Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Als ik het goed begrijp kost de reservatie 1000€, maar die kan je altijd terugvragen?
Als Tesla eigenaar kan je daar wel iets aan verdienen om die reservatie plaats te verkopen aan iemand die rap eentje wil hebben.
een reservatieplaats is niet overdraagbaar.
wel om te zetten naar een model S of model X reservatie.
de auto in ontvangst nemen en doorverkopen kan wel, behalve als je tesla medewerker bent...
 
De teller bij Mister Green staat op 497, dus al meer dan 500 stuks in de kortste tijd. Ik voorspel chaos....

Nu staat de teller weer op 968 en dus 32 geïnteresseerden. Da's natuurlijk niet zo indrukwekkend.

Ik drink niet en gebruik geen geestverruimende middelen en neem toch aan dat ik die 497 op hun website gezien heb... Volgende keer toch maar een kopietje maken.
 
Het is definitief: ik ga! Ticket is geboekt. Maandag op weg naar Silicon Valley en dan donderdag met een tussenstop in Santa Barbara naar LA voor HET event.

Ben echt erg benieuwd. Moet wel een beter event worden dan het 'D' event. Die was niet echt entertaining voor de gasten.
We gaan het meemaken.

Dan gaan we elkaar wel zien. 800 man is ook weer niet zo'n megacrowd. Je profielfoto maakt het niet zo gemakkelijk maar die van mij lijkt meer :)
 
Nu staat de teller weer op 968 en dus 32 geïnteresseerden. Da's natuurlijk niet zo indrukwekkend.

Ik drink niet en gebruik geen geestverruimende middelen en neem toch aan dat ik die 497 op hun website gezien heb... Volgende keer toch maar een kopietje maken.
Op de site van mister green staat een screenshot met daarop 497 (van de 500.) Als je naar de echte site gaat TeslaModel3Lease | TeslaModel3Lease dan zie je dat ze er pas 32 van de 1000 hebben vergeven. Dus nee, je hebt niet te diep in het glaasje gekeken.
 
@Monky hier staan de voorwaarden: https://www.teslamotors.com/sites/default/files/pdfs/model_3_reservation_agreement.pdf

Dus je kan altijd je geld weer terug krijgen en de reservering is niet overdraagbaar. Je kan wel de auto afrekenen en daarna meteen doorverkopen.

Nunace: This Agreement is not transferable or assignable to another party without the prior written approval of a Tesla authorized representative.

Iets dat ik wens te vragen (@Xfrank kan dat misschien directer): Ik reserveer voor mezelf, en alles komt goed en op tijd, kan ik dan de reservatie overdragen aan een lease-maatschappij die deze gebruikt voor mijn volgende lease-wagen?
 
Nunace: This Agreement is not transferable or assignable to another party without the prior written approval of a Tesla authorized representative.

Iets dat ik wens te vragen (@Xfrank kan dat misschien directer): Ik reserveer voor mezelf, en alles komt goed en op tijd, kan ik dan de reservatie overdragen aan een lease-maatschappij die deze gebruikt voor mijn volgende lease-wagen?

Je ne suis pas tesla;)
(geen idee)
 
  • Helpful
Reactions: AnalysiZ
Nunace: This Agreement is not transferable or assignable to another party without the prior written approval of a Tesla authorized representative.

Iets dat ik wens te vragen (@Xfrank kan dat misschien directer): Ik reserveer voor mezelf, en alles komt goed en op tijd, kan ik dan de reservatie overdragen aan een lease-maatschappij die deze gebruikt voor mijn volgende lease-wagen?

Volgens mij gebeurt dit regelmatig bij Tesla... Dat iemand eerst zelf reserveert, en dan vervolgens die via een leasemaatschappij betrekt. Als het goed is heeft Tommaso (hoe voeg je eigenlijk een link toe naar een forumlid?; gelukt... maar het moet makkelijker kunnen dan zelf USER ID op te zoeken in te typen....) dit ook zo gedaan, dus vraag het hem even. Dan kun je meteen ook een mooie set zonnepanelen bestellen zodat dat alvast geregeld is voordat de Model 3 er is...:D
 
(hoe voeg je eigenlijk een link toe naar een forumlid?; gelukt... maar het moet makkelijker kunnen dan zelf USER ID op te zoeken in te typen....) dit ook zo gedaan, dus vraag het hem even. Dan kun je meteen ook een mooie set zonnepanelen bestellen zodat dat alvast geregeld is voordat de Model 3 er is...:D

Ik typ gewoon @AnalysiZ en dat maakt er een linkje van.
En die zonnepanelen liggen hier al heeel lang. (En goede isolatie, en zonnecollectoren en domotica, ...)
 
  • Informative
Reactions: AnalysiZ