Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Luistertest Tesla Audio en verschillende Upgrades

This site may earn commission on affiliate links.
Zo zie je maar dat het er niet makkelijker op wordt. Iedereen ze mening loopt ook uit elkaar. Wat overigens prachtig vindt. Zo als ik al zei moet je een installatie kiezen waarbij je ook het maximale gebruikt. Is idd niet de bedoeling om voor een groot bedrag te investeren om daarna lekker Spotify te gaan luisteren. Ik ben zelf van de Spotify en heb daarom ook besloten om de kosten lager te houden aan mijn installatie. Wilde zelf ook niet te veel ruimte verliezen aan de installatie. In mijn ogen na het lezen van dit verslag denk ik dat de installatie van Hendrik er zeer mooi uit komt. Moet ik wel zeggen dat ik deze ook gehoord hebt. Maar denk dat je een mooi Prijs/Kwaliteit verhouding. In mijn systeem heb ik maar minimale aanpassingen laten doen en vondt dit voor mij al een hele verbetering. Genoeg voor deze Spotify'er

Welke minimale aanpassingen heb je laten doen?
 
Ik denk eraan om mijn Audison setje uit de vorige auto te laten inbouwen (Voce Woofer AV6.5 / Voce Midrange AV3.0 / Voce Tweeter AV 1.1 / Voce Amplifier AV Quattro) weet alleen niet of de speakers passen? Helaas moet ik nog wachten op mijn MS.....heeft iemand de maten van de speakers? Inbouw adressen? Ik heb overigens de Standard Audio set besteld.