Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Met de Tesla op vakantie in Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Hier op Sicilie nog geen enkele Tesla gezien. Hier en daar wel al een elektrisch scootertje (letterlijk en figuurliijk een verademing vergeleken met die stinkscooters).

En natuurlijk mijn Elektrisch Wagentje met 275Kw accu:

2bb928dc40c99eac8be495db8739388b.jpg
 
In Berlijn vandaag bij 4 RWE palen geladen met de plugsurfing App. Prima, allen 22kW, een was 1 fase 22kW overige 3 fase. Ik lees wel eens over de problemen met plugsurfing maar je moet exact de instructies opvolgen en je weet niet welke van de 2 aansluitingen je moet hebben. Stond ook ff moeilijk te doen in begin...

En nu vol, en mooi plekje gevonden om te parkeren!
97c6ad6fc4f43170f0fab4f22aa55fa7.jpg
 
YAY een week of 4 geleden ook precies daar geweest. Leuk vertoeven als je van lekker eten houd. Indisch en Perzisch gegeten beide superlekker en betaalbaar. Op 10 min van daar lopen nog een leuk terrasje gevonden waar je in een tuin een lekker glas wijn kunt nuttigen. Kaart zag er ook goed uit. Ff opzoeken? Hoelang blijf je?

Edit
Hier het adress:

Käthe-Kollwitz-Museum, Fasanenstraße 24, 10719 Berlin, Duitsland
 
YAY een week of 4 geleden ook precies daar geweest. Leuk vertoeven als je van lekker eten houd. Indisch en Perzisch gegeten beide superlekker en betaalbaar. Op 10 min van daar lopen nog een leuk terrasje gevonden waar je in een tuin een lekker glas wijn kunt nuttigen. Kaart zag er ook goed uit. Ff opzoeken? Hoelang blijf je?

Edit
Hier het adress:

Käthe-Kollwitz-Museum, Fasanenstraße 24, 10719 Berlin, Duitsland

Ik ga over 4 weken naar Berlijn. Tips zijn dus welkom.
 
Blijf maar 1 dag, bezoek IFA. Mijn jongens blijven wel heel de week. Zitten nu met zijn allen in restaurant Reinhard's im Kempinski, Kurfürstendamm 27. Ieder jaar beef tartar eten hier. De beste tot nu toe, en ben in heel wat plaatsen geweest en heb daar dit geheten. Maar ik men dat jij geen vlees eet. Salades etc zijn daar ook heel goed (volgens vegetarische dochter) we zitten ieder jaar in een erg leuk pension, inmiddels is het zelfs een hotel. Loopafstand beurs. Beste hotel welke ik hier heb gezeten is Adlon Kempinski, echte aanrader.