Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Mobile ranger

This site may earn commission on affiliate links.
Ja hoor. De grendel van de deur aan de berijderszijde is kapot. Je kon er op wachten. Nu heb ik een afspraak gemaakt via de app voor mobiele service maar ik kon alleen kiezen voor Eindhoven. Hoe kan ik een mobile ranger aan huis laten komen??
 
O ja. Dom. Slotje!!
Waarom dom? heb hetzelfde probleem. Onderdeel is binnen en Tesla heeft gezegd een Ranger langs te sturen. Krijg een SMS om een afspraak te maken via de APP. Kan daar geen ranger kiezen en alleen de SEC bij mij in de buurt. Maar afspraak gemaakt ergens in Januari. Hoop dat ze hem er tussen uit vissen want dat is de vorige keer ook niet goed gegaan.

Afspraak maken via de app is handig maar deze is voor mij lastig
 
  • Like
Reactions: Exiteer
Waarom dom? heb hetzelfde probleem. Onderdeel is binnen en Tesla heeft gezegd een Ranger langs te sturen. Krijg een SMS om een afspraak te maken via de APP. Kan daar geen ranger kiezen en alleen de SEC bij mij in de buurt. Maar afspraak gemaakt ergens in Januari. Hoop dat ze hem er tussen uit vissen want dat is de vorige keer ook niet goed gegaan.

Afspraak maken via de app is handig maar deze is voor mij lastig
En als je je eigen adres invoert bij het maken van de afspraak?