Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 Performance bestellingen

In welke kleur

  • Pearl White

    Votes: 45 34.6%
  • Solid Black

    Votes: 25 19.2%
  • Midnight Silver Metallic

    Votes: 23 17.7%
  • Deep Blue Metallic

    Votes: 27 20.8%
  • Multi-Coat Red

    Votes: 10 7.7%

  • Total voters
    130
This site may earn commission on affiliate links.
Dat zegt niks (25 september besteld, 4 oktober geleverd), nu is de laatste boot-lading "op" dus is het wachten op de volgende boot en zodra die er is krijgen heel veel mensen hun vin.

Gewoon wachten tot de volgende boot en dan gaat het snel, november lijkt me heel logisch en ook haalbaar (boten voor de EU komen tot nu toe de laatste 2 maanden van het kwartaal).
 
In de Tesla Carriers staat de lijst met boten. Geen idee waar de Jasper normaal heen gaat maar de Sun en Glovis zijn volgens mij voor zeebrugge/amsterdam.
Er zit elke keer 3-5 dagen verschil in kolom O. Dat verschil zit ook tussen de vertrek dagen die je bij de varende boten ziet...
Dahlia komt 25-10 aan, Pioneer 01-11
Als Jasper komt zal dat rond 13-11 zijn
Sun: 16-11
en zo kun je lekker doorrekenen :D
 
Ben ik de enige? 26/09 M3P besteld in het blauw. T/m vanmorgen stond in de Tesla app en als ik inlog op tesla account de auto met zilveren velgen (zoals besteld). Sinds begin van de middag staan er de grijze afgebeeld. Heeft iedereen dit?
 
Ben ik de enige? 26/09 M3P besteld in het blauw. T/m vanmorgen stond in de Tesla app en als ik inlog op tesla account de auto met zilveren velgen (zoals besteld). Sinds begin van de middag staan er de grijze afgebeeld. Heeft iedereen dit?

Ik denk dat iedereen die nu nog een Performance moet ontvangen en niet uit voorraad het zogenaamde 2020 model krijgt.
  • Grijze velgen ipv zilver
  • Voorzien van speaker onder de bumper voor geluid tijdens rijden op langzame snelheden (zodat ze je aan horen komen)
 
Bijzonder.... In mijn account stond "mijn" Tesla eerst met zilver kleurige wielen en na de 2020 aanpassing met de nieuwe grijze wielen.
Nu staat de auto weer met zilver kleurige wielen in mijn account. ...
Meer mensen hier die dit ook hebben?
 
Ik Gisteren een mail gekregen dat ik de M3P ergens tussen 11 en 18 november in Amsterdam mag ophalen, en inderdaad ook een VIN gevonden in de code. Ook bij mij worden nu ineens de zwart/grijze velgen. Nu had ik eind september ook al kort een VIN, maar ik had geen tijd op de M3P af te halen dus is die naar een andere gegaan. Ik heb even de twee VIN -nummers vergeleken, middels de VIN decoder, en wat me opvalt is dat de vorige VIN een modeljaar 2019 was, en mijn huidige VIN is van modeljaar 2020. Dus ik ben benieuw wat we nu geleverd gaan krijgen. :)

M3P.JPG

Ik vind de zwart/grijze velgen wel staan, maar dan moet het chroom eigenlijk ook zwart/grijs zijn. Wat ik zo op het plaatje kan terugzien is dat bij de spiegel wel, maar rondom de ramen en de deurhendels niet. Even afwachten hoe het staat en anders even laten "aanpassen". :D
 
Mooi hoor!

Maar dan worden er mondjesmaat blijkbaar toch VINs gekoppeld. Dan rest nog de vraag op welke boot staan de P's nu. Van het Amerikaanse deel van dit forum begreep ik dat de P maar af en toe in batches geproduceerd wordt. Dus lijkt me niet dat er op elke boot er dan een paar staan.