Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Losgaan over medeweggebruikers

This site may earn commission on affiliate links.
Goed nu is mijn dochter (als bijrijder) er achter gekomen dat via het kleine raampje de wind naar binnen stormt en heeft mijn SeC belooft dit gat te dichten volgende maand. Ook gaan we volgende maand afscheid nemen van dit dieseltje en wordt het wellicht ook minder vergelijkbaar.

Ik had precies datzelfde probleem direct na aflevering van de X! Het rubber tussen raam en het kleine raampje in het voorportier sluit niet aan waardoor je vanaf 30 km per uur al windgeruis hoort wat toeneemt tot bijna orkaankracht op de snelweg.

Het is provisorisch opgelost, maar nu drukt het zo hard tegen het glas dat het raam niet meer dicht wil... :(

Ik ben benieuwd of ze het bij jullie kunnen oplossen. Bij mij zijn de deur-rubbers al vervangen geweest, de volledige "voet" van de spiegel, maar het heeft helemaal niets opgelost. Toen kwam daar plots de uitleg dat dit normaal is en een gevolg van het design van de spiegel. Mijn vraag waarom het enkel aan de passagierskant voorkomt (aangezien het design gespiegeld (!) is), werd nooit beantwoord.

Mijn ervaring is dat ze dergelijke problemen gewoon over de periode van 2 jaar garantie tillen, door telkens wat moeite te gaan doen (en telkens je ook proberen wijs te maken dat het opgelost is). Na de garantieperiode, en op eigen kosten, zal niemand hier nog over beginnen klagen.

Sorry voor de off-topic, maar ik ben niet begonnen :p
 
Ik ben benieuwd of ze het bij jullie kunnen oplossen. Bij mij zijn de deur-rubbers al vervangen geweest, de volledige "voet" van de spiegel, maar het heeft helemaal niets opgelost. Toen kwam daar plots de uitleg dat dit normaal is en een gevolg van het design van de spiegel. Mijn vraag waarom het enkel aan de passagierskant voorkomt (aangezien het design gespiegeld (!) is), werd nooit beantwoord.

Mijn ervaring is dat ze dergelijke problemen gewoon over de periode van 2 jaar garantie tillen, door telkens wat moeite te gaan doen (en telkens je ook proberen wijs te maken dat het opgelost is). Na de garantieperiode, en op eigen kosten, zal niemand hier nog over beginnen klagen.

Sorry voor de off-topic, maar ik ben niet begonnen :p

Ik heb het sinds kort ook aan de bestuurderszijde. Maar goed, als het aan het design ligt, dan is het non-conformiteit een gebrek aan het ontwerp en mag je verwachten dat ze dit onbeperkt blijven herstellen totdat het wel heel blijft.
 
  • Like
Reactions: PaulusdB and jordy5
Vanmorgen weer zo’n recreant in de ochtendspits op de A12 vanuit Utrecht naar Arnhem, bij knp Grijsooord vond de vrolijk zwiepende fietstas dat ie teveel troep had en slingerde dat de vrije lucht in. Dan ben je “blij” dat je in een auto zit en niet op de motor.:mad:
Maar even geknipperd met het grootlicht en vervolgens ernaast gereden en gezegd dat ie wat spullen onderweg was verloren.

(Mijn auto gelukkig geen schade)

Dat heb ik gelukkig nog nooit gehad, maar wel eens flink zitten vloeken toen een enorm stuk ijs van het canvas dak van vrachtwagen rakelings langs mijn auto kwam zeilen.
Als het mij geraakt had was het waarschijnlijk dwars door de voorruit (en mij?) gegaan. Ik heb direct zijn baas gebeld en het heeft wel even geduurd voor ik afgekoeld was. Daar had ik het ijs dan wel weer voor kunnen gebruiken. :mad:
 
  • Like
Reactions: PaulusdB