Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Wat een prachtige auto. Ik ben aangenaam verrast. Je ziet wat concessies t.o.v. de Model S, maar dat is volstrekt logisch gezien de basisprijs. Ik hou de optie open om in 2018 mijn 5 jaar oude Model S in te wisselen tegen een nieuwe Model III en heb hem dus gereserveerd. Bevestigingsmail inderdaad nog niet binnen. 115.000 Reserveringen binnen 24 uur!!! Man man, dit is niet meer te stoppen. De traditionele auto industrie schudt op zijn grondvesten, wat zal daar vergaderd worden vandaag.
 
  • Disagree
Reactions: Hertog_Martin
Wat ik niet begrijp, waarom een glazen dak uit 1 deel, als er ter hoogte van de A en B stijl toch een dwarsbalk zit (zie filmpjes van rijdende auto's)
Door deze dwarsbalk, is het goedkoper om het glas uit meerdere delen te maken. (ook als je een steentje op de voorruit krijgt.)
 
Wat me verder nog opviel uit de video's:
-1 scherm van 15" horizontaal geplaatst.
-Leverbaar als 2wd en 4 wd
-Verschillende accupaketten. De chauffeur zij: "this one has a longer range battery pack"
-Materiaal is staal en aluminium, maar grotendeels staal.
 
Net het filmpje van de presentatie gezien... niet voor 12:00 om toch een beetje tegendraads te zijn...:D

Overigens....elk model heeft wel zijn eigen kleur die er goed bij staat. De model X "moet" bijv. in sig red, De model S heeft een paar mooie kleuren... (om die discussie hier maar even niet te voeren ;)) En terwijl ik die kleur op S of X niet zo snel zou kiezen... lijkt mij de Model 3 echt helemaal af met zilvergrijs! :cool:

En... op mij komen vooral de klep op frunk EN de achterkant vd auto best wel Porsche over! En dat bedoel ik positief! :)
 
Ik wilde niet reserveren aangezien ik net 3 maanden een S heb, maar na het zien van de eerste plaatjes, ben ik toch gelijk verkocht en alsnog via internet gereserveerd. Knap hoe ze dat bij Telsa doen, ze je zo enthousiast krijgen voor een vervoersmiddel die je dan bijna blind reserveert. Ik heb daar dus een zwak voor. Tegen de tijd dat ik aan de beurt ben, zal het wel 2019 zijn, en weten we weer veel meer en vind ik er vast wel een bereider voor. ;)
 
Ik wilde niet reserveren aangezien ik net 3 maanden een S heb, maar na het zien van de eerste plaatjes, ben ik toch gelijk verkocht en alsnog via internet gereserveerd. Knap hoe ze dat bij Telsa doen, ze je zo enthousiast krijgen voor een vervoersmiddel die je dan bijna blind reserveert. Ik heb daar dus een zwak voor. Tegen de tijd dat ik aan de beurt ben, zal het wel 2019 zijn, en weten we weer veel meer en vind ik er vast wel een bereider voor. ;)
Aangezien de teller al ruim boven de 130.000 staat hebben nog een paar mensen die zwakte. Is een prettige afwijking. Zo maakt Elon Musk het leven een stukje spannender en aangenamer.
 
heb deze morgen 1 gereserveerd, maar als ik inlog op 'www.teslamotors.com/mytesla' val ik steeds op de model 3 lanceer pagina ??
Heb trouwens ook geen bevestigingsmail (of bedankmail) ontvangen: jullie ?

Ik heb ook nog geen mail gekregen. Ik slaag er ondertussen wel in om op My Tesla te gaan kijken maar daar staat ook nog niks nieuws. De transactie staat ook nog niet bij mijn credit card. Ik begin me toch al lichtelijk zorgen te maken. Ik ben vergeten om een screenshot te maken van de bevestiging op het scherm... o_O