Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

How to make your own "Tesla garage"

This site may earn commission on affiliate links.
Graag jullie mening.
Ik heb het logo meegebracht om te passen alvorens het naar de lakkerij gaat. Oorspronkelijk was het de bedoeling om de bak in het rood te lakken. Maar als ik het nu zo zie hangen is het in grijs wel heel mooi. En discreter. De toekomstige model 3 zal waarschijnlijk rood of zilver worden.
View attachment 253288 View attachment 253289
Zeer grijs houden Frank...rood wordt over de top imho.
 
  • Like
Reactions: Xfrank
Hele mooie bak idd maar ik zou hem er dan onder op de stenen muur hangen ipv zo op het boeideel.
Als alles goed gaat, moet daar een rode powerwall komen;)
vermits de bak over de dakrand hangt kan ik hem gelijk waar aan de rand hangen of weg nemen zonder enige gaten of beschadigingen achter te laten.
In ieder geval gaat hij morgen naar de lakkerij om een lichtgrijs kleurtje te krijgen.
 
Last edited:
Graag jullie mening.
Ik heb het logo meegebracht om te passen alvorens het naar de lakkerij gaat. Oorspronkelijk was het de bedoeling om de bak in het rood te lakken. Maar als ik het nu zo zie hangen is het in grijs wel heel mooi. En discreter. De toekomstige model 3 zal waarschijnlijk rood of zilver worden.
Ik vind het bord wel erg groot en suggereert het dat je bij Tesla zelf bent. M.i. zou het bord niet groter moeten zijn dan de hoogte van de daklijst. Zelf zou ik het bord op de muur aan de rechterkant van de garage hangen.
Ook zou ik er op de daklijst geen dikte aan geven. Een Tesla sticker op een dunne alu plaat lijkt mij mooier. Nu is het allemaal wat over de top, maar ... dat is de al bestaande garage ook ;)
 
  • Like
Reactions: AnalysiZ and Xfrank
Zeer grijs houden Frank...rood wordt over de top imho.

Ik heb 3 keer moeten kijken naar de foto eer ik gezien had dat er een garage op de foto stond :D

Ik zou hem rood maken en er nog een klein dingetje aan toevoegen, in de aard van onderstaande, wijzend naar je Tesla box, met mooi animerende lichtjes.
il_340x270.505190934_siez.jpg
 
Graag jullie mening.
Ik heb het logo meegebracht om te passen alvorens het naar de lakkerij gaat. Oorspronkelijk was het de bedoeling om de bak in het rood te lakken. Maar als ik het nu zo zie hangen is het in grijs wel heel mooi. En discreter. De toekomstige model 3 zal waarschijnlijk rood of zilver worden.
View attachment 253288 View attachment 253289
Ik had bij jou niets anders dan Teslarood verwacht. Zelf zou ik grijs nemen, maar zoals altijd over smaken en kleuren...
 
  • Like
Reactions: Xfrank
bedankt allen voor de feedback.
Mijn echtgenote haar opmerking: straks komen ze hier aanbellen om een tesla te bestellen!
Waarop ik: dan zijn ze toch op het juiste adres. bij mij krijgen ze nog korting en gratis superchargen, en bij Tesla niet.:p
Maar ze vindt het wel mooi. (Het wordt nog een echte tesla freak;))

beetje late reactie, maar bij deze :

Het ziet er weer schitterend uit, Frank - maar we hadden niets anders verwacht van jou.
Ik denk dat je echtgenote gelijk heeft, met zo'n lichtbak lijkt je Tesla-garage annex Tesla-carport op een Tesla-Store.
Maar beter een nieuwe Tesla bestellen aan de Tesla-boulevard dan aan een echte store :
- demo ritjes met AP1, en demo van superchargen (Lokeren op een boogscheut)
- bestelling kan via internet, net als in een store.
- garage is aangekleed met unieke decoraties die niet te vinden zijn in een Store.
- 1000€ korting bij bestelling in de Tesla-garage - niet bij de Tesla-store.
- gratis superchargen bij bestelling in de Tesla-garage - niet bij de Tesla-store.
- gratis gepersonaliseerde wanddecoratie bij bestelling in de Tesla-garage - nergens anders verkrijgbaar.
- deskundig advies van een fervente Tesla-gebruiker met bijna 4 jaar échte gebruikers-ervaring - wat óók al niet het geval in een Store.
- .....

allemaal pluspunten - maar om het compleet te maken ontbreekt nog één zaak : dat andere actuele model van Tesla !
Mijn advies is dus duidelijk : je moet nog een X kopen, een P100D met AP2 en trekhaak.
Dan is het plaatje compleet.

Bovendien is die X ideaal voor vervoer van de paarden en benodigdheden !
Succes gegarandeerd.

:cool:
 
beetje late reactie, maar bij deze :

Het ziet er weer schitterend uit, Frank - maar we hadden niets anders verwacht van jou.
Ik denk dat je echtgenote gelijk heeft, met zo'n lichtbak lijkt je Tesla-garage annex Tesla-carport op een Tesla-Store.
Maar beter een nieuwe Tesla bestellen aan de Tesla-boulevard dan aan een echte store :
- demo ritjes met AP1, en demo van superchargen (Lokeren op een boogscheut)
- bestelling kan via internet, net als in een store.
- garage is aangekleed met unieke decoraties die niet te vinden zijn in een Store.
- 1000€ korting bij bestelling in de Tesla-garage - niet bij de Tesla-store.
- gratis superchargen bij bestelling in de Tesla-garage - niet bij de Tesla-store.
- gratis gepersonaliseerde wanddecoratie bij bestelling in de Tesla-garage - nergens anders verkrijgbaar.
- deskundig advies van een fervente Tesla-gebruiker met bijna 4 jaar échte gebruikers-ervaring - wat óók al niet het geval in een Store.
- .....

- ...

Een kop koffie zal er ook nog wel bijkunnen me dunkt... ?