Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Wil ik!
Wil ik!
Wil ik! ....


Redelijk duidelijk dat hij ooit op mijn oprit gaat staan. Juist vandaag mijn nieuwe Skoda Octavia ontvangen maar zal hopelijk laatste walmende voertuig ooit zijn.

Dit design, die prijs en de technologie erachter, kan alleen maar een succes worden.

dan zal je niet te lang mogen wachten als je hem wil hebben tegen dat de Skoda versleten is.;)
 
Maar, heb jij nu ook gereserveerd? of moet je nog steeds op loterij-jackpot wachten,
Denk dat jij de enige bent die hier al jaren rond hangt.... zonder Tesla (wat een kwelling lijkt me dat)

Ja reservatie als nr 4 bij Tesla A12. Dus wie weet wat dat nu echt betekend.
Ik hang hier idd al lang rond, van toen de S bekend gemaakt werd. S ook uitgerekend en tja als lease te duur. Mocht ik zelfstandig gaan dan zou het wel te doen zijn, of als ik gewoon hem zelf koop. Maar ik neem dat soort risico's niet voor iets dat dan toch maar een auto is.
Een kwelling is het nooit geweest, enkel met momenten een soort obsessieve hobby. Mocht je een grafiek kunnen maken over mijn activiteit hier, dan zou je grote pieken zien rond sleutelmomenten, X Reveal, Eerste leveringen in BE, etc.
Dus ziezo, nu weer een weekje elk detail van de Model 3, van mijn Model 3, opvolgen en dan doen we weer gewoon verder, tot volgend jaar: Reveal Model 3 Part II
 
Bij mij viel stream paar keer weg maar heb hetvolgende onthouden : basis model 3 gaat USD 35K kosten en gaat binnen 6 sec naar de 100 km/h. Alle model 3 types hebben auto pilot functies. Basis auto is al vrij kompleet, opties uiteraard komen er ook. Voorstoelen staan meer naar voren zodat achter meer ruimte is. Dak is geheel van glas voor hoofdruimte en extra vrij gevoel, beleving etc.
Auto heeft frunk en trunk. Dashboard scherm niet geintegreerd maar los voor dashboard, zag er zeer mooi uit. Supercharge capable en 345 km bereik. 5 sterren veiligheid.
Ik zie duidelijk een Tesla design style, model 3 is mix van X, S en Roadster design. Men had 3 kleuren op podium staan en de auto's waren rijdend. Verder verdubbelen de supercharg stations qua aantal eind 2017 en destination chargers verviervoudigen. Concluderend is het mijn inziens ( en ik heb er kijk op haha) het een gave, gestroomlijnde auto die nu al een hit is en opnieuw de gevestigde BMW, Audi, Ford rijders laat zien dat ze moeten overstappen. Waarvan akte !
 
Last edited:
  • Informative
  • Like
Reactions: HWS and simonsmidt
Auto Pilot hardware, als ik het goed begrepen heb. Wat betekend dat de Auto Pilot functie een optie is waar je voor zal moeten betalen (net als bij de S en de X).

Nee, standaard toch? Ik had begrepen: standaard met v.a. 350km range, auto-pilot, 0-100 in 6 sec, 5***** in elke veiligheidscategorie en standaard supercharging enabled!!

Edit: ook autoweek heeft het zo gehoord en begrepen: Officieel: Tesla Model 3! Nog geen info beschikbaar bij Tesla zelf....
 
Mooi ding!

Hij wordt op Autoblog positief ontvangen: Tesla Model 3: de langverwachte elektro-instapper is officieel

Tesla heeft het weer voor elkaar om de wereldpers te bereiken met deze model 3.
Maar wat vind ik er nu van?
Op het eerste gezicht een mooi koetswerk wat inderdaad helemaal Tesla is.
Aan het interieur moet ik echter wel wennen gezien het feit dat er geen dashboard voor je neus zit.
Zelfs geen knoppen aan het stuur.
De nieuwe trend is minialistisch strakke design. Daar houd ik wat minder van.
Echter gezien de verwachtte prijs zal dit een toppertje worden.
 
Gisteren om 12u00 besteld in Den Haag en ook nog geen bevestiging binnen. Ook niks op mytesla, zal idd wel te maken hebben met de verwerking van de creditcard want het bedrag is wel al gereserveerd zie ik.

Het interieur zal nog wel licht aangepast worden. Die was bij de Model X concept ook minimalistisch en anders dan de uiteindelijke productie model.