TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Hoe mia aanvragen

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by sanniepep, Oct 3, 2019.

1. sanniepep

sanniepep Member

Hmmm ik heb zitten kijken maar vind het lastig.

Hoe vraag je mia aan? Ik zie dingen als E-herkenning aanvragen, verschillende niveaus en zie dat er ook kosten aan verbonden zijn. Kan dit kloppen.

Het gaat om een BV

2. Geertims

Geertims Member

Ik dacht hetzelfde maar het is eigenlijk heel eenvoudig. Ik heb bij Connectis een account aangemaakt en e herkenning op het laagste niveau aangemaakt. Kosten ex btw 5 euro.
    Na een paar dagen krijg je via de post een brief met een code die je bij je account moet invullen.
    Daarmee is je account geverifieerd en kun je via rvo.nl de mia aanvragen. En hoe dat moet wijst zich vanzelf.
    Succes!

3. RobsEV

RobsEV Active Member

Kan je accountant of administrateur dit niet voor je regelen.
    Stuur mij anders een PM.

4. eelcodb

eelcodb Member

5. pvkeep

pvkeep Paul van Keep

Bij mij duurde het aanvragen van een eHerkenning (bij Reconi) wat langer. Ze konden niet vaststellen of ik wel werkzaam was bij mijn eigen BV, terwijl ik gewoon bij de KvK als enig bestuurder geregistreerd sta. Uiteindelijk was het na 11 dagen toch geregeld.

6. XanderB

XanderB Member

Mijn intermediair zegt dat hij een code nodig heeft om de MIA aan te vragen? Waar heeft hij het over? e-herkenning heb ik wel aangevraagd, maar zo te lezen op de site van rvo moet hij z'n eigen e-herkenning gebruiken.

7. Autozoeker

Autozoeker M3 LR AWD

• Helpful x 1
  8. PRO-EV

PRO-EV New Member

Zoals hierboven gemeld, Connectis is snel en goedkoop. Mij destijds ook zo gelukt.

9. sanniepep

sanniepep Member

Code binnen gehad van connectis maar kom er echt niet uit. Ik heb niveau 1 maar lees dat je 2+ nodig hebt. Snap het niet meer zo

10. Robbaman

Robbaman Member

Ik heb het gewoon aan m'n accountantskantoor overgelaten. Ik stel voor dat je hetzelfde doet.

• Like x 2
  11. eelcodb

eelcodb Member

EH1 is voldoende. Volg de linkjes in mijn bericht hierboven.

Aanvragen is echt heel simpel als je info uit de linkjes volgt.

Share This Page

• About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC