Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Tesla; lezen jullie mee ? Zet de oorspronkelijke eigenaar van deze auto (XR-154-B) maar even op de blacklist.

Iemand die z'n Model3 eerder geleverd gekregen heeft enkel én alleen om wat poen te scheppen : daar is jullie grote baas het vast niet mee eens.

En wij (daarmee bedoel ik het overgrote deel van het forum) óók niet !

Tja, als iemand een auto koopt mag hij toch doen ermee wat hij wil, het is niet netjes naar de wachtenden maar verder toch ook niet zo spannend. De 1e model 3 in nederland was volgens mij ook direct te koop aangeboden.
 
Tesla; lezen jullie mee ? Zet de oorspronkelijke eigenaar van deze auto (XR-154-B) maar even op de blacklist.

Iemand die z'n Model3 eerder geleverd gekregen heeft enkel én alleen om wat poen te scheppen : daar is jullie grote baas het vast niet mee eens.

En wij (daarmee bedoel ik het overgrote deel van het forum) óók niet !
En ook nog liegen over het aantal paardenkrachten? Vermogen: 341 kW (464 PK)...moet dat niet 350 pk zijn
 
16 februari is mijn model 3 geleverd, bijzonder blij mee, helaas tot vanochtend.

Gisteren de auto in perfecte staat weggezet, vanochtend met de app climate op 20graden gezet (was 5 graden op dat moment) niks bijzonders. Kom in de auto aan en zit er helaas een dikke barst in het scherm waardoor het hele scherm en dus ook de auto niet te bedienen is.

Uiteindelijk wel de auto kunnen starten en naar servicecentrum Amsterdam gereden waar ze er meteen mee aan de slag gingen, ondertussen een bericht ontvangen dat het onderdeel besteld is maar niet op voorraad (het hele scherm dus....).

Alhoewel ik er enorm van baal dat een auto van 12 dagen oud een spontane barst in het bedieningsscherm heeft heeft Tesla me wel goed geholpen en rijdt ik nu in een oude model s p85, ik hoop dat de reparatie niet te lang duurt.. De model 3 is stiller, stuurt strakker en rijdt in alle opzichten prettiger vind ik, de model S had al wel 200.000 km op de klok staan dus wellicht dat er in slijtage ook een verschil te vinden is.

Ik hoop dat het bij mij gewoon een incidentele fabrieksfout betreft en dat we niet allemaal ons scherm in stukken terugvinden :-(
Wat ik zorgwekkend vind is dat ze het meest belangrijke onderdeel van de auto niet in Amsterdam SC hebben liggen op de plank... ..
 
  • Like
Reactions: Michel3
Tja, als iemand een auto koopt mag hij toch doen ermee wat hij wil, het is niet netjes naar de wachtenden maar verder toch ook niet zo spannend. De 1e model 3 in nederland was volgens mij ook direct te koop aangeboden.

en Tesla is niet verplicht auto's te verkopen.
ik ben 100% zeker dat ElonMusk dat ook niet meer zou doen, als hij hier weet van krijgt.
 
Voor wie geïnteresseerd is. Model 3 naar kleur in Nederland:

model3kleuren.png
 
Een leuk feitje van de Excel Sheet: 36 mensen rijden al rond in hun Model 3 in Nederland, van de in totaal 170 mensen. Dat is 21% die z'n auto al heeft! Als je dat extrapoleert naar heel Nederland, wetende dat er nu 449 Model 3's op kenteken staan in Nederland, dan zouden er 2138 besteld zijn.

Disclaimer: dit mag met een korreltje zout genomen worden.
 
Last edited:
  • Funny
Reactions: basdej
Ik heb er een kleine 100km mee gereden nu. Wat een totaal andere beleving dan mijn Model S 2014! Sneller, directer, stiller en ook nog eens zuiniger.

Maar weet iemand misschien of er een cruise control resume functie op zit?

Daar had ik het tijdens de proefrit met de tesla medewerker over en hij wist het ook niet. Ik heb daarna na thuiskomst wat gegoogled maar dit is inderdaad niet aanwezig.
 
  • Informative
  • Like
Reactions: Michel3 and bennyvw