Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - FSD upgrade

This site may earn commission on affiliate links.
En nog een variant; Sec Amsterdam meldde mij maandag dat iedereen die FSD besteld heeft tegen gereduceerd tarief moet wachten op besluit van een apart team dat per geval beoordeeld of ze ook willen uitleveren tegen dat tarief.
Nogmaals aangegeven dat er niks te besluiten valt, aangezien ik betaald heb voor een offferte en dus een rechtsgeldige overeenkomst heb.
..Zij vinden het ook heel vervelend, etc..

Konden natuurlijk geen datum geven wanneer er dan gaat worden besloten....
 
Even mijn vraag versimpeld: hebben mensen met hun auto in tesla.com website beheer (dus niet de app) FSD aangekocht, betaald (hoe kan dit? Creditcard / ideal?) en de hamvraag : was het meteen aktief (na paar uur). Ik wil het standaard process volgen en wacht nog op overzetten auto op mijn naam/account, is vorige week aangevraagd door leasemaatschappij bij tesla. Die doorloop zou 7-10 werkdagen zijn. App werkt al vanaf aflevering, tesla.com site is nog de standaard models/x/powerwall info pagina
 
Jazeker, er komen nog dagelijks deelnemers bij :)
(deelneemsters laten het nog afweten tot op heden :rolleyes:)
Tegen onze verwachting in zijn er ook nog relatief veel stagnaties bij levering > 1 maart
Beide groepen kunnen dus reageren -> als het maar met AP/FSD te maken heeft.

Graag een persoonlijk bericht met situatie en mailadres (mailadres met update -> we hopen richting einde week meer info en/of een update te kunnen geven) Zie verder de betreffende originele post waar je op reageerde.
Jazeker, er komen nog dagelijks deelnemers bij :)
(deelneemsters laten het nog afweten tot op heden :rolleyes:)
Tegen onze verwachting in zijn er ook nog relatief veel stagnaties bij levering > 1 maart
Beide groepen kunnen dus reageren -> als het maar met AP/FSD te maken heeft.

Graag een persoonlijk bericht met situatie en mailadres (mailadres met update -> we hopen richting einde week meer info en/of een update te kunnen geven) Zie verder de betreffende originele post waar je op reageerde.
 
En nog een variant; Sec Amsterdam meldde mij maandag dat iedereen die FSD besteld heeft tegen gereduceerd tarief moet wachten op besluit van een apart team dat per geval beoordeeld of ze ook willen uitleveren tegen dat tarief.
Nogmaals aangegeven dat er niks te besluiten valt, aangezien ik betaald heb voor een offferte en dus een rechtsgeldige overeenkomst heb.
..Zij vinden het ook heel vervelend, etc..

Konden natuurlijk geen datum geven wanneer er dan gaat worden besloten....

Mij is precies hetzelfde verteld. Sorry hoor, maar hoe lang kan het duren om zoiets te beoordelen. Zoals je zegt zijn het betaalde facturen en is het openlijk gecommuniceerd wat het zou kosten destijds. Mijn aanvraag ligt al bijna 2 weken bij dit team.
 
Laatste info:

I got a message last night at 18:15 that it was activated on your car (I was rather excited to see that). I just asked a colleague of mine and he said that the car needs to configure and learn it in; meaning – it needs to drive for some km (?).

Komt dichterbij. Komende 3 dagen rijdt ik zo'n 500km, genoeg om te leren lijkt mij :)

Bedoel je dat het dus blijkbaar al geactiveerd is bij jouw auto maar dat je het nog niet ziet omdat het systeem op de achtergrond nog moet inleren en het daarna pas echt actief wordt?
 
Dat het in moet leren klopt idd maar dan praat je over een paar KM, niet honderden KM’s. Toen ik auto in Tilburg op haalde reed ik direct naar de dichtstbijzijnde supercharger. Dan praat je over ongeveer 20KM. Halverwege kreeg ik al de melding dat de auto Autopilot kon gebruiken.
 
En hoe zie je dan eigenlijk dat het actief staat in het menu?
Ik kan nu (zonder AP) ook gewoon bij het autopilot menu en daar ook vanalles aanklikken en veranderen maar geen idee wat daar veranderd op het moment dat ik AP krijg.
In de menu staat bij Autopilot Autosteer en Summon geloof ik. Die Autosteer zit bij de basic AP ook, maar Summon niet. In Nederland zou daar ook nog Navigate on Autopilot moeten staan.
 
In de menu staat bij Autopilot Autosteer en Summon geloof ik. Die Autosteer zit bij de basic AP ook, maar Summon niet. In Nederland zou daar ook nog Navigate on Autopilot moeten staan.
In het Nederlands noemen ze autosteer volgens mij "Stuurautomaat" binnen het autopilot menu.
Als je die dus niet in het autopilot menu ziet staan dan is de functie dus nog niet geactiveerd op je auto. Kun je rijden tot je een ons weegt, maar hij zal het dan echt niet gaan doen.