Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Levering Model X Raven

This site may earn commission on affiliate links.
Heerlijk wat een auto. Wel een behoorlijk verschil met de versie sept 2017!
De aflevering was ronduit een teleurstelling. Ik heb de levering in mrt 2016 en in sept 2017 gehad. Die waren gewoon zoals het hoort: persoonlijke aandacht zonder poespas ;-)
Nu was het lang in de rij staan, geen persoonlijke aandacht meer, met de pendel bus naar een andere locatie, daar was de auto niet. Daar moet je dan zelf actief iedere medewerker die je tegenkomt, voor aanhouden en bevragen.
Na 1,5 uur weer terug in de pendel bus naar het delivery center.
Weer in de rij staan. Melden dat je auto hier moet staan. Iemand gaat dat dan uitzoeken, en na wederom een halfuurtje maar eens actief achter de mensen aangaan.

Ze liepen met laptops door de hal om de claxon te bedienen van de Tesla's zodat ze op gehoor de auto's konden vinden.
Maar goed, ik ben een Tesla fan en kan het allemaal relativeren omdat het dus zo goed gaat met Tesla dat ze werkelijk overdondert zijn met leveringen.
Mijn vriendin en kinderen daarin tegen, waren op zijn zachts gezegd, een beetje boos.
Niets te eten, niemand die ook even rond gaat door de menigte om water of iets aan te bieden. Je kon wel zelf pakken natuurlijk maar verder leek het alsof de mederwerkers volledig aan hun lot over waren gelaten en er enorme onduidelijk was..

Ik hoop dat dit alleen deze ene maandag zo is verlopen..tsjonge jonge...
 
Heerlijk wat een auto. Wel een behoorlijk verschil met de versie sept 2017!
De aflevering was ronduit een teleurstelling. Ik heb de levering in mrt 2016 en in sept 2017 gehad. Die waren gewoon zoals het hoort: persoonlijke aandacht zonder poespas ;-)
Nu was het lang in de rij staan, geen persoonlijke aandacht meer, met de pendel bus naar een andere locatie, daar was de auto niet. Daar moet je dan zelf actief iedere medewerker die je tegenkomt, voor aanhouden en bevragen.
Na 1,5 uur weer terug in de pendel bus naar het delivery center.
Weer in de rij staan. Melden dat je auto hier moet staan. Iemand gaat dat dan uitzoeken, en na wederom een halfuurtje maar eens actief achter de mensen aangaan.

Ze liepen met laptops door de hal om de claxon te bedienen van de Tesla's zodat ze op gehoor de auto's konden vinden.
Maar goed, ik ben een Tesla fan en kan het allemaal relativeren omdat het dus zo goed gaat met Tesla dat ze werkelijk overdondert zijn met leveringen.
Mijn vriendin en kinderen daarin tegen, waren op zijn zachts gezegd, een beetje boos.
Niets te eten, niemand die ook even rond gaat door de menigte om water of iets aan te bieden. Je kon wel zelf pakken natuurlijk maar verder leek het alsof de mederwerkers volledig aan hun lot over waren gelaten en er enorme onduidelijk was..

Ik hoop dat dit alleen deze ene maandag zo is verlopen..tsjonge jonge...

Wat een nare ervaring.
Bij mij was het gelukkig makkelijk, bij de ingang stond de mevrouw achter het bureau en wist al wie ik was (ik was precies op tijd, daarom).
Mijn inruilauto voor de deur geparkeerd en ik mocht na mijn MX toe lopen, helaas was er niemand persoonlijk om alles uit te leggen. Maar was wel een tesla medewerker in de buurt, die mijn wel wat uitlegde en daarna kon ik gewoon wegrijden.
 
  • Like
Reactions: PascalH
Heerlijk wat een auto. Wel een behoorlijk verschil met de versie sept 2017!
De aflevering was ronduit een teleurstelling. Ik heb de levering in mrt 2016 en in sept 2017 gehad. Die waren gewoon zoals het hoort: persoonlijke aandacht zonder poespas ;-)
Nu was het lang in de rij staan, geen persoonlijke aandacht meer, met de pendel bus naar een andere locatie, daar was de auto niet. Daar moet je dan zelf actief iedere medewerker die je tegenkomt, voor aanhouden en bevragen.
Na 1,5 uur weer terug in de pendel bus naar het delivery center.
Weer in de rij staan. Melden dat je auto hier moet staan. Iemand gaat dat dan uitzoeken, en na wederom een halfuurtje maar eens actief achter de mensen aangaan.

Ze liepen met laptops door de hal om de claxon te bedienen van de Tesla's zodat ze op gehoor de auto's konden vinden.
Maar goed, ik ben een Tesla fan en kan het allemaal relativeren omdat het dus zo goed gaat met Tesla dat ze werkelijk overdondert zijn met leveringen.
Mijn vriendin en kinderen daarin tegen, waren op zijn zachts gezegd, een beetje boos.
Niets te eten, niemand die ook even rond gaat door de menigte om water of iets aan te bieden. Je kon wel zelf pakken natuurlijk maar verder leek het alsof de mederwerkers volledig aan hun lot over waren gelaten en er enorme onduidelijk was..

Ik hoop dat dit alleen deze ene maandag zo is verlopen..tsjonge jonge...

Hallo pascalH, ik lees dat je model X "Raven" geleverd hebt gekregen (inventory)

Kan jij me je gedeeltelijke VIN nr doorgeven?

Ik heb ook een model X besteld in augustus,en me stelt mijn een VIN voor in de 188.440 reeks.

Vermoed dat dit nog een pré Raven model is....

Bedankt voor je antwoord.
 
Hallo pascalH, ik lees dat je model X "Raven" geleverd hebt gekregen (inventory)

Kan jij me je gedeeltelijke VIN nr doorgeven?

Ik heb ook een model X besteld in augustus,en me stelt mijn een VIN voor in de 188.440 reeks.

Vermoed dat dit nog een pré Raven model is....

Bedankt voor je antwoord.
Ik heb een Raven met Vin 1807xx..
Neem anders ook eens een kijkje in de Oder tracking sheet...
Model X Order/Delivery Tracking - Google Sheet
 
Vraagje(s), ik kan op de bestelpagina nergens zien hoe het met de trekhaak zit, en bij audio zie ik FM radio.. is er nog wel een trekhaak optie of is deze standaard en is er geen DAB meer? Ook zag ik bij de voorraad modellen bij de LR 4.8 seceonden op 100 en bij de configurator 4.6.. nu prefereer ik Performance maar zijn even dingen die opvallen. Ook valt levertijd op, november... dus dat betekend snel beslissen. S of X ivm bijtelling...