TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

kinderzitjes of 21"

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Noelis, Feb 16, 2016.

1. Noelis

Noelis Member

Hey,

Na bestelling Lolo en 20" sportlines via groupbuy is het bijna zover.
    Deze vrijdag ga ik knopen doorhakken om te vermijden dat ik op einde lease zonder auto zit.

Tot voor kort had ik altijd de 21" mee ge-quote. Door de hoge bandenslijtage/prijs begin ik te twijfelen om 19" als standaard te nemen.
    Met het vrijgekomen budget zou ik de 7 zitplaatsen overwegen. We hebben 3 kleine kinderen... ze voetballen alle 3 in hogere reeksen. Dat zorgt dus voor wekelijkse tripjes.

Nadeel van die zitjes is het verlies van die ruimte in de koffer. Tijdens een vakantie kan dat wel eens een nadeel worden. Ik had begrepen dat je ze kon "uitvijzen".
    Zijn er mensen die dit al gedaan hebben? Is het ingewikkeld/tijdrovend? Ik ben namelijk geen handige Harry.

2. Glitch

Glitch Member

Ik zelf heb 19" Cyclone en geen spijt van! Met al die stoeprandjes heb ik nog geen schade opgelopen gelukkig. Betreffende de 3de zitrij ik heb deze ook en je verliest wel wat ruimte maar je kan ook op vakantie gaan en de stoelen uitgeklapt laten zitten dan heb je namelijk het gat vrij. Het verwijderen kan ook zijn 2 tor schroeven.

3. korving

korving Member

Ik haal bij elke vakantie het bankje uit de kofferruimte voor meer bagageruimte, gaat prima als je het juiste bitje hebt, heb ik gekocht bij lokale auto onderdelen handel.

4. Basvdpoel

Basvdpoel Member

Ik zou ook voor de kinderzitjes gaan. Mijn kinderen hebben een keer in een loaner met achteruitkijk zitjes gezeten(1,5 jaar geleden) en daar hebben ze het nog over! Je kan die velgen altijd later nog (2ehands) kopen, de kinderzitjes niet..

5. Noelis

Noelis Member

6. Ivo-G

Ivo-G Member

Ik zou zeggen... Doen die zitjes! De meeste auto's hebben een thuiskomertje in die ruimte onderin, als ze die ruimte onderin überhaupt hebben. De kofferbak is zonder die ruimte toch ook al een van de ruimste in die klasse, dus ik zou me geen zorgen maken. En in het uiterste geval kan je het inderdaad eruit halen.

7. HWS

HWS Speedjunkie

Erwin, waar je de T-Sportsline besteld hebt heeft/had ook nog 2 sets 21" in de aanbieding...

8. Noelis

Noelis Member

#8 Noelis, Feb 16, 2016
    Last edited: Feb 16, 2016
    Ik ben al tevreden met die 20" breedset als zomerset.
    Spijtig dat Tesla op de 19" cyclones geen winterbanden wil leggen ipv zomerbanden. Ttz... niet zonder dat ik de zomerbanden dien te betalen.

9. HWS

HWS Speedjunkie

Je zomer-/allweather banden wil FVO wel hebben misschien.

Share This Page