Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Lakbehandeling

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb de Tesla binnen en buiten laten doen bij Car Detailing Corner in Zele Car Detailing Corner | Facebook en ben zeer tevreden over het resultaat en de prijs.
Zeker een aanrader die Gyeon coating.
Ik stond vanochtend naast een zelfde rode MS in Urmond.
Die had ook een behandeling gehad.
Ik kon nu eens echt vergelijken en vond de mijne (Opticoat Rood) er echt beter uitzien dan de andere.
Verder leek de mijne iets dieper gekleurd maar je ziet het verschil alleen omdat de mijne er meteen naast stond.
Nu is de mijne pas een kleine 9 maanden geleden gedaan, van de andere weet ik het niet.
Roel van Detail Today kijkt hem elk jaar na en gaat de motorkap waar waarschijnlijk een lulletje zich op heeft laten fotograferen en drie kleine spoortjes van z'n spijkerbroek (waarschijnlijk met zo'n metalen stud) heeft achtergelaten opknappen.
Had ik al meer gelezen en volg zijn raad op vooruit in te parkeren op.

Alle detail bedrijven zijn m.i. goed, alle bekende bedrijven zijn ervaren, Detail Today van Roel, die de mijne heeft gedaan, Modesta met Serge, die vele hier op het forum heeft gedaan, en zo zijn er meerdere.
Als iemand twijfelt, ik ben beschikbaar de mijne naast een andere te zetten, daarmee zal duidelijk worden dat de verschillen miniem zijn en dan kun je beter gaan vergelijken op locatie, prijs, service en wachttijden.
Ik vond gewoon dat toen de mijne vier weken op z'n kenteken moest wachten en het in die periode niet kon, ik daar heen ging waar ik wel binnen twee weken geholpen werd.
Je weet dan ook dat er de tijd voor wordt genomen hem goed af te werken.
 
Vorige week is mijn Tesla naar Roel van Detail Today geweest voor de Kenzo behandeling. Hij ziet er nu echt super uit!
 

Attachments

  • IMG-20160824-WA0023.jpg
    IMG-20160824-WA0023.jpg
    169.9 KB · Views: 102
  • IMG-20160824-WA0008.jpg
    IMG-20160824-WA0008.jpg
    147.8 KB · Views: 91
  • IMG-20160824-WA0007.jpg
    IMG-20160824-WA0007.jpg
    168.9 KB · Views: 91
  • IMG-20160824-WA0012.jpg
    IMG-20160824-WA0012.jpg
    308.4 KB · Views: 106
Vorige week is mijn Tesla naar Roel van Detail Today geweest voor de Kenzo behandeling. Hij ziet er nu echt super uit!
Ben er vorige week ook geweest om m'n voorruit coating onder garantie opnieuw te doen.
Heb die van jou wel zien staan, was net af en jij hebt volgens mij een speciale behandeling gehad want die van jou is door Roel op een vakantiedag gedaan!
De mijne dus ook al was dat maar voor een uurtje.
Nu parelt de regen er nu weer als vanouds af.

Hij heeft meteen een spijkerbroek schade van zo'n leukert die zich op m'n motorkap heeft laten fotograferen uit de Kenzo gepoetst.

Roel vertelde ook dat hij gaat verhuizen naar een veel groter pand, hij heeft veel werk vooral aan Tesla's.
 
Heb die van jou wel zien staan, was net af en jij hebt volgens mij een speciale behandeling gehad want die van jou is door Roel op een vakantiedag gedaan!

Roel vertelde ook dat hij gaat verhuizen naar een veel groter pand, hij heeft veel werk vooral aan Tesla's.

Die mooie Tesla was dan inderdaad van mij .
Hij had nog een plekje vrij in zijn vakantie dus afgesproken en dezelfde dag (zondag) gebracht en woensdag weer opgehaald.
Mooi dat hij het druk heeft, hij levert (voor nu) goed werk. Voor mij is het nog even afwachten hoe het over een paar maanden is maar ik ga ervan uit dat het mooi blijft.