Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Lakbehandeling

This site may earn commission on affiliate links.
Mag m pas donderdag ophalen:crying:. Maar wat staat ie al mooi te glimmen:love:.

image.jpeg
 
Was inderdaad die van mij, leuk om de 2 kleuren blauw eens goed te vergelijken. Mijn classic blauw is in ieder geval een stuk blauwer geworden na de behandeling; eerst was het, afhankelijk van het licht, vaak een wat onduidelijke donkere kleur. Nu zelfs bij schemer écht blauw! Ben heel tevreden.
 
P1000612.jpg
P1000613.jpg

deze foto's zijn met 245 voor en 265 achter
inmiddels is de achterkant voorzien van 285
nu zit de velg binnen de velgrandbescherming


Je geeft aan dat je velgen voor 20 x 9" zijn met 245 brede banden waarbij deze banden neem ik aan 40 hoog zijn. Hoe ziet dat eruit m.b.t. gevaar voor beschadiging door stoepranden? Heb je misschien een detailfoto van de velg met band?

Ik overweeg namelijk ook 20 x 9" velgen omdat dat denk ik weer wat mooier oogt dan de 19" velgen, maar ik wil voorkomen dat bij met het minst geringste leidt tot schade wanneer er een stoeprand te dicht in de buurt komt.[/QUOTE]
 
Een maand niet gewassen na het ophalen omdat ik de Modesta coating op de Virgin lak wilde krijgen.
van donderdag 8:00 tot zaterdag middag 15:00 onder handen geweest bij Cura Di Carroza in Lochem.
Werkelijk en Top-Job, mijn S85D is Obesian Black maar na de Modesta behandeling nog 10x mooier!
Wat een mooie diepe glans.
kijk en huiver
 

Attachments

  • image.jpeg
    image.jpeg
    1.1 MB · Views: 67