Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Klein onderzoek van RUG studenten

This site may earn commission on affiliate links.
Beste Tesla rijders,

Deze topic open ik naar aanleiding van een vraag. Ik studeer aan de Rijksuniversiteit Groningen Industrial Engineering & Management. In het curriculum van de Master zit het vak Data Driven Business Innovation, voor dit vak zijn ik en enkele collega studenten gevraagd om een business case te bedenken voor het in balans brengen van het elektriciteitsnetwerk met behulp van batterijen van elektrische auto’s.

Om ons concept te ‘testen’ zoeken wij feedback van de doelgroep, dus eigenaren van elektrische voertuigen. Aangezien Tesla rijders veel ervaring hebben met elektrisch rijden willen wij jullie graag vragen of u feedback wilt geven op ons concept.

Het concept is beschreven in een document met kort de achtergrond van de opdracht (Engels), onze business case (beknopt samengevat, aangepast en vertaald voor de doelgroep, NL) en enkele vragen voor jullie. Afhankelijk van hoe uitgebreid u feedback wilt geven verwachten wij dat het ongeveer 10-15 minuten in beslag neemt. U kan de vragen beantwoorden in dit topic.

De link: DDBI - Feedback form v2.docx

Bij voorbaat dank.

Als jullie vragen hebben of meer informatie wilt voor het totaal plaatje, horen wij het graag.

Met vriendelijke groeten,
Rowan, Iron, Qian en Athina
Team e-GridS