Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Hoe mia aanvragen

This site may earn commission on affiliate links.
Hmmm ik heb zitten kijken maar vind het lastig.

Hoe vraag je mia aan? Ik zie dingen als E-herkenning aanvragen, verschillende niveaus en zie dat er ook kosten aan verbonden zijn. Kan dit kloppen.

Het gaat om een BV
Ik dacht hetzelfde maar het is eigenlijk heel eenvoudig. Ik heb bij Connectis een account aangemaakt en e herkenning op het laagste niveau aangemaakt. Kosten ex btw 5 euro.
Na een paar dagen krijg je via de post een brief met een code die je bij je account moet invullen.
Daarmee is je account geverifieerd en kun je via rvo.nl de mia aanvragen. En hoe dat moet wijst zich vanzelf.
Succes!
 
Ik dacht hetzelfde maar het is eigenlijk heel eenvoudig. Ik heb bij Connectis een account aangemaakt en e herkenning op het laagste niveau aangemaakt. Kosten ex btw 5 euro.
Na een paar dagen krijg je via de post een brief met een code die je bij je account moet invullen.
Daarmee is je account geverifieerd en kun je via rvo.nl de mia aanvragen. En hoe dat moet wijst zich vanzelf.
Succes!
Bij mij duurde het aanvragen van een eHerkenning (bij Reconi) wat langer. Ze konden niet vaststellen of ik wel werkzaam was bij mijn eigen BV, terwijl ik gewoon bij de KvK als enig bestuurder geregistreerd sta. Uiteindelijk was het na 11 dagen toch geregeld.