Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 Performance bestellingen

In welke kleur

  • Pearl White

    Votes: 45 34.6%
  • Solid Black

    Votes: 25 19.2%
  • Midnight Silver Metallic

    Votes: 23 17.7%
  • Deep Blue Metallic

    Votes: 27 20.8%
  • Multi-Coat Red

    Votes: 10 7.7%

  • Total voters
    130
This site may earn commission on affiliate links.
Bedankt Lucas!
Ik heb net gebeld met het delivery team. Werd heel vriendelijk geholpen. De auto is gekoppeld aan de bestelling en schijnt al op 5 december met de boot in Amsterdam aan te zijn gekomen (waar doet me dat toch aan denken...) Het is nu een kwestie van het in volgorde inplannen voor het ophalen, waarschijnlijk rond de kerst. De medewerker gaf aan dat Tesla ook een groot belang heeft om alle bestelde auto's nog dit jaar te leveren.
 
Hi,

Op zeer korte termijn krijg ik mijn Tesla Model 3 Performance! Nu al erg veel zin in. Allen komt hij op Gray Performance velgen. Liever heb ik echter de Aluminium Performance velgen; zo bestelde ik de auto ook.

Met andere woorden: kan ik met iemand mijn (NIEUWE / nog te ontvangen) Gray Performance velgen ruilen tegen Aluminium Performance velgen?

Stuur me maar even een prive bericht aub.

Tot snel,
D
Probeer het even bij Vraag & aanbod
 
Hi,

Op zeer korte termijn krijg ik mijn Tesla Model 3 Performance! Nu al erg veel zin in. Allen komt hij op Gray Performance velgen. Liever heb ik echter de Aluminium Performance velgen; zo bestelde ik de auto ook.

Met andere woorden: kan ik met iemand mijn (NIEUWE / nog te ontvangen) Gray Performance velgen ruilen tegen Aluminium Performance velgen?

Stuur me maar even een prive bericht aub.

Tot snel,
D

Bericht gestuurd!
 
Er staan op dit moment echt onmogelijk veel m3p's bij Snel beschikbaar op de tesla site in allerlei uitvoeringen. Even een steekproef gedaan: alleen maar unieke VIN's gezien.
Geen idee of dit een fout is, maar misschien zijn dit nog wel 2019 m3p's