Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
De kabels lagen bij mijn levering bij de uitgang en niet in de auto. Het is dat ik er naar vroeg (denk ik) want van de dame had ik me niet gekregen.

Ik zou gewoon langsrijden, als je het in de buurt is en eentje vragen? En anders Sec bellen.
Mijn uitlevering was voordat de kabels beschikbaar waren, in Amsterdam kunnen ze nog steeds geen kabels leveren, echt te zot.
 
Gister mijn M3P opgehaald bij Jurgh Car Detailing waar tot een resultaat is gekomen waarop ze trots mogen zijn en mij een hele gelukkige eigenaar hebben gemaakt!

Het volgende is gedaan:
  • Wrap in Satin Black
  • Chrome delete in Gloss Black (Autopilot Camera en raamlijsten) en deurgrepen en logo’s in satin Black
  • Velgen poedercoaten in Satin Black
  • Alloygators in zwart
  • Alle ramen vanaf A stijl tinten incl achterraam
  • Wit leren bekleding coaten
Interieur wordt nog gewrapt in carbon, spoiler wordt nog terug geplaatst en achterlichten worden getint.

BF78DAD1-4A2A-4AC6-9B72-7C7832F3D912.jpeg


785AAA71-C1E0-49D9-AC0E-B6FF9667DC93.jpeg


2BBDCEDA-CE09-45F8-BFB2-D0FB934B0725.jpeg


CE65922A-F3DE-4732-9BF3-173FD2539B51.jpeg
 
Mijn uitlevering was voordat de kabels beschikbaar waren, in Amsterdam kunnen ze nog steeds geen kabels leveren, echt te zot.

Ik begrijp de frustratie uiteraard wel.

Toch even aangeven dat de anciens vroeger niets meekregen, en zelf op zoek konden gaan naar kabels.

Nadien (en nu nog steeds, vermoed ik) was de type-2 kabel aan een scherpe prijs te koop (rond de 250€) als je een nieuwe S of X kocht.

En nu, bij de 'goedkopere' 3 krijg je die kabel van een paar honderd euro gratis. Gratis, voor niets.
Worst case moet je inderdaad wachten en er zelfs zelf achteraan gaan. Maar hij blijft wel gratis.
 
Gister mijn M3P opgehaald bij Jurgh Car Detailing waar tot een resultaat is gekomen waarop ze trots mogen zijn en mij een hele gelukkige eigenaar hebben gemaakt!

Het volgende is gedaan:
  • Wrap in Satin Black
  • Chrome delete in Gloss Black (Autopilot Camera en raamlijsten) en deurgrepen en logo’s in satin Black
  • Velgen poedercoaten in Satin Black
  • Alloygators in zwart
  • Alle ramen vanaf A stijl tinten incl achterraam
  • Wit leren bekleding coaten
Interieur wordt nog gewrapt in carbon, spoiler wordt nog terug geplaatst en achterlichten worden getint.

Ziet er goed uit! Erg benieuwd hoe dit er bij natuurlijk (dag)licht er uit ziet. Is er kans op een paar buitenfoto’s met dit heerlijk zonnig weer?
 
Ziet er goed uit! Erg benieuwd hoe dit er bij natuurlijk (dag)licht er uit ziet. Is er kans op een paar buitenfoto’s met dit heerlijk zonnig weer?

Uiteraard is daar kans op voor nu nog niet met vol het zonnetje erop maar ff snel vanaf de parkeerplaats:

Foto verwijderd op verzoek van poster - mod

Als de auto helemaal klaar is ga ik een fotoshoot doen en zal die foto’s ook poosten.
 
Last edited by a moderator:
Mooi zeg, maar wij weten nu ook wel waar wij de auto kunnnen vinden ;)
Tja, dat was ook mijn gedachte. Een nieuwbouwwijk in de Zaanstreek zag ik al op de eerste foto's met al die kleur op de huizen.
Lijkt mij handig dat je de laatste foto delete. Want niet alleen wij, eerlijke leden en ook houders van M3, kijken, maar ook anderen. Uhh, je weet maar nooit.......Zijn wij wel eerlijk, ha, ha ????
 
  • Informative
  • Like
Reactions: Klaas and Mad P***y
Tja, dat was ook mijn gedachte. Een nieuwbouwwijk in de xxxxxxxx zag ik al op de eerste foto's met al die kleur op de huizen.
Lijkt mij handig dat je de laatste foto delete. Want niet alleen wij, eerlijke leden en ook houders van M3, kijken, maar ook anderen. Uhh, je weet maar nooit.......Zijn wij wel eerlijk, ha, ha ????

Maar goed, als je in Amsterdam woont kan die plek toch nooit de vaste parkeerplek zijn? Dan is het straatnaambordje ook niet zo erg!