You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het is duidelijk dat er voor Part 2 nog allerlei verrassingen gepland staan.Elon Musk on Twitter
Mag ik hieruit concluderen dat ze n.a.v. "Part 2" een boost in orders verwachten? Ben nu wel heel nieuwsgierig geworden.
ps. weet iemand wanneer "Part 2" komt?
elon had toch ooit gezegd dat Suc altijd gratis zou zijn ?het heeft toch niks met pasjes te maken.
tesla kan perfect weten welke auto, waar en wanneer en hoeveel hij tankt. Op het einde van de maand krijg je daar een rekening voor.
betaal je deze niet wordt uw SuC optie gedeactiveerd
Kostprijs, mag dan net iets hoger liggen dan wanneer je thuis gaat laden.
Iedereen kan dan overal geraken en je betaald enkel al je er gebruik van maakt.
Elon Musk on Twitter
Mag ik hieruit concluderen dat ze n.a.v. "Part 2" een boost in orders verwachten? Ben nu wel heel nieuwsgierig geworden.
ps. weet iemand wanneer "Part 2" komt?
dat weet ik nog zo zeer niet.Ik gok dat Elon in "Part 2" het head up display laat zien. Het kan toch niet zo zijn dat we voor de autopliot en snelheidsmeter naar het grote scherm moeten kijken
Jep, hier hetzelfdeVriend van me vrijdagavond gereserveerd en bevestiging binnen. Ik vrijdagochtend gereserveerd en nog geen bevestiging binnen. Vreemd. Meer mensen die nog geen bevestiging binnen hebben? Maandag eens effe gaan informeren bij Tesla/Credit Card maatschappij.
Voor de model s en dan achteraf met de nuance dat dit enkel voor de 85kwh was.elon had toch ooit gezegd dat Suc altijd gratis zou zijn ?
Ja ik hoop dat die veel te conservatieve boards zich nu eens goed in het haar gaan krabben en alleen al het signaal van de consument gaan begrijpen. (al zullen ze het in de pers wel wegrelativeren zoals de bmw-chef in Genève laatst bij de model x)
En daarbij in hoeverre kunnen hun toeleveranciers snel opschalen? Die batterij-leveranciers kunnen vast nog wel meer produceren, maar misschien niet tegelijk voor 10+ grote merken. En ook zij zijn gelimiteerd op basis van het aanbod lithium dat op dit moment uit de grond wordt gehaald.Dat was ook al in me opgekomen. Hier moeten ze toch wel bij bepaalde merken eens flink van geschrokken zijn. De vraag is : in hoeverre hebben ze dan ook de flexibiliteit om zelf hun aanbod te wijzigen om in te spelen op deze nu bewezen enorme vraag.
Dat was ook al in me opgekomen. Hier moeten ze toch wel bij bepaalde merken eens flink van geschrokken zijn. De vraag is : in hoeverre hebben ze dan ook de flexibiliteit om zelf hun aanbod te wijzigen om in te spelen op deze nu bewezen enorme vraag.
Ze durven niet in een zwart gat te springen en zullen daar nu de gevolgen van dragen.