Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Ja, same here (rond 17u00 gereserveerd in Zaventem, omdat ik toch over de E40 richting Leuven reed). Overigens zelfs ter plaatse geen nummer meegekregen (wat dat nummer ook zou mogen betekenen), noch intussen een e-mail, of iets op MyTesla, maar zoals we allen intussen weten is héél zen zijn in die Tesla-dingen véél beter voor de gezondheid... We zien dus maar (en intussen zijn we er toch maar bij geweest, op die binnenkort legendarische 31 maart 2016 :)).
Mee in de US Tesla-mania ;-)
Model 3 draadje
 
Wie denkt dat de livestream vannacht ook gaat werken. Als je de rijen met mensen bij de stores ziet en alle aandacht van de media, dan kijken er waarschijnlijk 1 miljoen mensen+ vannacht. Ik gok op een server crash.

Zal wel via een cloud oplossing gaan, de link zal op de Tesla.com site staan, de streaming hardware ergens anders. Trouwens zo een livestream vergt niet zo'n gekke toestanden. Het beeld wordt 'gebroadcast' en niet 1 per 1 naar je PC gestuurd.
 
Ik heb tot nog toe een bevestigingsmail noch order-confirmation in de mytesla-account.
Zijn er nog zo'n mensen?
Ja en nee
De eerste reservering direct om 10:00. Bevestigingsmail om 10:13, en staat in mytesla
Nr.'s 2, 3 en 4 reservering om 10:30. Geen bevestigingsmail, en niks in mytesla (nee, geen mitella, stomme autocorrectie ; het is elke keer gewoon mytesla, ook na de 500e x)
 
Het maakt wel uit, want volgens My Tesla zal je worden uitgenodigd om te configureren op basis van de dag van reservering.
Eens, het maakt wel uit. Maar ik vermoed met een uiteindelijk verwaarloosbaar verschil.
Of je wel/geen loaded P bestelt….. dat gaat zeker verschil maken.
(en huidige eigenaar zijn natuurlijk ook).

Ach, we gaan het meemaken…. morgen eerst maar eens zien of we 'm wel willen hebben :D
(Elon said: you won't be disappointed………… so I won't)
 
Simply awesome car :)
Online bestelling is geplaatst :)
Ik zit blijkbaar al over de 115000 op de lijst maar levering 2019 zou fantastisch uitkomen

And counting !

Ce7kRHbWAAAW-v3.jpg
 
Ben er voorlopig nog niet door uit m'n sokken geblazen. Maar dat was ik van de x in het begin ook niet. (en nu zou ik hem stiekem graag hebben)

De nog meer gesloten neus en voorbumper, het ontbreken van een dashboarddisplay (of heb ik dat verkeerd gezien op de beelden?).

Maar het is wel duidelijk dat hij te verkiezen boven een chevy bolt. Wat uiteindelijk zijn grootste concurrent zal zijn de eerste jaren. Opnieuw heeft Tesla de lead.