Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

How to make your own "Tesla garage"

This site may earn commission on affiliate links.
Sorry, maar dit is maar een flauw afkooksel.
Dat is een tesla hoekje. Alle rommel staat nog zichbaar en de plafond is niet afgewerkt. Om nog maar te zwijgen over de oprit.;)
IMG_3294.JPG

IMG_4859.JPG
 
Ziet er mooi uit!
thanks,
het gaat mooi worden.
Er komen nog kunststof planchetten in de kleur van de poort (antraciet) rond de dakrand en de palen krijgen ook deze kleur.
Onderaan komt nog een plafond (wit of rood) met led verlichting. Maar ik moet eerst het elektrische deel nog wat verder uitzoeken (eventueel extra zonnepanelen, batterij? Lader, verlichting op sensors enz...)
Verder is er nog een geheim sub-projectje dat mijn echtgenote nog niet echt weet.;)
Dit weekend komt de stabilisé er in.

Eerst was mijn echtgenote er niet echt voor te vinden om daar een carport te plaatsen. (maar kan je nu nog een mooier uitzicht hebben vanuit de keuken, dan op een model 3 of andere tesla te kijken?:p)
Toen ik haar vertelde dat het ook een ideaal afdak was om te gebruiken bij eventuele tuinfeestjes, zag ze het wel zitten;)
 
thanks,
het gaat mooi worden.
Er komen nog kunststof planchetten in de kleur van de poort (antraciet) rond de dakrand en de palen krijgen ook deze kleur.
Onderaan komt nog een plafond (wit of rood) met led verlichting. Maar ik moet eerst het elektrische deel nog wat verder uitzoeken (eventueel extra zonnepanelen, batterij? Lader, verlichting op sensors enz...)
Verder is er nog een geheim sub-projectje dat mijn echtgenote nog niet echt weet.;)
Dit weekend komt de stabilisé er in.

Eerst was mijn echtgenote er niet echt voor te vinden om daar een carport te plaatsen. (maar kan je nu nog een mooier uitzicht hebben vanuit de keuken, dan op een model 3 of andere tesla te kijken?:p)
Toen ik haar vertelde dat het ook een ideaal afdak was om te gebruiken bij eventuele tuinfeestjes, zag ze het wel zitten;)

We zie de uitnodiging met belangstelling tegemoet :D
 
tijd om dit oude draadje nog eens boven te halen. Zoals iedere goede vader begin je op tijd aan de kinderkamer. (je weet nooit of de kleine vroeger komt dan verwacht)
met andere woorden, de werken aan de carport beginnen al op te schieten (allemaal eigen werk natuurlijk;))

dit filmpje heeft me op YouTube al 10 dislikes opgeleverd.;)
Blijkbaar komen al diegene die het internet afschuimen op zoek naar filmpjes van de model 3, ook op dit filmpje terecht, en zijn dan enorm teleurgesteld. Mij lijkt er toch niks mis met de naamgeving: "carport Tesla model 3":cool: