Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Geen hotnews maar kan nu eindelijk voor de eerste keer bevestigen dat ik 9 maanden gratis supercharging heb zonder proefrit+referral. Tot voorheen stond erop mijn tesla account alleen “gratis supercharging”, dat liet nog enige speculatie toe. Nu staat er:

Supercharging
Gratis Supercharging tot 20 november 2019

Wat in mijn geval dus precies 9 maanden is

Bij mij tot 8 augustus, dat is 9 maanden na bestelovereenkomst van 12 december.Je zou toch verwachten dat dat per leverdatum is en niet bestelovereenkomst?
 
Update: Na het laattijdige afzeggen van mijn afleverafspraak afgelopen zaterdag (1u op voorhand telefoon gekregen dat levering niet kon doorgaan), wordt de wagen morgen thuis geleverd. Fingers crossed dat het morgen wel kan doorgaan!

Nog mensen die de model 3 thuis hebben geleverd gekregen?

Ja, zelfde situatie, zaterdag paar minuten voor aankomst in SeC Gent telefoon gekregen dat het feestje niet door kon gaan. Vandaag bevestigd dat ze woensdag thuis komen leveren. Netjes!
 
Wat is de verklaring van Delivery? Weer een staking?? Komt er niets meer door naar Tilburg? Zie mijn eerdere opmerking, het is zo stil, leveren ze wel uit maar nu aan niet forum leden haha.

Ik lees op Facebook vergelijkbare klachten. Blijkbaar gaat het niet helemaal lekker in Zeebrugge?
 

Attachments

  • Schermafbeelding 2019-03-04 om 21.47.27.png
    Schermafbeelding 2019-03-04 om 21.47.27.png
    94.8 KB · Views: 56
Heb afgelopen zaterdag nog wel een oplegger met 3's gezien in Duitsland richting zuiden. Wellicht leveren ze niet eerst de landen uit die verder weg zijn en de laatste weken van het kwartaal de Benelux? Dit om de verkopen te maximaliseren in kwartaal 1?
Zou het dan twee weken plat liggen in Nederland met uitleveringen? Ik heb niemand gehoord over week 11
Zelf krijg ik van Leaseplan door dat ze al mensen bellen voor een afspraak maar ik heb nog niets vernomen tot nu toe.
Iemand deze week nog?
 
Voor de zoveelste keer;

AP Is wat anders dan FSD. AP is enkel software en “vergelijkbaar” met de oude EAP.

FSD is de overtreffende autonome trap en vereist uiteindelijk HW3.0.

Heb je initieel bestelt zonder EAP dan krijg je nu AP. Heb je besteld met EAP dan krijg je FSD.

Vandaag de levering van mijn M3P gehad. Had een leuke medewerker die enthousiast de aflevering deed. Wel knullig dat er nog geen 100km range in de accu zat. Bij welke aflevering van een nieuwe auto zit de tank (en dit geval accu) niet vol? Verder had ik nog een 'niet mooi uitgelijnd achterlicht' en een rubber binnenin die bol stond; daarvoor moest ik maar hopen dat het service center dat wou oppakken.

Ik ben overigens ook in de veronderstelling dat als je voor 1 maart besteld hebt (zonder EAP), je AP gratis krijgt (ik hoor ook bij die categorie). Vervolgvraag is dan: kunnen wij dan wel voor de 50% van de 'na levering prijs' de FSD aanschaffen?

Bij de aflevering konden/wilden de medewerkers daar in ieder geval niks over zeggen. Het is gewoon jammer dat Tesla hier niet over communiceert (en eigenlijk dat ze dit niet voor de prijswijziging hebben gedaan). Hun communicatie-team moet toch ook snappen wat voor reacties en vragen zo'n prijsverlaging gaat uitlokken?
 
Maar los van dat alles; de auto rijdt geweldig. Het vermogen van de M3P is zo bizar, dat wij (mijn vriendin en ik) er bijna misselijk van werden. Aan de andere kant als je gewoon rustig rijdt, dan is het weer en heel comfortabele auto.

Ik heb de auto gelijk doorgereden naar de detailer om de lak strak te maken en gelijk te voorzien van PPF. Daar is hij deze week zoet mee, dus moet nog een weekje wachten voordat ik verder kan genieten :)

Ps. Kan je hier geen berichten editen?
 
Maar los van dat alles; de auto rijdt geweldig. Het vermogen van de M3P is zo bizar, dat wij (mijn vriendin en ik) er bijna misselijk van werden. Aan de andere kant als je gewoon rustig rijdt, dan is het weer en heel comfortabele auto.

Ik heb de auto gelijk doorgereden naar de detailer om de lak strak te maken en gelijk te voorzien van PPF. Daar is hij deze week zoet mee, dus moet nog een weekje wachten voordat ik verder kan genieten :)

Ps. Kan je hier geen berichten editen?
Zeker wel, via More
 
Als ik het hier zo lees zijn er toch alleen maar mensen die een SMS over gratis AP hebben gekregen die hun auto wel voor 1 maart besteld hebben maar nog niet geleverd hebben gekregen.
Er is gezegd door Tesla dat die mensen het wel krijgen (heb dezelfde mail als @Jooop gehad) maar nog geen SMS of AP gezien.
Ik heb toch weer wat twijfels of de reeds geleverde M3's van voor 1 maart nu ook wel de gratis AP krijgen.
 
Last edited:
Ik heb toch weer wat twijfels of de reeds geleverde M3's van voor 1 maart nu ook wel de gratis AP krijgen.

Nee, 50 % korting op de prijs die geldt als je AP achteraf bestelt. Ik kreeg daarnet onderstaande email.


Beste ,

De klanten wiens auto's voor 1 maart besteld en geleverd zijn kunnen voor 50 % korting de AutoPilot en Full Self Driving optie aanschaffen. Dit betekent in praktijk dus dat de AutoPilot nu €2.100 voor u kost, en in combinatie met Full Self Driving is dit €5.850.

Met vriendelijke groet,

xxxx xxxxxxxx | Inside Delivery Advisor, Europe Sales
Burgemeester Stramanweg 122 | 1101 EN Amsterdam, The Netherlands
+31 13 799 8814 | [email protected]
 
Last edited:
  • Informative
Reactions: _Alex_
Nee, 50 % korting op de prijs die geld als je AP achteraf besteld. Ik kreeg daarnet onderstaande email.


Beste ,

De klanten wiens auto's voor 1 maart besteld en geleverd zijn kunnen voor 50 % korting de AutoPilot en Full Self Driving optie aanschaffen. Dit betekent in praktijk dus dat de AutoPilot nu €2.100 voor u kost, en in combinatie met Full Self Driving is dit €5.850.

Met vriendelijke groet,

xxxx xxxxxxxx | Inside Delivery Advisor, Europe Sales
Burgemeester Stramanweg 122 | 1101 EN Amsterdam, The Netherlands
+31 13 799 8814 | [email protected]

Dus inderdaad dus toch geen gratis AP voor geleverde M3's van voor 1 maart? o_O