Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 Performance bestellingen

In welke kleur

  • Pearl White

    Votes: 45 34.6%
  • Solid Black

    Votes: 25 19.2%
  • Midnight Silver Metallic

    Votes: 23 17.7%
  • Deep Blue Metallic

    Votes: 27 20.8%
  • Multi-Coat Red

    Votes: 10 7.7%

  • Total voters
    130
This site may earn commission on affiliate links.
Hier eerst een Long Range AWD besteld op 15-07, direct na de prijswijzing van de performance bestelling omgezet in een performance (rond 20 juli). Deze wijziging werd gemaakt door de Long Range AWS bij de dealer te annuleren en een nieuwe te plaatsen voor de Performance (Multi-Coat Red, zwart interieur) en de aanbetaling daar naar "om te zetten".

Twee weken later al gebeld dat de auto er aan kwam, dat was verrasend snel! Helaas bleek na wat navragen het om de verkeerde auto te gaan (niet de Performance), dat was wel even een tegenvaller... Levertijd kon helaas niks over gezegd worden, maar de verwachting was "eind augustus of begin september". We wachten het weer in spanning af... In mijn Tesla account in elk geval nog niks van een VIN te bekennen.
 
Ik heb ook een blauwe performance besteld. Bestelling bij LM op 19 juli, bevestiging van Tesla op 29 juli met RN nummer. Op 5 augustus bericht ontvangen van LM dat ‘naar verwachting de levering in de week van 1 okt. plaats vindt’ nog geen VIN.
 
Hmm niet echt hoopvol.
Weetje wat het is, mensen zeggen je wacht nog geen eens een maand en elke andere wagen duurt langer, MAAR als er op de website staat dat ze hem leveren in augustus dan ga je daar vanuit.
Dus beter leveren ze hem in augustus :) lol!
 
Het punt is dat zelf aangeven binnen een maand te leveren, als dan blijkt dat in veel gevallen toch niet bewaarheid wordt is dat een tegenvaller. Aan de andere kant bij mijn huidige auto wedt in eerste instantie drie maanden aangegeven, maar het zijn er uiteindelijk 10 geworden. Daar word je pas echt chagrijnig van.
 
  • Like
Reactions: BooN-R010
Besteld op 19-7 VIN 18-8 in sourcecode
En vannacht een mail met de verwachte leverdatum: 11 september 2019 - 18 september
5YJ3E7EB0KF4079**

Vin.JPG
 
Last edited:
Besteld op 19-7 VIN 18-8 in sourcecode
En vannacht een mail met de verwachte leverdatum: 11 september 2019 - 18 september
5YJ3E7EB0KF4079**

View attachment 443306

Hier ook sinds afgelopen nacht een VIN. Het ziet er naar uit dat BooN iets sneller was :( Hij heeft mijn kleur ;) Ik heb 18/6 de LR AWD besteld en hem met de prijsdaling gelijk laten omzetten naar een Performance, maar echt snel ging dit niet met de Leasemaatschappij volgens mij. Nu dus wel een VIN maar helaas nog geen leverdatum. Hopelijk volgt die snel. Ik had de LR AWD volgende week willen hebben, dus hij gaat in de vertraging. Volgens de LM naar week 39, dus eind september (lekker in de superdrukte met kwartaalafsluiting :( )

Mijn VIN heeft EB7KF, dus net wat ouder dan ;) Kan je nog iets met de VIN? Zien op welke boot hij staat of iets dergelijks?
 
Hier ook sinds afgelopen nacht een VIN. Het ziet er naar uit dat BooN iets sneller was :( Hij heeft mijn kleur ;) Ik heb 18/6 de LR AWD besteld en hem met de prijsdaling gelijk laten omzetten naar een Performance, maar echt snel ging dit niet met de Leasemaatschappij volgens mij. Nu dus wel een VIN maar helaas nog geen leverdatum. Hopelijk volgt die snel. Ik had de LR AWD volgende week willen hebben, dus hij gaat in de vertraging. Volgens de LM naar week 39, dus eind september (lekker in de superdrukte met kwartaalafsluiting :( )

Mijn VIN heeft EB7KF, dus net wat ouder dan ;) Kan je nog iets met de VIN? Zien op welke boot hij staat of iets dergelijks?

De letters in je VIN geven aan wat voor model en opties je hebt het getal daar achter is het serienummer.

Check hier maar even
VIN Decoder | TeslaTap

En nu de discussie krijg je een kenteken in de nieuwe reeks?
 
Op de site van Tesla lijkt het erop dat bij de voorraad modellen het wel mogelijk is om een performance geleverd te krijgen met trekhaak. Zie onderstaande screenhots. Heeft iemand ervaring mee?
view

view


Ik zou namelijk graag de performance willen maar een trekhaak is eigenlijk wel een must.