Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
MOOI! haha. Had het zelfde issue. Heb gister uit voorzorg maar een nieuwe pincode aangevraagd.
We kunnen ook een poll starten om te zien wie de pincode van de creditcard kwijt is. Hier nog één.
Gelukkig heeft mijn vrouw ook een card.

Als ze 'm online gaan verwerken, heb je mss wel toegang tot een secure code via een app nodig. Bereid je daar ook even op voor dan :rolleyes:
 
models3x.jpg
 
Creditcard heb ik waarschijnlijk niet op tijd thuis.
Ik overweeg om donderdagochtend (te Rotterdam) toch in de rij te gaan staan met het bedrag contant mee.
Mogelijk zou iemand in de rij met creditcard en ruim voldoende limiet dan, in ruil voor het contante bedrag, mij even kunnen helpen....met zijn creditcard ..of maak ik een denkfout? .....kunnen er 2 tesla's op 1 creditcard afgerekend?
 
De neus zal toch lijken op de X, ze zullen niet terug gaan naar de ''oude'' neus van de S
Model zal smaller zijn maar niet lager. Dus kom je inderdaad op een kleinere model X denk ik.
Vertel maar hoe je hem anders ziet.
Zou zomaar kunnen ;-)
Ik vind de Tesla neusjes maar cartoonesk... De Model S neus lijkt op het hondje Bolt van Disney (toeval of niet?) en de Model X nu met die dikke zwoele lippen... Misschien dat daarom kinderen Tesla's zo aantrekkelijk vinden?
Ben benieuwd hoe de Model 3 eruit gaat zien...
 
Het wordt wel spannender. Toch knap dat tot nu toe niemand weet hoe hij er uit gaat zien. Mogen wel zware lijfstraffen op lekken staan daar. Koffertje staat ingepakt, morgenvroeg richting AMS. Zal wel beter gaan dan vandaag. Met mijn zoon bezoek cliënt in Amsterdam en heenweg 2 uur over gedaan en terug 2,5 uur.
Morgen gaan we dan boven de wolken.

Zal jullie veel bijpraten hoor. Jammer dat we er geen roadtripje van hebben kunnen maken. En.... ik heb van beide creditcards uiteindelijk toch nog de pincode terug gevonden. Dus bestellen maar!
 
Creditcard heb ik waarschijnlijk niet op tijd thuis.
Ik overweeg om donderdagochtend (te Rotterdam) toch in de rij te gaan staan met het bedrag contant mee.
Mogelijk zou iemand in de rij met creditcard en ruim voldoende limiet dan, in ruil voor het contante bedrag, mij even kunnen helpen....met zijn creditcard ..of maak ik een denkfout? .....kunnen er 2 tesla's op 1 creditcard afgerekend?
Lijkt me een begaanbare weg, K.
Zou ik je ook wel mee kunnen helpen. Alleen ga ik wel naar Amsterdam...
 
  • Like
Reactions: Klaas
Het wordt wel spannender. Toch knap dat tot nu toe niemand weet hoe hij er uit gaat zien. Mogen wel zware lijfstraffen op lekken staan daar. Koffertje staat ingepakt, morgenvroeg richting AMS. Zal wel beter gaan dan vandaag. Met mijn zoon bezoek cliënt in Amsterdam en heenweg 2 uur over gedaan en terug 2,5 uur.
Morgen gaan we dan boven de wolken.

Zal jullie veel bijpraten hoor. Jammer dat we er geen roadtripje van hebben kunnen maken. En.... ik heb van beide creditcards uiteindelijk toch nog de pincode terug gevonden. Dus bestellen maar!

Welke vlucht zit je Hans, dan zorg ik dat onze razende reporter zonder vertraging het land verlaat :D
 
Niemand lijkt er bij stil te staan, maar ik vraag me echt of hoe de prioriteit voor bestaande klanten gaat werken. Het kan bijvoorbeeld best zijn dat de eerste week alle reservaties van bestaande klanten boven die van nieuwe klanten komen. Dan heeft aanschuiven bij een store als nieuwe klant geen enkele zin, gezien alle bestaande klanten vanuit hun luie zetel je dire
In beide gevallen geldt dat huidige eigenaren voorrang zullen krijgen, dit kan per dag maar mogelijk zelfs een week of zo aanhouden, m.a.w. alle huidige eigenaren die er 1 (of 2, 3, 10?) bestellen zullen voorrang krijgen, en daarna pas de andere nieuwe Tesla familie aspiranten. Afhankelijk van hoe lang deze preferentiële periode duurt en opgebouwd is zou het kunnen zijn dat een aspirant die binnen de eerste minuut besteld toch na een bestaande klant die pas na 3 dagen besteld komt te staan. Het kan ook zijn dat degenene die op dag 2 bestellen weer naar wel of niet reeds Tesla familielid te zijn worden gerangschikt, en op dag 3 weer opnieuw, etc. Dat is nog niet duidelijk, maar voor de rest was de blogpost mijns inziens wel duidelijk.
 
Of omgekeerd, waarom zou je als bestaande klant gaan aanschuiven? Lekker uit je luie zetel bestellen als je de 3 werkelijk gezien hebt, en je springt toch nog voor alle andere nieuwe klanten.

(maakt ook dat wij -nieuwe klanten- dan hopelijk minder lang moeten aanschuiven morgenvroeg, alvast bedankt ;-) )