Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Nee, er was ook een 9XX serie in omloop. Ze zijn op een gegeven moment geswitcht, ik heb geen flauw idee waarom. Vriendje van me die na mij kwam (rond de 375) kreeg bij de ingang 951.... ik stond er naast.

Ik was rond 10:20u in Den Haag en had nr 962. Uiteindelijk binnen een uur ongeveer weer buiten. Was wel gezellig met alle mede forummers en koffie met gebakje erbij. :)

image.jpeg
 
Elon Musk ‏@elonmusk 3 uur3 uur geleden
Incredibly inspired by the interest in Model 3. You won't be disappointed. Also, small token of appreciation coming for those who lined up.
1 optiecontract (call long natuurlijk) per reservering.
Uitoefenprijs $ 500,-
Expiratiedatum = factuurdatum uw model 3
Bij een koers van zo'n $ 1.000,- over 2,5 jaar: is je model 3 gratis

Kan natuurlijk ook een "universal portable cupholder" zijn, die ook in de model S past
 
Niet om negatief te doen over wat dan ook (prima ontvangst en over de rode loper, blij met mijn 2 reserveringen, allemaal aardige mensen met een vol-verwachting-klopt-mijn-hart aura) maar toch ook weer een gemiste kans om de mensen achter de forumnamen te ontdekken, want natuurlijk had niemand een sticker, een van de warmtepompen-badges, laat staan polo met forumnaam op... Zal dit bij de e-rally toch beter gaan?
 
Ik heb tot nog toe een bevestigingsmail noch order-confirmation in de mytesla-account.
Zijn er nog zo'n mensen?

Ja, same here (rond 17u00 gereserveerd in Zaventem, omdat ik toch over de E40 richting Leuven reed). Overigens zelfs ter plaatse geen nummer meegekregen (wat dat nummer ook zou mogen betekenen), noch intussen een e-mail, of iets op MyTesla, maar zoals we allen intussen weten is héél zen zijn in die Tesla-dingen véél beter voor de gezondheid... We zien dus maar (en intussen zijn we er toch maar bij geweest, op die binnenkort legendarische 31 maart 2016 :)).
 
  • Like
Reactions: simonsmidt
Tenzij je op dag 1 dat je kan configureren direct een dikke P-grootste-batterij vastlegt, zal het waarschijnlijk niets/nauwelijk iets gaan uitmaken of je vandaag nr. 1 was, of morgen online reserveert.
Het maakt wel uit, want volgens My Tesla zal je worden uitgenodigd om te configureren op basis van de dag van reservering.
Your Model 3 was reserved on 31/03/2016. You'll be invited to configure based on the date of your reservation.
 
Ik heb tot nog toe een bevestigingsmail noch order-confirmation in de mytesla-account.
Zijn er nog zo'n mensen?

Op het US 3 draadje zijn er veel mensen in dat geval, als de CC transactie verwerkt werd komt dat allemaal zeker wel goed is het motto daar.

Eh jawel, maar er waren ook behoorlijk wat mensen die nog geen Tesla rijden, en ook nog nooit van het forum hadden gehoord.
Inderdaad, niet zoveel mensen weten van het forum, vond het ook interessant dat de personen met wie ik sprak enkel nog maar een testrit met een Model S gedaan hadden. Niemand die met de i3, Zoë of Leaf een testrit had gedaan. Dus geen EV-enthousiasten per sé, maar wel Tesla-fans.

Ik ben blij dat ik hier al een paar jaar mee-draai, zoals ik vroeger ook al zei: bedankt voor jullie steun aan Tesla, jullie maken het mogelijk dat de 3 er komt, en hebben al heel wat pijnpunten moeten doorleven. Ik heb goede hoop dat het met de Model 3 een pak beter gaat lopen.