Marker78
Member
Tenzij je net als ik aangewezen bent op publieke palen?
Bij mijn collega waren de kabels op, en kwam iemand hem keurig de volgende week brengen.
maar t blijft ruk inderdaad
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tenzij je net als ik aangewezen bent op publieke palen?
Even stapelen. Ook ik kreeg via chat (gister) te horen dat de verwachte levering 20 sept is. Echter toen ik doorvroeg wist ze me te vertellen dat mijn wagen al in Tilburg staat en dat het wachten op de RDW is voor het kenteken. Of dit allemaal waar is weet ik niet, maar ik had uit andere bronnen ook al vernomen dat het mega druk is bij de RDW..
Beetje of topic
Chat functie werkt bij ons niet (ipad). Button is lichtgrijs... Bekend fenomeen bij ipad?
Sowieso blijft in Chrome de knop altijd grijs bij mij. Ik open een Edge sessie.Soms werkt de chat inderdaad niet. Denk dat ze hem uitzetten als het te druk is.
Sowieso blijft in Chrome de knop altijd grijs bij mij. Ik open een Edge sessie.
Even voor de beeldvorming over VIN en levertijd: Ik heb 15-8 besteld en binnen een paar dagen was mijn VIN in de broncode zichtbaar. Een hoog getal, 48***. Vandaag heb ik een mail gekregen met mijn kenteken, dus ik ga er stiekem een beetje vanuit dat de oorspronkelijk gegeven indicatie van levertijd (rond half sept) wel klopt, ondanks dat de VIN veel hoger was dan van andere mensen die begin aug hadden besteld.
Bij sommige types krijg je geen telefoonkabels meer of matten. check dat even. Bij SR+ in ieder geval niet.
Oh dat is anders dan wat Annette tegen mij zei.Precies dat verhaal kreeg ik ook te horen. Ik heb gechat met Annette. Ik heb de chat opgeslagen. Dit was haar reactie :
• Uw auto is al onderweg naar Tilburg. Het moment dat deze in Zeebrugge aankwam, konden wij deze met een VIN koppelen. Wij wachten nu nog op het RDW om een kentekennummer af te geven.
Grappig, had dit al eerder gelezen over die matten en oplaadkabels (van die telefoonkabels had ik nog niets gelezen). Begin augustus meteen telefonisch aan medewerker dit nagevraagd, zo raar een nieuwe auto zonder matten. Hij gaf toen aan dat dit een gewoon een foutje te zijn, en als erover contact wordt opgenomen met Tesla dit wordt opgelost. Hoop wel dat er matten en laadkabels inzitten, beetje zielig als ze daarop zitten te besparen.
Beetje of topic
Chat functie werkt bij ons niet (ipad). Button is lichtgrijs... Bekend fenomeen bij ipad?
LM of particulier? Ik heb vandaag op de chat wel gehoord: 20 sept. Maar dat is de aankomstdag van de Glovis Courage, dus ik ga een beetje vanuit dat het in de week daarna gaat gebeuren. De dame op de chat gaf aan dat ik waarschijnlijk volgende week een SMS kan verwachten. Ik heb via een LM besteld.
Dat zal zeker schelen ja. Iets meer in control.Ik heb heb hem via financial lease zelf zakelijk aangeschaft. Ik denk dat het wel scheelt dat er een schakel minder tussen zit.
Ik lees dat vaker over de usb kabels. Was me er niet van bewust, maar heb je dit wel nodig dan?Bij een partial premium (SR+) zitten geen matten. Dat is toch bekend? Staat ook duidelijk op de Tesla site. Bij premium modellen (LRs) wel. Vanaf begin juli leveren ze geen USB kabels meer mee. Dit is van toepassing op alle modellen. Zijn voor EUR 16,- per stuk via de Tesla shop te bestellen. Sinds enkele weken krijg je ook geen uitleg meer trouwens bij de aflevering. Niet dat je veel mist maar het is wel wat karig. Op de type 2 laadkabel is ook al wat bespaard. Voorheen kon je kiezen tussen 4 of 7 meter. Nu krijg je standaard 4 meter. Tesla; leuker kunnen we het niet maken.
Ook hier vrijdag de langverwachte sms gehad, vrijdag de 13e(wat zou er fout kunnen gaan...) om 17.00 word ik in Tilburg verwacht.
Ook een bevestiging per mail ontvangen en de afspraak is ook te zien in mijn account.
Ik heb wel een laag (468) vinnummer, dit nummer zie ik al 3 weken via de vinfinder, dus ik denk dat deze al gekoppeld is op het moment dat de boot ging varen.
Dat worden nog wel een paar slapeloze nachtjes..
ik heb ook 48*** maar nog geen verdere info. Ik lees ook dat iemand bestelling heeft aangepast of gewenste leverdatum later is dan 6-8 weken. Lijkt dan toch vertraging te veroorzaken.Even voor de beeldvorming over VIN en levertijd: Ik heb 15-8 besteld en binnen een paar dagen was mijn VIN in de broncode zichtbaar. Een hoog getal, 48***. Vandaag heb ik een mail gekregen met mijn kenteken, dus ik ga er stiekem een beetje vanuit dat de oorspronkelijk gegeven indicatie van levertijd (rond half sept) wel klopt, ondanks dat de VIN veel hoger was dan van andere mensen die begin aug hadden besteld.
ik heb ook 48*** maar nog geen verdere info. Ik lees ook dat iemand bestelling heeft aangepast of gewenste leverdatum later is dan 6-8 weken. Lijkt dan toch vertraging te veroorzaken.