TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Mobile ranger

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Limbo2121, Nov 22, 2019.

1. Limbo2121

Limbo2121 Active Member

Ja hoor. De grendel van de deur aan de berijderszijde is kapot. Je kon er op wachten. Nu heb ik een afspraak gemaakt via de app voor mobiele service maar ik kon alleen kiezen voor Eindhoven. Hoe kan ik een mobile ranger aan huis laten komen??

2. Limbo2121

Limbo2121 Active Member

O ja. Dom. Slotje!!

3. DucaTinus

DucaTinus Member

Waarom dom? heb hetzelfde probleem. Onderdeel is binnen en Tesla heeft gezegd een Ranger langs te sturen. Krijg een SMS om een afspraak te maken via de APP. Kan daar geen ranger kiezen en alleen de SEC bij mij in de buurt. Maar afspraak gemaakt ergens in Januari. Hoop dat ze hem er tussen uit vissen want dat is de vorige keer ook niet goed gegaan.

Afspraak maken via de app is handig maar deze is voor mij lastig

• Like x 1
  4. Ger356

Ger356 Member

En als je je eigen adres invoert bij het maken van de afspraak?

5. DucaTinus

DucaTinus Member

Dan pakt hij de dichtstbijzijnde sec

6. Limbo2121

Limbo2121 Active Member

Klopt. Je voert je woonadres in en dat selecteer je dan en dan komen er 4 of 5 opties waarbij de bovenste optie de ranger is. Met mijn domme kop voerde ik Boschdijk in, SeC Eindhoven.

7. DucaTinus

DucaTinus Member

Ik kan alleen maar kiezen uit de SEC’s in de buurt. Geen ranger keuze mogelijk.......helaas

8. Limbo2121

Limbo2121 Active Member

That sucks. Zou het kunnen zijn dat het een klus is die op een SeC gedaan moet worden? Ik had ook de gele bandjes gemeld maar daarvan kreeg ik een mail dat dat niet ter plekke gedaan kon worden.

Share This Page

• About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC