Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Wordt een leuk rijtje zo :)
Tesla Knipsel.JPG
 
Ik was zelf de 1e bestelling in Den Haag. Het was gezellig druk maar niet lange rijen.
Ja, voordringert.
Ik had de 1e plek in de rij (zelfs nr.'s 1 en 2). Alleen het systeem had even wat moeite met me.
De Haagse primeur zij je gegund.

btw Die rare jochies (neefje en mattie van 'm) stonden daar voor mij vanaf 07:00.
Dan weten jullie wat ze daar deden (ze vonden wel dat ze raar aangekeken werden door sommigen o_O).
Hebben ze zich wel netjes gedragen?
 
Ik kom er langs richting mijn werk, dus om 7u00 even langs SeC Den Haag:
enorme rij al van twee mannen (jongens). ;) Zij stonden er net, de ene voor zijn vader de ander voor een vriend.
Denk dat ik om 10u00 of tussen de middag even langs rij en een ordertje plaats. :)
Haha zeiden ze dat…. was mijn neefje en z'n mattie. Zodat ik om 09:55 plaatsen 1 en 2 kon overnemen.
(heb ze wel een lieve duit zakgeld gegeven)

Kon helaas niet aan de gezelligheid deelnemen.
Wegens topdrukte voor 1 april (serieus), slechts tijd voor ff snel in en uit….. dat heb je nou eenmaal soms


Heb overigens er overigens 1 + 2 + 1 gereserveerd (credit card deed lastig, wou er maar 1; gelukkig 2e card stand-by voor de andere 3).
Maar slechts van 1 een bevestigingsmail gekregen.
Zijn bij jullie (met meer dan 2 reserveringen) ze wel allemaal per mail bevestigd?
 
Die RN nummers komen waarschijnlijk in 'loten' om de IT systemen het makkelijk te maken je een uniek nummer te geven.
Enkel die van XFrank (z'n dochter) zal mogelijks een indicatie geven in aantal reeds geplaatste reserveringen door personeel (
100008744). De rest heeft een 107* of 108* nummer gekregen.
 
  • Like
Reactions: Xfrank
Ja, voordringert.
Ik had de 1e plek in de rij (zelfs nr.'s 1 en 2). Alleen het systeem had even wat moeite met me.
De Haagse primeur zij je gegund.

btw Die rare jochies (neefje en mattie van 'm) stonden daar voor mij vanaf 07:00.
Dan weten jullie wat ze daar deden (ze vonden wel dat ze raar aangekeken werden door sommigen o_O).
Hebben ze zich wel netjes gedragen?

Hoi Martijn!
Deze voordringert had wat meer geluk met het systeem.

P.s. Even leuk met neefje en mattie gekletst hoor.