Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

kinderzitjes of 21"

This site may earn commission on affiliate links.
Hey,

Na bestelling Lolo en 20" sportlines via groupbuy is het bijna zover.
Deze vrijdag ga ik knopen doorhakken om te vermijden dat ik op einde lease zonder auto zit.

Tot voor kort had ik altijd de 21" mee ge-quote. Door de hoge bandenslijtage/prijs begin ik te twijfelen om 19" als standaard te nemen.
Met het vrijgekomen budget zou ik de 7 zitplaatsen overwegen. We hebben 3 kleine kinderen... ze voetballen alle 3 in hogere reeksen. Dat zorgt dus voor wekelijkse tripjes.

Nadeel van die zitjes is het verlies van die ruimte in de koffer. Tijdens een vakantie kan dat wel eens een nadeel worden. Ik had begrepen dat je ze kon "uitvijzen".
Zijn er mensen die dit al gedaan hebben? Is het ingewikkeld/tijdrovend? Ik ben namelijk geen handige Harry.
 
Hey,

Na bestelling Lolo en 20" sportlines via groupbuy is het bijna zover.
Deze vrijdag ga ik knopen doorhakken om te vermijden dat ik op einde lease zonder auto zit.

Tot voor kort had ik altijd de 21" mee ge-quote. Door de hoge bandenslijtage/prijs begin ik te twijfelen om 19" als standaard te nemen.
Met het vrijgekomen budget zou ik de 7 zitplaatsen overwegen. We hebben 3 kleine kinderen... ze voetballen alle 3 in hogere reeksen. Dat zorgt dus voor wekelijkse tripjes.

Nadeel van die zitjes is het verlies van die ruimte in de koffer. Tijdens een vakantie kan dat wel eens een nadeel worden. Ik had begrepen dat je ze kon "uitvijzen".
Zijn er mensen die dit al gedaan hebben? Is het ingewikkeld/tijdrovend? Ik ben namelijk geen handige Harry.

Ik zelf heb 19" Cyclone en geen spijt van! Met al die stoeprandjes heb ik nog geen schade opgelopen gelukkig. Betreffende de 3de zitrij ik heb deze ook en je verliest wel wat ruimte maar je kan ook op vakantie gaan en de stoelen uitgeklapt laten zitten dan heb je namelijk het gat vrij. Het verwijderen kan ook zijn 2 tor schroeven.
 
Hey,


Nadeel van die zitjes is het verlies van die ruimte in de koffer. Tijdens een vakantie kan dat wel eens een nadeel worden. Ik had begrepen dat je ze kon "uitvijzen".
Zijn er mensen die dit al gedaan hebben? Is het ingewikkeld/tijdrovend? Ik ben namelijk geen handige Harry.

Ik haal bij elke vakantie het bankje uit de kofferruimte voor meer bagageruimte, gaat prima als je het juiste bitje hebt, heb ik gekocht bij lokale auto onderdelen handel.
 
Met het vrijgekomen budget zou ik de 7 zitplaatsen overwegen. We hebben 3 kleine kinderen... ze voetballen alle 3 in hogere reeksen. Dat zorgt dus voor wekelijkse tripjes.

Nadeel van die zitjes is het verlies van die ruimte in de koffer. Tijdens een vakantie kan dat wel eens een nadeel worden.
Ik zou zeggen... Doen die zitjes! De meeste auto's hebben een thuiskomertje in die ruimte onderin, als ze die ruimte onderin überhaupt hebben. De kofferbak is zonder die ruimte toch ook al een van de ruimste in die klasse, dus ik zou me geen zorgen maken. En in het uiterste geval kan je het inderdaad eruit halen.
 
Hey,

Na bestelling Lolo en 20" sportlines via groupbuy is het bijna zover.
Deze vrijdag ga ik knopen doorhakken om te vermijden dat ik op einde lease zonder auto zit.

Tot voor kort had ik altijd de 21" mee ge-quote. Door de hoge bandenslijtage/prijs begin ik te twijfelen om 19" als standaard te nemen.
Met het vrijgekomen budget zou ik de 7 zitplaatsen overwegen. We hebben 3 kleine kinderen... ze voetballen alle 3 in hogere reeksen. Dat zorgt dus voor wekelijkse tripjes.

Nadeel van die zitjes is het verlies van die ruimte in de koffer. Tijdens een vakantie kan dat wel eens een nadeel worden. Ik had begrepen dat je ze kon "uitvijzen".
Zijn er mensen die dit al gedaan hebben? Is het ingewikkeld/tijdrovend? Ik ben namelijk geen handige Harry.
Erwin, waar je de T-Sportsline besteld hebt heeft/had ook nog 2 sets 21" in de aanbieding...