Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Help! Ik heb 19 sept M3 besteld , wit standaard interieur en velgen. RN nummer die dag gekregen , verder niets. Ik zie hier verschillende uit september die al zijn uitgeleverd. Wanneer denken jullie dat ik hem kan verwachten?
Ik vind het persoonlijk heel raar omdat uit oktober besteld, nu sms'jes worden gestuurd om op te halen. Als je in september hebt besteld had je jouw auto allang moeten hebben, behalve de long range die duurt langer.
 
Ik vind het persoonlijk heel raar omdat uit oktober besteld, nu sms'jes worden gestuurd om op te halen. Als je in september hebt besteld had je jouw auto allang moeten hebben, behalve de long range die duurt langer.

"allang" mag gerelativeerd worden, het is 2 maanden geleden besteld en afgelopen maand zijn er amper boten aangemeerd. Die komen nu allemaal.
Grote kans dat hij daar gewoon tussen zit, maar ik begrijp de stress. Die heb ik ook gehad toen mijn collega hem 3 maanden eerder had dan ik.

even een vin check doen in je bron en maandag bellen kan geen kwaad, want het zou heel naar zijn als er wél wat mis is.
 
"allang" mag gerelativeerd worden, het is 2 maanden geleden besteld en afgelopen maand zijn er amper boten aangemeerd. Die komen nu allemaal.
Grote kans dat hij daar gewoon tussen zit, maar ik begrijp de stress. Die heb ik ook gehad toen mijn collega hem 3 maanden eerder had dan ik.

even een vin check doen in je bron en maandag bellen kan geen kwaad, want het zou heel naar zijn als er wél wat mis is.
Ik heb mijn vin 15 dagen geleden gevonden, dus dan kan het alsnog 2 weken duren. Heb wel het idee dat lease auto's voorrang hebben op particulier, aangezien sommige pas eind december hun auto mogen halen en sommigen over een week, maar op hetzelfde moment een sms krijgen
 
Ik heb mijn vin 15 dagen geleden gevonden, dus dan kan het alsnog 2 weken duren.

2 weken is niks toch?

Heb wel het idee dat lease auto's voorrang hebben op particulier, aangezien sommige pas eind december hun auto mogen halen en sommigen over een week, maar op hetzelfde moment een sms krijgen

Ze kunnen geen 8000 Tesla's op dezelfde dag leveren, dus breng aub geen stress bij mensen die hem particulier hebben gekocht op basis van onderbuikgevoelens. Wellicht heeft een leasepartij meer macht om nog "effe 500 wagens voor de 31e, of laat anders maar zitten", maar dat zijn suggesties.
Zoals we hier de laatste maanden hebben geconcludeerd:

Er is geen eerlijk systeem bij Tesla :cool:
 
Ik heb mijn vin 15 dagen geleden gevonden, dus dan kan het alsnog 2 weken duren. Heb wel het idee dat lease auto's voorrang hebben op particulier, aangezien sommige pas eind december hun auto mogen halen en sommigen over een week, maar op hetzelfde moment een sms krijgen
Mee eens. Al met al is het veel sneller dan welke eerder gekochte auto dan ook
 
  • Like
Reactions: Marker78
2 weken is niks toch?



Ze kunnen geen 8000 Tesla's op dezelfde dag leveren, dus breng aub geen stress bij mensen die hem particulier hebben gekocht op basis van onderbuikgevoelens. Wellicht heeft een leasepartij meer macht om nog "effe 500 wagens voor de 31e, of laat anders maar zitten", maar dat zijn suggesties.
Zoals we hier de laatste maanden hebben geconcludeerd:

Er is geen eerlijk systeem bij Tesla :cool:
Het is maar een gevoel, wil sowieso niemand stress brengen.
 
  • Like
Reactions: Marker78
Help! Ik heb 19 sept M3 besteld , wit standaard interieur en velgen. RN nummer die dag gekregen , verder niets. Ik zie hier verschillende uit september die al zijn uitgeleverd. Wanneer denken jullie dat ik hem kan verwachten?
Ik zou ook inderdaad bellen met Tesla Delivery. BIj mij was er ook iets mis, maar als je zelf niet belt gaat gewoon te lang duren.
Uiteindelijk was het een misverstand, en nu heb ik een afleverdatum. Er zijn niet meer zoveel weken dit jaar. Gewoon pushen!
Werkte bij mij ook..succes!
 
  • Like
Reactions: Marker78
Ik zou ook inderdaad bellen met Tesla Delivery. BIj mij was er ook iets mis, maar als je zelf niet belt gaat gewoon te lang duren.
Uiteindelijk was het een misverstand, en nu heb ik een afleverdatum. Er zijn niet meer zoveel weken dit jaar. Gewoon pushen!
Werkte bij mij ook..succes!
Misschien heb je een telefoonnummer? Ik heb ook wel eens gebeld maar kwam nooit verder dan het bandje dat ik moet wachten.
 
Help! Ik heb 19 sept M3 besteld , wit standaard interieur en velgen. RN nummer die dag gekregen , verder niets. Ik zie hier verschillende uit september die al zijn uitgeleverd. Wanneer denken jullie dat ik hem kan verwachten?
Sowieso vind ik dat ze bij tesla delivery je goed helpen en informatie geven. Je kan ook contact opnemen met diegene die je de auto hebben verkocht.
 
  • Like
Reactions: Marker78
Dank jullie wel, dan maar bellen helaas. Het lijkt wel of je een broodje koopt.

Hahaha

Toen ik voor de tweede keer meer dan een uur in de wacht had gestaan, verklaarde ik mij ook voor gek om zoveel moeite te doen om 50K uit te geven, maar ja......
heb ook gekeken naar andere auto's, en de Model 3 is gewoon té leuk!

Als je eenmaal iemand spreekt aan de lijn, bij SC, bij het afhalen... het zijn allemaal vriendelijke mensen die de tijd voor je nemen,
ze zouden alleen wat meer moeten doen om het gevoel te geven dat er iets gebeurt voor je tussen bestellen en leveren. soort trackingsysteem.

De domino's kan het ook en scheelt hen een paar duizend belletjes van ongeruste kopers. :D
 
  • Funny
Reactions: CL600
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb een afleverdatum van as zaterdag, alles geregeld, bevestigde leverdatum, kentekenbewijs binnen. Maar ik heb geen eindfactuur, heb je die nodig bij de aflevering? Ik heb wel een mail, waarin staat wat we nog moesten betalen, maar is allemaal geregeld.
 
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb een afleverdatum van as zaterdag, alles geregeld, bevestigde leverdatum, kentekenbewijs binnen. Maar ik heb geen eindfactuur, heb je die nodig bij de aflevering? Ik heb wel een mail, waarin staat wat we nog moesten betalen, maar is allemaal geregeld.

Als het betaald is, is het geen probleem. Was bij mij ook zo.
De eindfactuur wil je uiteindelijk wel hebben. Staat hij niet in je tesla-account? Daar wil nog wel eens stiekem iets verschijnen.