Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Lakbehandeling

This site may earn commission on affiliate links.
yep, staat die van mij nu ook. ik twijfelde over opticoat en modesta, zit niet heel veel verschil in. wellicht is modesta net iets beter in diepe glans en levensduur maar er zullen vast wel wat meer ervaringsdeskundigen op het forum zitten.
mijn blackone wordt as we speak onderhanden genomen, ik kreeg wel een filmpje mee om het beoogde resultaat te bewonderen. leuk om te zien hoe serge dit doet. ik weet nu in ieder geval dat het met veel aandacht gedaan wordt :)
 
even showen hoor :)
bij ride&shine even laten up-pimpen haha

DSC_5835.JPG
 
Even langs Detail Today geweest waar Roel een oppervlakkig krasje heeft weggewerkt. Nog steeds zeer tevreden met zijn IGL coating! Zie de foto's, de coating zit er nog heel goed op!
Zijn raamcoating vind ik ook een aanrader: de regen rolt zo langs je raam naar boven, verbetert je zicht en je hoeft de ruitenwissers minder vaak aan te zetten.
 

Attachments

  • IMG_2549.JPG
    IMG_2549.JPG
    242.8 KB · Views: 61
  • IMG_2550.JPG
    IMG_2550.JPG
    234.4 KB · Views: 52
  • IMG_2551.JPG
    IMG_2551.JPG
    208.1 KB · Views: 55
  • IMG_2552.JPG
    IMG_2552.JPG
    177 KB · Views: 62
  • IMG_2554.JPG
    IMG_2554.JPG
    179 KB · Views: 60
  • IMG_2555.JPG
    IMG_2555.JPG
    190.6 KB · Views: 62
  • IMG_2557.JPG
    IMG_2557.JPG
    197.7 KB · Views: 55
  • Like
Reactions: Refie
Gisteren mijn auto bij Roel in Schaijk weer opgehaald.

Ik heb de Kenzo behandeling uit laten voeren.
Voor mijn gevoel is die nu puntje gaaf en ik ben er in ieder geval tevreden over.

Hij heeft ook nog een mooi filmpje gemaakt. Voor de liefhebbers is hier de link.


Hij vertelde me ook nog dat de rode lak best wat aandacht vraagt voor een behandeling. Het is namelijk een zilveren laag met hier overheen een dunne oranje laag. Doordat die oranje laag dun is moet die zeer zorgvuldig hiermee omgaan.

Een belangrijke reden dat ik mijn auto heb laten behandelen is omdat ik gezien de prijs van de auto het toch wel fijn vind dat de lak en het interieur goed blijven. Tevens woon ik nogal buitenaf en blijft er veel blubber aan de auto hangen. Nu maar hopen dat het er vanaf blijft regenen :)

Greetz Chris

IMG-20161021-WA0037.jpg
IMG-20161021-WA0034.jpg
 
  • Like
Reactions: Refie
Mijn MX krijgt op dit moment een PPF film aangemeten. Nagelnieuw product, wordt begin november op SEMA aangekondigd :cool:
De karakteristieken zijn in elk geval veelbelovend :rolleyes:

ziet er veelbelovend uit. Wat zeg ik nu? :oops:
Gewoonweg indrukwekkend !

Ik stel voor dat je als acceptatie-test ook zo'n stalen schuurborstel meeneemt en eens goed over de frunk schuurt.
Vergeet vooral het filmpje niet te posten.

Als de film die test doorstaat; sta ik daar overmorgen ook.:)
 
  • Like
Reactions: simonsmidt
Ik stel voor dat je als acceptatie-test ook zo'n stalen schuurborstel meeneemt en eens goed over de frunk schuurt.
Vergeet vooral het filmpje niet te posten.

Als de film die test doorstaat; sta ik daar overmorgen ook.:)

Met plezier!
Maar we moeten dit wetenschappelijk correct doen uiteraard, en ik stel voor dat we diezelfde test op jouw frunk als baseline hanteren ;)
 
  • Funny
Reactions: HWS
Met plezier!
Maar we moeten dit wetenschappelijk correct doen uiteraard, en ik stel voor dat we diezelfde test op jouw frunk als baseline hanteren ;)

LOL

maar de claim is niet dat een niet-behandelde frunk vol krassen zou staan; dat geloof ik zo ook wel.
De claim is dat een frunk met de beschermende film niet vol krassen komt nadat hij met een stalen borstel is geschuurd.

En dat wil ik graag van een betrouwbare bron (zoals een forumlid) bevestigd zien, eerder dan via een filmpje van de leverancier.

Opnieuw, als het werkt sta ik daar morgen (als ze tenminste open zijn op zondag) ook.