Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag is het moment daar.. eindelijk mijn m3 ophalen. Besteld op het moment dat elon de prijzen verlaagd had. Hopelijk klopt de fiscale waarde..

Besteld via leaseplan. Communicatie van alle kanalen was kl*te.

Gaat om een LR AWD zwart met 19”. Achteraf worden de velden zwart gemaakt, rode remklauwen, ramen tinten en decrome.. heel benieuwd hoe het gaat bevallen.

Nog tips voor aflevering?
 
Vandaag is het moment daar.. eindelijk mijn m3 ophalen. Besteld op het moment dat elon de prijzen verlaagd had. Hopelijk klopt de fiscale waarde..

Besteld via leaseplan. Communicatie van alle kanalen was kl*te.

Gaat om een LR AWD zwart met 19”. Achteraf worden de velden zwart gemaakt, rode remklauwen, ramen tinten en decrome.. heel benieuwd hoe het gaat bevallen.

Nog tips voor aflevering?
gebruik de checklist!
 
Vandaag is het moment daar.. eindelijk mijn m3 ophalen. Besteld op het moment dat elon de prijzen verlaagd had. Hopelijk klopt de fiscale waarde..

Besteld via leaseplan. Communicatie van alle kanalen was kl*te.

Gaat om een LR AWD zwart met 19”. Achteraf worden de velden zwart gemaakt, rode remklauwen, ramen tinten en decrome.. heel benieuwd hoe het gaat bevallen.

Nog tips voor aflevering?

Fiscale waarde is inderdaad belangrijk om te checken! Wel een goed teken dat ze eindelijk de Model 3s gaan leveren die tijdens de prijsdip in maart besteld zijn...
 
Vanmiddag om 13:00 mijn auto ophalen .... oh nee, toch niet. Ik wordt zojuist, 2,5 uur voor ophalen, gebeld dat de inspectie niet op tijd klaar is.

Er moet een nieuwe datum ingepland worden. Ik heb echt ALLES om deze afspraak ingepland, moet met mijn auto naar Tilburg (loopt vandaag uit de APK) - en nu valt alles in duigen. Waardeloos!
 
Vanmiddag om 13:00 mijn auto ophalen .... oh nee, toch niet. Ik wordt zojuist, 2,5 uur voor ophalen, gebeld dat de inspectie niet op tijd klaar is.

Er moet een nieuwe datum ingepland worden. Ik heb echt ALLES om deze afspraak ingepland, moet met mijn auto naar Tilburg (loopt vandaag uit de APK) - en nu valt alles in duigen. Waardeloos!

Ow *sugar*. Dat is wel echt klote zeg! Hopelijk heb ik niet hetzelfde (om 1530 in Tilburg ophalen)
 
Grand Dahlia is vannacht aangemeerd in Zeebrugge. Heeft een van jullie een idee hoe het proces verder gaat :) laden ze deze 24/7 door uit en gaat dit direct de vrachtwagen op richting Tilburg?

Scannen ze de VINS/Auto's in Zeebrugge en kan Tilburg dan al het e.e.a. plannen (levering) of wachten ze tot de auto daadwerkelijk aangekomen is in Tilburg zelf alvorens zij dit doen?

Benieuwd of iemand weet hoe en wat :)
 
  • Like
Reactions: basdej
Ik heb bij de levering van die van mijn broertje de volgende checklist gebruikt.
Credits hiervoor gaan naar Niels Thijssen.
Pffff als ik zo een auto moet gaan ophalen:confused:

Jongens, het is een feestje, ga er dan ook zo naartoe. Laat je niet gek maken door die paar negatieve verhalen hier. Er staan weet ik hoeveel positieve verhalen tegenover, maar die hoor je niet zo snel...
 
  • Disagree
  • Like
Reactions: PeeVeez and Dan84
Zojuist toch maar eens de telefoon gepakt en Tesla gebeld. Het valt me op dat ze hun telefoonnummer op de contactpagina hebben weggehaald, en vervangen door een linkje naar de store-zoeker. Ik kan me voorstellen dat ze zo de druk van het 020 nummer willen afhalen, en willen verdelen over alle stores. Ik heb toch het algemene 020 nummer gebeld en slechts een minuut of 10 in de wacht gehangen, dat viel me alleszins mee.

Mijn vraag aan de vriendelijke mevrouw betrof uiteraard of ze meer kon vertellen over verwachte leverdatum, maar dat kon ze helaas niet (had ik ook eigenlijk wel verwacht).

Ik ga inmiddels lekker rustig uit van levering in of na juli. Wel vroeg ik haar of het dan mogelijk was om alvast de factuur te ontvangen in juni, dat komt mij BTW-technisch goed uit. Dat was geen probleem, dus ze typte en klikte meteen een verzoek naar de betreffende afdeling in elkaar.

Dus, mochten er meer zijn die het kwartaal af willen sluiten met de Tesla-factuur al in de boekhouding, dat lijkt dus mogelijk, ook al is er nog geen levering gepland of een VIN gekoppeld.
 
Net gebeld met Tesla (35min), omdat ik een auto (of beter gezegd, een RN) in mijn account zag verschijnen! Dame gaf aan dan VIN ook al gekoppeld was en dat er dus in principe een auto is toegewezen. Ze verwachtte, afgezien van laatste check op de auto en mogelijke transport issues, dat levering in de laatste week van Juni zou plaats vinden. SR+, grijs, zwart, standaard velgen, besteld op 23 mei (of iig, toen de bestelling bevestiging gehad). Hebben andere SR+ bestellingen ook al een leveringsdatum gekregen?
 
ha
Pffff als ik zo een auto moet gaan ophalen:confused:

Jongens, het is een feestje, ga er dan ook zo naartoe. Laat je niet gek maken door die paar negatieve verhalen hier. Er staan weet ik hoeveel positieve verhalen tegenover, maar die hoor je niet zo snel...
haha, 12 kantjes.. nee ik loop gewoon rondje, openen en sluiten van alles en ff checken of de usb, laders, haken etc erin zitten.. En visueel zie je genoeg...