dag: "Jobster, ik ga nog 1x antwoorden en dan houd ik ermee op". Daaaag Chris7ophe.
 
  • Funny
Reactions: DuurzameHenk
Te koop aangeboden voor Model Y Performance: originele breedset Pirelli-banden.
2 x 255/35/21 inch en 2 x 275/35/21. Met foam aan binnenzijde.
620 kilometer mee gereden, nooit mee gesprint of door bochten gevlogen.
Nieuwprijs: ca. € 1.495,- (incl. BTW). Aangeboden voor: € 1.000,- (incl. BTW). BTW-factuur is mogelijk (€ 826,45 ex BTW). Eventueel te bezorgen in de 'driehoek' Rotterdam, Driebergen, Dordrecht.
IMG_4117.jpgIMG_3972.jpgIMG_4115.jpg
 
  • Like
Reactions: Maarten and Nick-m
Te koop aangeboden voor Model Y Performance: originele breedset Pirelli-banden.
2 x 255/35/21 inch en 2 x 275/35/21. Met foam aan binnenzijde.
620 kilometer mee gereden, nooit mee gesprint of door bochten gevlogen.
Nieuwprijs: ca. € 1.495,- (incl. BTW). Aangeboden voor: € 1.000,- (incl. BTW). BTW-factuur is mogelijk (€ 826,45 ex BTW). Eventueel te bezorgen in de 'driehoek' Rotterdam, Driebergen, Dordrecht.
View attachment 998583View attachment 998584View attachment 998582
Wat heb je er nu “onderliggen” als ik vragen mag?