Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Janken over leverdata (vertraging, voorkruipen, sigs vs. non-sigs, andere landen...)

This site may earn commission on affiliate links.
Mijn MS zat niet op de boot die deze week binnenkwam maar wel op de volgende is vandaag verteld. Aflevering tussen 4-18 december, DS is Nicolaas de Wit.
Iemand al ervaring met dhr. de Wit ?


dit is raar, want dit is onze nieuwe DS die in Brussel 2 weken geleden begonnen is. (Nicolas De wit) hij is ook mijn DS
vriendelijke jongen die zijn best doet, maar hij weet nog niet alles natuurlijk.
 
Mijn MS zat niet op de boot die deze week binnenkwam maar wel op de volgende is vandaag verteld. Aflevering tussen 4-18 december, DS is Nicolaas de Wit.
Iemand al ervaring met dhr. de Wit ?
Sta je al in deze sheet: https://docs.google.com/spreadsheet...Y3QUVEYnEtT01HdjBlZFIzMEE&usp=drive_web#gid=0
Ik kan je niet vinden.
Toch wel benieuwd: mijn geplande levering is tussen 22 nov en 6 december. Zou dat betekenen dat mijn MS al is aangekomen, of zit hij op jouw boot en hebben ze gewoon veel tijd nodig tussen eerste en laatste levering vanaf dezelfde boot?
Kun je wat meer info geven: status 'my tesla', reserveringsnr, wanneer definitief besteld?
 
Ik vraag me ook af of het zo werkt, in boten per twee weken. Wat ik begreep is dat er dagelijks auto's binnen komen in Tilburg, en dat zou ook niet raar zijn als ze in zeecontainers gaan. Die schepen gaan dagelijks denk ik, waarom zou je ze opsparen totdat je er 200 hebt, en dan op 1 boot doen? Het is ook niet duidelijk of "de boot" nu echt Tesla's bevatte, of dat dit iemand was die gewoon een boot van de juiste reder linkte.
 
Sta je al in deze sheet: https://docs.google.com/spreadsheet...Y3QUVEYnEtT01HdjBlZFIzMEE&usp=drive_web#gid=0
Ik kan je niet vinden.
Toch wel benieuwd: mijn geplande levering is tussen 22 nov en 6 december. Zou dat betekenen dat mijn MS al is aangekomen, of zit hij op jouw boot en hebben ze gewoon veel tijd nodig tussen eerste en laatste levering vanaf dezelfde boot?
Kun je wat meer info geven: status 'my tesla', reserveringsnr, wanneer definitief besteld?

Maurice, Res. no. 358435. Finalized 22/6/13. Al ca.3 weken is auto " in transit from factory".

- - - Updated - - -

dit is raar, want dit is onze nieuwe DS die in Brussel 2 weken geleden begonnen is. (Nicolas De wit) hij is ook mijn DS
vriendelijke jongen die zijn best doet, maar hij weet nog niet alles natuurlijk.

Ik neem aan dat het voor mij Tilburg wordt en niet Brussel. Nicolas pendelt toch niet op en neer lijkt mij. Zal wel weer misinfo zijn van Tesla.
 
Sta je al in deze sheet: https://docs.google.com/spreadsheet...Y3QUVEYnEtT01HdjBlZFIzMEE&usp=drive_web#gid=0
Ik kan je niet vinden.
Toch wel benieuwd: mijn geplande levering is tussen 22 nov en 6 december. Zou dat betekenen dat mijn MS al is aangekomen, of zit hij op jouw boot en hebben ze gewoon veel tijd nodig tussen eerste en laatste levering vanaf dezelfde boot?
Kun je wat meer info geven: status 'my tesla', reserveringsnr, wanneer definitief besteld?

Ik heb lijst ingevuld met mijn gegevens! Thanks
 
Vandaag heb ik een telefoontje gehad dat ik 'm dinsdag al kan halen, waar de afspraak eerst op de vrijdag erna (15de) stond. Gaaf! Maar om on-topic te blijven en wat te janken, hier de weg naar deze datum:

- De oorspronkelijk afgegeven leverdatum was vandaag, 8 november
- Omdat er nogal wat leveringen van die dag waren doorgeschoven vroeg ik er nog een keer expliciet naar bij mijn DS. Reactie: ja, euhmmm, oops, ik zie dat er een wijziging is geweest en dat de leverdatum nu 15 november is
- Gisterenavond had iemand van Tesla mijn voicemail ingesproken dat de levering een hele dag vooruit geschoven kon worden en dat hij me daar nog een mail over zou sturen. Die mail is niet verstuurd en omdat de donderdag me niet goed uitkwam ben ik er zelf niet op teruggekomen
- Vanavond belde een dame van Tesla dat de aflevering zelfs naar de dinsdag ervoor kon. Ze was er niet van op de hoogte dat ik de dag ervoor ook al gebeld was

Het lijkt erop dat er hulp wordt geboden vanuit de US (beide belletjes waren Engelstalig en te vriendelijk en enthousiast). Hopelijk gaat dat helpen bij de gebrekkige communicatie.

Maar deze jongen kan (met een slag om de arm) dinsdag zijn auto ophalen. Dus JEUH!!
 
En vandaag op Brandon zijn aanbod ingegaan en de levering vervroegd naar woensdag 13/11 om 12:00.
Inmiddels ook maar afgezien van de toch niet tijdig leverbare winterset.

Bijna klaar met janken over leverdata, dus.

Nu verder met janken over aflevertekortkomingen. In ieder geval over het ontbrekende verloopstukje van de UMC voor de rode 400V aansluiting.

Is daar eigenlijk al een specifiek topic voor, of gaat dat gewoon verloren in de massa-chat?
Vandaag levering afgesproken met Boudewijn op 15/11 om 14:00 in Tilburg. Winterset 19" wielen tegen de oude prijs kunnen bestellen, maar van het servicepakket afgezien. Lester staat alleen in zijn mening v.w.b. onbeperkte kilometers in die vier jaar, helaas. Misschien als niemand het pakket neemt, dat men tot inkeer komt...
 
Hi,

Zijn de Belgen die nu naar 2014 worden opgeschoven wel zeker dat de overheid dezelfde fiscale behandeling voor bedrijven die een EV aankopen zal handhaven ?
Als dat niet zo is, gaat Tesla ons dan compenseren ??

Misschien is Tesla wel bevreesd dat er claims van de Hollanders komen als er niet in 2013 geleverd wordt, dit gezien de garantie die in de zomer werd gegeven ...

- - - Updated - - -

En waarom werd je gebeld? Om dat aan te kondigen? Dat is volgens mij niet gebruikelijk.


Ik weet het niet, maar ik werd afgelopen vrijdag 7-11 om 18:45 uur gebeld door Langenberg van Tesla Amsterdam voor een afspraak om de S in Tilburg op te halen op de 22ste. Was wel vreemd omdat ik die dinsdag nog een email had gekregen dat levering in de eerste week van december zou zijn!!?? Maar klagen doe je dan toch niet met zo'n fantastisch nieuws
 
Nu we donderdag T1 op gaan halen vandaag maar eens gebeld hoe het ermee staat. Kreeg vorige week maandag al de mail dat ze hem zsm wilde gaan uitleveren en ik de laatste papieren moest gaan verzamelen. Heb ook al wat hogere reserveringen voorbij zien komen met een datum. Mijn teleurstelling was dan ook groot toen ik te horen kreeg dat T2 pas voor 11 december op de planning staat:mad:
 
Nu we donderdag T1 op gaan halen vandaag maar eens gebeld hoe het ermee staat. Kreeg vorige week maandag al de mail dat ze hem zsm wilde gaan uitleveren en ik de laatste papieren moest gaan verzamelen. Heb ook al wat hogere reserveringen voorbij zien komen met een datum. Mijn teleurstelling was dan ook groot toen ik te horen kreeg dat T2 pas voor 11 december op de planning staat:mad:

Gozer concentreer je nu eerst maar 'ns op morgen. Vanaf morgenmiddag is het wachten op T2 vast een stuk dragelijker!
Laat maar een paar fotootjes zien.
 
Wanneer mag jij hem ophalen? Vrijdag een telefoontje gekregen dat ik hem de 22ste kan ophalen; misschien zie ik je nog rijden, ik heb familie in Bouwel.


Als alles volgens plan loopt : 26 november...
Je kan mijn juiste adres vinden in de TeslaVoorTesla-laders. Je kan gerust eens wat komen bijladen als je naar Bouwel komt. Wel nog enkele weken geduld, voor alles oke zal zijn...