Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leden van de 300.000 km club

This site may earn commission on affiliate links.
Het is geen Model S maar wel een Tesla
P_20170401_170509_1.jpg

Roadster 2.0 sport signature 150
Bouwjaar 2009
Accu vervangen onder garantie april 2012 bij 35.000 km, accu nu 5 jaar oud en 265.000 km, range drop van 390 naarr 310 km.
Onderhoud;
1 set voorbanden
4 sets achterbanden
GPS antenne vervangen
Airco vervangen
Linker raam geleiding vervangen
12V accu vervangen
5 x ruitenwisser (5 x onderhoudsbeurt a 600 euro)

P_20170401_173440_1.jpg
 
:D:D:D Gefeliciteerd!! Heerlijk, om binnenkort lid te worden van de 300.000 km club en dan direct al het tweede lid te zijn, dat is een heel stuk minder eenzaam. Ik ben nu ruim op 296.000km... dus eigenlijk mocht ik misschien nog niet schrijven hier. Maar dat geldt ook voor de reacties hierboven en dan zou het ook wel een heel saai en stil draadje worden.
 
  • Like
Reactions: S-19910
:D:D:D Gefeliciteerd!! Heerlijk, om binnenkort lid te worden van de 300.000 km club en dan direct al het tweede lid te zijn, dat is een heel stuk minder eenzaam. Ik ben nu ruim op 296.000km... dus eigenlijk mocht ik misschien nog niet schrijven hier. Maar dat geldt ook voor de reacties hierboven en dan zou het ook wel een heel saai en stil draadje worden.
Jullie kunnen toch moeilijk enkel jullie zelf gaan feliciteren, dat zou wat sneu zijn, niet?
 
Ik had er wel twee Model S-en voor nodig (ivm. max. contract km-ers leasecontract), maar inmiddels mag ik al 326.750 Tesla Model S kilometers registreren (met tussendoor nog 15.000 km in een verbrander ivm wachten op onderdelen na schade).

Dus een beetje lid van de 300.000 km club voel ik me wel...
 
Oei, Klaas wordt dus niet het eerste lid van deze club, en dat alles door zijn ongelukkige (of gelukkige, want hij is er nog!) val...

Een ongeluk zit in een klein hoekje. Ik zat in november al op 298.000 km en vloog toen uit de bocht in België. Butsen voor en afgebroken wielophanging. Complimenten aan schadehersteller Verweij in Den Haag en verzekeraar Allsecur (ja die van Tim en Tom). Nieuw carbon motorkapje voor 8000 euro ex btw!! en ga nog maar even zo door.

Droog weer kleeft de Roadster aan de weg en is het een genot om in te rijden. Nat weer is tie gewoon gevaarlijk. Te sterk regeneratief remmend vermogen, dus schrikreactie in een bocht is blokkeren van de achterwielen en je bent een passagier geworden.

Overigens ben ik nog vergeten te vermelden dat er op 240.000 km een nieuwe set remblokken is opgegaan, voor en achter.
 
  • Like
Reactions: job-lek and Steven
Welkom Klaas
Ik heb mijn data ook ingevoerd bij plugin america sinds 2 jaar en inderdaad ze houden ook bij dat je een wissel hebt gehad.
Wel leuk, want in de lijst van alle auto's sta ik bovenaan bij de Roadsters. Voor de model S maak jij ook een goede kans bovenaan te staan.
Ben benieuwd wie het volgende clublid wordt.
 
Gefeliciteerd Klaas !

En dit topic en het aantal leden helpt weer bij discussies over hoeveel CO2 een EV produceert bij de productie en totale levensduur waarbij men nog steeds uitgaat van een gemiddelde van 220.000 km (gebaseerd op historische data van ICE's....)