Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Home-Link garage deur opener

This site may earn commission on affiliate links.
Bij mij werkt Homelink nog niet met de 3 terwijl het op de Model S wel werkte. Volgens SEC Duiven wordt dit in een volgend firmware upgrade opgelost... Mijn afstandsbediening werkt op 868Mhz.

hier zelfde probleem, afstandsbediening wordt niet herkend door de model 3, ook 868Mhz.

Ik heb er ook problemen mee (Marantec Digital 302, 868.3 MHz).
Heb wel al verkregen dat de auto het signaal registreert, maar op het touchscreen drukken heeft geen effect.
 
bij ons werkt het, maar niet altijd.
Soms geeft het signaal meerdere pulsen aan de relais en dan gaat de poort niet open. Dus moeten we af en toe meerdere pogingen doen.

Ik heb ergens gelezen dat je "de duur van het signaal" kunt verlengen. In dat geval wel kastje opzoeken en switch omzetten. Wat ook kan helpen is positie antenne (ontvanger op aandrijving) en zender (auto) in de gaten houden. Als ik heel snel de garage uit rij komt het signaal ook niet aan ;)
 
  • Informative
Reactions: TM3LR and Xfrank
Ik kreeg vandaag (eindelijk) een antwoord van Tesla service.

Thanks for contacting Tesla Support!
The Transmitter should be compatible with your integrated Homelink Hardware, sometimes the setting up can be a bit difficult.
The most reliable way to perform the set up is to hold the Garage Door Opener inside the Front Trunk, behind the front right light.
This is where the Homelink unit is located.

After you completed the set up, does a Homelink symbol show up in the top of your Touchscreen for you?

Dus ik ga het op die manier toch nog eens proberen.
 
  • Informative
Reactions: ssdshirt and TM3LR
Hier ook 16.2 geïnstalleerd en hoop vanavond het ook werkende te krijgen

Clipboard01.jpg