Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Dank, dat was m'n backup-plan, op langere trips is het zo nu en dan wel handig nog wat grotere dingen in de zijvakken te kunnen stoppen, dan leek de hammer niet in de weg te zitten. Het past verder wel netjes.

Ik heb hem een beetje gekanteld, dan zit hij niet in de weg en dan kan ik hem ook gemakkelijk pakken.

IMG_4353.jpg
 

Attachments

  • IMG_4353.jpg
    IMG_4353.jpg
    405.1 KB · Views: 16
  • Like
Reactions: Michel3 and Lbl3
Gisteren een SMS ontvangen voor een levering tussen 16 en 30 maart en vandaag is de eindfactuur keurig in het portaal verschenen. Tesla heeft dit wel niet via email of SMS laten weten.

Het valt me trouwens op dat de leverdatum op de factuur op 8 maart staat, dit zal wel niets te betekenen hebben. Wordt bij iedere factuur trouwens de lijn Kosten Levering Aan Huis toegevoegd?
 
Ja, dat zo dicht langs Engeland varen heb ik ook Glovis Captain en Cosmos (dacht ik) zien doen. Is er iemand die weet waarom dit gebeurd? Lijkt mij zo'n rare route.

Ik zou dit gewoon ook willen weten. Alle andere schepen lijken een meer logische lijn te volgen. De Glovisjes wijken daarvan af. Maar dit is enigzins offtopic (alhowel er wel Tesla's op de schepen staan...)

 
Last edited:
  • Like
Reactions: SeBsZ