Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Yessss waanzinnig :)
DD6817CB-7CAC-48A0-8D70-CCE231C19E95.jpeg
 
Zoals ik lees zijn het vooral de AWD met 19" velgen die nog niet hun auto hebben. Ik hoop inderdaad Grand Phoenix.
Daar lijkt het op. Ik ook LR AWD grijs met 19” begin april besteld.
Rare is, ik had een vin. Maar door aanpassing op de factuur, wel credit gekregen, maar niet een nieuwe eind factuur. Lijkt erop dat Tes of niet op de boot stond of opnieuw de uitlever pool in is gegaan..
 
Kun je nu dus al de conclusie trekken als je nu nog geen vin gekoppeld hebt gekregen zal die dus niet bij deze batch horen?

Mijn configuratie is btw rood LR AWD 19'' met autopilot.

Rond 14 maart besteld via Alphabet. Heeft er iemand uberhaupt al leveringen gekregen via Alphabet?
 
Kun je nu dus al de conclusie trekken als je nu nog geen vin gekoppeld hebt gekregen zal die dus niet bij deze batch horen?

Mijn configuratie is btw rood LR AWD 19'' met autopilot.

Rond 14 maart besteld via Alphabet. Heeft er iemand uberhaupt al leveringen gekregen via Alphabet?

Volgens mij nog niet, tenminste bij mij is de verwachting eind augustus begin september een andere forumlid gaf aan dat Alphabet genegeerd wordt door Tesla en dat ze niet reageren op de bestellingen die zijn geplaatst. Dus redelijk confused hier.
 
Volgens mij nog niet, tenminste bij mij is de verwachting eind augustus begin september een andere forumlid gaf aan dat Alphabet genegeerd wordt door Tesla en dat ze niet reageren op de bestellingen die zijn geplaatst. Dus redelijk confused hier.

Moeten jullie perse via Alphabet?
Anders eens informeren bij andere maatschappij?
Weet (uit eigen ervaring) dat Friesland Lease goeie contacten heeft met Tesla
En ook MisterGreen doet heel veel zaken met ze